آیا شیبا اینو بخریم؟

رمز ارز شیبا اینو که برخی به آن لقب دوج کوین کیلر به معنای قاتل دوج را داده‌اند، چند وقتی است که توجهات بسیاری را به خودش جلب کرده است، دلیل اصلی این امر قیمت خیلی پایین شیبا اینو و پتانسیل رشد بسیار بالایی است که برخی برای آن پیش‌بینی می‌کنند.

شیبا اینو از زمان عرضه تا به امروز چند هزار درصد رشد کرده است که البته چیز چندان غریبی نیست ولی مهم‌ترین اصل، حفظ این رشد و پایدار ماندن در بازار است که بسیاری را به این فکر انداخته آیا ارزش سرمایه‌گذاری بر روی شیبا اینو را دارند یا نه؟

شیبا اینو بخریم؟

واقعیت این است که خرید شیبا اینو بیشتر از هر چیزی به میزان ریسک پذیری افراد بستگی دارد. از آنجایی که تعداد توکن‌های ارایه شده شیبا بسیار زیاد است، پس نمی‌توان انتظار رسیدن به ارقامی در سطح یک دلار را برای آن متصور بود ولی حتی رسیدن به سطح قیمتی یک سنت، بسیاری را ثروتمند خواهد کرد، عددی که همچنان تا حد زیادی تخیلی به‌نظر می‌رسد اما خیلی از افراد ترجیح می‌دهند تا این ریسک را قبول کرده و در حد حتی چند صد هزار تومان هم از این توکن بخرند، تا در صورت تحقق این رشد چند هزار درصدی، یک شبه ره صد ساله را بروند!

آیا شیبا اینو یک شت کوین است؟

اصطلاح شت کوین را به ارزهایی می‌گویند که با یک پامپ سریع به حجم بازار بسیار زیادی رسیده و سپس با همان سرعت نیز سقوط کرده و تقریبا نابود می‌شوند! یکی از خصیصه‌های شت کوین‌ها عدم پشتبیانی شدن در صرافی‌های بزرگ دنیاست که در این بین شیبا اینو با ارایه شدن در اکثر صرافی‌های بزرگ دنیا همچون بایننس و کوینکس نشان داده که حداقل در این قسمت، شاخصه شت کوین را ندارد! از طرف دیگر برخی حمایت‌ها از آن و تثبیت جایگاهش در بین ۱۰۰ ارز برتر بازار، بسیاری را همچنان نسبت به آن امیدوار نگاه داشته است، ولی اینکه در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، تقریبا هیچ‌کس نمی‌تواند پیش‌بینی کند!

هزینه انتقال شیبا اینو بالاست؟

شیبا اینو در زمان عرضه بر روی شبکه اتریوم ارایه شد که بخاطر گران بودن هزینه نقل و انتقالات در این بستر، بایستی مبالغ زیادی حتی تا نزدیک به یک میلیون تومان را برای جابجایی آن افراد متقبل شوند. اما به تازگی شیبا اینو بر روی شبکه هوشمند بایننس یعنی BEP20 هم ارایه شده که هزینه انتقالش را تا سطح بسیار زیادی کاهش داده، به شکلی که از حدود چند صد هزار تومان به چند هزار تومان پایین آمده و به همین خاطر معاملات و جابجایی‌اش را بسیار آسان‌تر کرده است.

شیبا اینو را از کجا بخریم؟

در حال حاضر صرافی‌های بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور اقدام به ارایه شیبا کرده‌اند اما برای نگهداری این ارز توجه داشته باشید که اولویت را به استفاده از شبکه BEP20 بدهید. در داخل ایران، پلتفرم ارزیف برای نخستین بار شیبا اینو را بر روی شبکه BEP20 عرضه کرده است و شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن ارزیف و یا نسخه وب آن، به‌راحتی اقدام به خرید و فروش شیبا اینو کرده و حتی در همان جا نیز توکن‌های خودتان را نگاه دارید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

3 در مورد “آیا شیبا اینو بخریم؟”

  1. بخرید که وقتی به یک دلار برسه از هر یک میلیون تومنتون ۱۰۰ میلیارد برداشت میکنید فقط کمی صبور باشید اینده خوبی در انتظار شیبا اینو هست ?

    1
    7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH