موارد استفاده از بیت تورنت چیست؟!

توکن BTT بخشی از بنیاد ترون محسوب می‌شود. جاستین سان مالک اصلی ترون، پس از خرید مجموعه بیت تورنت، اقدام به عرضه توکنی بر روی بستر TRC-10 کرد تا نوع جدیدی از اشتراک گذاری فایل‌ها و البته ارزدیجیتال جدیدی مبتنی بر این پلتفرم را وارد بازار کند.

اما حال پس از اینکه مدتی از عرضه توکن BTT می‌گذرد، خوب است ببینیم که هم اکنون بیت تورنت چه موارد استفاده‌ای دارد؟

سرمایه گذاری بیت تورنت

خب مثل هر ارزدیجیتال دیگری، بیت تورنت می‌تواند یک گزینه سرمایه گذاری خوب و پر سود برای علاقه‌مندان به این حوزه باشد. رمز ارزهایی که بنیاد خوبی داشته و با قیمت‌هایی پایین در صرافی‌های معتبر عرضه می‌شوند، طبیعتا می‌توانند یک سرمایه گذاری جذاب برای دوست‌داران بازار رمز ارزها باشند.

بهبود و کمک به اهداف اشتراک‌گذاری فایل‌ها

اگر اهل فیلم و دانلود آن‌ها باشید، حتما می‌دانید که پلتفرم‌هایی مثل بیت تورنت چه‌قدر مفید و کاربردی هستند. دانلود رایگان و پرسرعت، مهمترین کاربرد این پلتفرم‌های اشتراک گذاری فایل است. خب بیت تورنت با طرح جذاب خود، به افرادی که از این شبکه استفاده کرده و البته با اشتراک گذاری فایل‌های مورد نظر خود به گسترش و توسعه این شبکه کمک هم می‌کنند، پاداش می‌دهد. این پاداش که در واقع همان توکن BTT است، باعث می‌شود تا افرادی که روزانه با این شبکه در حال تعامل هستند، دست خالی نمانده و سودی نیز از بابت به اشتراک گذاری فایل ها کسب کنند.

استفاده به عنوان یک رمز ارز

خب این روزها توکن بیت تورنت، همانند هر ارزدیجیتال دیگری، قابل ارسال و دریافت است. طبیعی است با رشدی که در انتظار این توکن است، هم اکنون یا بهتر بگوییم در آینده‌‎ای خیلی نزدیک، شما می‌توانید با توکن‌های خود به راحتی اقدام به خرید فروش نمایید. همین امروز نیز اگر خریدار یا فروشنده‌ای برای این ارز وجود داشته باشد، شما به راحتی می‌توانید از آن به عنوان یک روش پرداخت ایمن و مطمئن بهره ببرید.

خب، نظر شما چیست؟ آیا توکن بیت تورنت می‌تواند همانند مجموعه و نرم افزار کاربردی بیت تورنت موفق شود؟

از کجا بیت تورنت بخریم؟

در داخل کشور برخی صرافی‌های آنلاین اقدام به خرید و فروش بیت تورنت می‌کنند اما مطمئن‌ترین روش برای خرید بیت تورنت تهیه آن از پلتفرم‌های P2P یا همتا به همتا است که در آنجا کاربران اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچون بیت تورنت به‌صورت مستقیم با یکدیگر می‌کنند و به همین خاطر قیمت کوین چه برای خرید و چه فروش بهتر خواهد بود.

در حال حاضر اپلیکیشن ارزیف همانند برخی پلتفرم‌ها بیت تورنت را در ایران عرضه می‌کند، شما به راحتی می‌توانید از طریق دریافت آن از گوگل پلی، ثبت نام کرده و صاحب کیف پول اختصاصی بیت تورنت نیز در آنجا بشوید. پس اگر به بیت تورنت علاقه‌مند هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف

لینک دانلود مستقیم

3 در مورد “موارد استفاده از بیت تورنت چیست؟!”

  1. از ارزهایی که کاربردیه یکیش همین بیت تورنیته
    این ارزها ارزش بالاتری دارن بیت تورنت اتریوم از این نوع هستند که ارزش خرید دارن

  2. ما که استفاده ای از ارزهای دیجیتال ندیدیمم فقط چارتا کله گنده نوسان گیری میکنن و پولدار تر میشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH