آپدیت اندروید 11 برای شیائومی می 9T (ردمی K20) منتشر شد

اخیرا، شیائومی MIUI 12.5 را برای گوشی ردمی K20 پرو منتشر کرد. به همین دلیل، انتظار می‌رفت که گوشی ردمی K20 هم این آپدیت را دریافت کند. ولی به‌جای آن، شیائومی شروع به آپدیت گوشی می9T کرده‌ است که نسخه‌ای از ردمی K20 بوده که در بازار غربی فروخته می‌شود.

سری گوشی‌های ردمی K20، از پرچمداران خط‌ تولید ردمی بودند. این سری شامل دو مدل می‌شود که با نام‌های Redmi K20 و Redmi K20 Pro روانه بازار شده‌اند. همچنین، این دو گوشی در بعضی از بازارها، با نام MI 9T و Mi 9T Pro شناخته می‌شوند.

در اسفندماه 1399، گوشی ردمی K20 آپدیت اندروید 11 را دریافت کرد و انتظار می‌رفت که نسخه Pro آن هم، این آپدیت را دریافت کند. اما شیائومی آپدیت این گوشی را به تعویق انداخت.

آن طرف ماجرا، هیچکدام از نسخه‌های بین‌المللی این دو سری گوشی، تا به الان هیچ آپدیتی را دریافت نکرده‌ بودند که شیائومی تازگی برای گوشی Mi 9T، آپدیتی به اندروید نسخه 11 منتشر کرد.

آخرین آپدیت سیستمی درحال حاضر برای کاربران گلوبال با بیلدنامبر V12.1.2.0.RFJMIXM در دسترس است. این آپدیت با “نسخه آزمایشی پایدار” برچسب‌گذاری شده‌ که به این معنی‌است که درحال حاضر، فقط برای گروه Mi Pilot Testers منتشر شده‌ است و کاربران معمولی بعدا این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

اگرچه، احتمال این هم وجود دارد که برای تعداد اندکی از کاربران معمولی هم منتشر شود. پس اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که این آپدیت را دریافت کرده‌اید، ما را در بخش کامنت‌ها مطلع کنید.

شیایومی می 9T

3 در مورد “آپدیت اندروید 11 برای شیائومی می 9T (ردمی K20) منتشر شد”

  1. سلام من mi9t که داره آپدیت اندروید 11رو دریافت میکنه 3 روز پیش هم داشت آپدیت می‌شد ولی گوشی خیلی داغ کرده بود وتا 40درصد هم رسید ولی بعد قطع شد ولی حالا هیچ داغ نکرده و شماره اپدیت هم v12.1.4.0.rfjmixm هست الان ساعت 12 08دقیقه است تاریخ 6/3/1400. است و 35درصد دانلود کرده 3ساعت تا اینجا طول کشیده سرعت دانلود خیلی پایینه

  2. پشتیبانی شیائومی از ردمی بیشتره تا تولیدات خودش. شاید میترسه اینم ازش جدا شه و سرش بی کلاه بمونه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH