سامسونگ تولید انبوه اسمارت‌فون گلکسی زد فولد 3 را آغاز کرد

پس از ماه‌ها شایعه و گمانه‌زنی ظاهرا شرکت سامسونگ بالاخره تولید انبوه اسمارت‌فون گلکسی زد فولد 3 را آغاز نموده است. یک شخص خبرچین با نام رولاند کوانت با انتشار خبری اعلام کرد که در حال حاضر غول فناوری کره‌ای تمامی اجزای کلیدی برای تولید آخرین پرچم‌دار تاشو خود را تهیه نموده است. بعلاوه این دستاورد بدان معناست که تا زمان عرضه رسمی هندست فوق زمان چندان زیادی باقی نمانده است. بر اساس شایعات این گجت طی ماه آینده معرفی خواهد شد.

اطلاعات جدیدا لو رفته نشان می‌دهند که شرکت سامسونگ در زمینه تولید اسمارت‌فون جدید زد فولد کمی محتاطانه‌تر عمل کرده و در ابتدای کار تعداد محدودی از این هندست را تولید خواهد کرد. از سوی دیگر تولید مدل گلکسی زد فلیپ 3 هنوز آغاز نشده است؛ اگرچه این موضوع احتمال عرضه همزمان 2 دستگاه جدید سری Z سامسونگ را رد نمی‌کند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی زد فولد 3 به‌همراه نمایشگر اصلی LTPO AMOLED با اندازه 7.55 اینچ، نرخ نوسازی 120 هرتزی و قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen روانه بازار می‌شود. شایعات اخیر نشان می‌دهند که سامسونگ از یک دوربین زیر نمایشگر مجهز به سنسور 16 مگاپیکسلی IMX471 ساخت سونی استفاده خواهد کرد. این سنسور در قسمت زیرین نمایشگر اصلی گوشی پنهان خواهد شد. نمایشگر خارجی با اندازه کوچک‌تر نیز از دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد؛ در حالی‌که پیکره‌بندی دوربین پشتی احتمالا از مدل سال گذشته الهام گرفته شده و مجهز به سنسورهای واید، اولتراواید و تله‌فوتو با رزولوشن 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

تصویر گلکسی زد فولد 3

2 در مورد “سامسونگ تولید انبوه اسمارت‌فون گلکسی زد فولد 3 را آغاز کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH