مایکروسافت در روز 3 تیرماه از ورژن جدید سیستم‌عامل ویندوز رونمایی خواهد کرد

از زمان نخستین رونمایی سیستم‌عامل ویندوز 10 توسط کمپانی مایکروسافت حدودا 6 سال گذشته است. از آن زمان تا به امروز این سیستم‌عامل با دریافت به‌روزرسانی‌های مختلف از امکانات جدیدی بهره‌مند شده است. اما تمامی به‌روزرسانی‌های مذکور با عنوانی مشابه منتشر شدند. با این‌حال غول فناوری آمریکایی اخیرا اعلام کرد که نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز در روز 24 ژوئن (3 تیرماه) معرفی خواهد شد.

بر اساس توئیت منتشر شده توسط Yusuf Mehdi؛ معاون ارشد واحد Modern Life, Search & Devices Group در شرکت مایکروسافت ورژن جدید سیستم‌عامل ویندوز در اواخر ماه جاری منتشر خواهد شد. این مدیر اجرایی با نقل قول از توئیت منتشر شده توسط اکانت رسمی ویندوز اعلام کرد که رویداد آینده مایکروسافت در روز 3 تیرماه برگزار خواهد شد. اگرچه متن توئیت اصلی به هدف مایکروسافت از برگزاری این مراسم اشاره نکرده است؛ اما تیزر ویدیویی منتشر شده به‌صورت ضمنی نشان می‌دهد که این رویداد با سیستم‌عامل ویندوز در ارتباط است. با این‌حال آقای مهدی صریحا اعلام می‌کند که رویداد روز 3 تیرماه با محوریت معرفی ورژن جدید ویندوز برگزار خواهد شد.

“از زمان انتشار ویندوز 95 تا به امروز من هرگز بابت عرضه نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز تا این اندازه هیجان‌زده نبوده‌ام. در واقع من رویدادی به این بزرگی را به خاطر ندارم. روز 24 ژوئن را حتما به‌ یاد بسپارید.” – Yusuf Mehdi؛ 2 ژوئن 2021

بر اساس گزارشات شرکت مایکروسافت دعوت‌نامه‌های مربوط به این مراسم را نیز ارسال نموده و ساتیا نادلا؛ مدیرعامل مایکروسافت و پانوس پانای؛ مدیر ارشد واحد محصولات کمپانی نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.

با توجه به تیزر منتشر شده در توئیت فوق، گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده که نشان می‌دهند ورژن جدید سیستم‌عامل مایکروسافت تحت‌عنوان ویندوز 11 منتشر خواهد شد. بعلاوه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این مراسم از ساعت 11 صبح آغاز خواهد شد. صرفنظر از نام ورژن جدید سیستم‌عامل ویندوز انتظار می‌رود که این پلتفرم با تغییرات ظاهری شامل آیکون‌های جدید، فایل اکسپلورر بهبودیافته و پشتیبانی بهتر از صدای بلوتوث در دسترس کاربران قرار گیرد. بعلاوه   احتمالا شاهد عرضه برخی امکانات الهام گرفته شده از ویندوز 10X خواهیم بود؛ سیستم‌عاملی که فرآیند توسعه آن هم‌اکنون متوقف شده است.

اکنون کاربران بی‌صبرانه منتظر انتشار ورژن جدید سیستم‌عامل ویندوز و مشاهده امکانات جدیدا ارائه شده توسط کمپانی مایکروسافت هستند.

2 در مورد “مایکروسافت در روز 3 تیرماه از ورژن جدید سیستم‌عامل ویندوز رونمایی خواهد کرد”

  1. طبق تجربه ویندوز های مایکروسافت یک در میون مزخرفن
    ویستا مزخرف بود 8.1 خوب بود 10 مزخرف بود بعد ابدیتاش کلا شد یه چی دیگه و خوب شد الان اینم احتمالا مزخرف میشه

  2. بالاخره رفت تو ویندوز 11
    کاش واسه نصب درایورها مشکلی پیش نیاد و راحت بتونیم ازش استفاده کنیم

    1
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH