وان‌پلاس 9T با نمایشگر 120 هرتزی LTPO OLED ساخت سامسونگ عرضه می‌شود

اسمارت‌فون وان‌پلاس 9T هنوز توسط کمپانی چینی وان‌پلاس به‌طور رسمی معرفی نشده است؛ اما اکنون یک شخص خبرچین فهرست مشخصات این هندست را منتشر کرده است. بر این اساس هندست اندرویدی مذکور مجهز به پنل LTPO OLED ساخت سامسونگ با نرخ نوسازی متغیر 120 هرتزی خواهد بود. برخی شایعات نشان می‌دهند که بر اساس روند عرضه اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس مدل وان‌پلاس 9T دستگاه پرچم‌دار آینده کمپانی به‌شمار خواهد رفت.

به‌دنبال عرضه مدل وان‌پلاس 8 در سال گذشته کمپانی چینی از مدل وان‌پلاس 8T نیز رونمایی کرد. اکنون نیز انتظار می‌رود که همین رویه در خصوص اسمارت‌فون وان‌پلاس 9T دنبال شود. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گوشی وان‌پلاس 9 پرو نیز از یک پنل LTPO AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌گیرد.

وان‌پلاس به‌طور معمول حدودا 6 ماه پس از عرضه سری پرچم‌دار خود گوشی‌های پرچم‌دار خانواده T را روانه بازار می‌کند. به‌عنوان مثال سری وان‌پلاس 8 در ماه آوریل سال گذشته عرضه شد و مدل وان‌پلاس 8T نیز طی ماه اکتبر در دسترس مشتریان قرار گرفت. بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی امسال نیز با سری وان‌پلاس 9 این روند را ادامه داده و مدل وان‌پلاس 9T نیز در اواخر سال به بازار عرضه خواهد شد.

یک خبرچین مشهور با نام مستعار Arsenal از طریق انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده که اسمارت‌فون وان‌پلاس 9T از نمایشگر E4 LTPO OLED ساخت سامسونگ با نرخ نوسازی متغیر 120 هرتزی و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس استفاده خواهد کرد. وان‌پلاس 9 پرو نیز مجهز به یک پنل LTPO AMOLED با نرخ نوسازی متغیر 120 هرتزی است؛ اما این نمایشگر از رزولوشن بالاتری معادل 1440 در 3216 پیکسل بهره می‌گیرد.


استفاده از پنل LTPO به گوشی امکان می‌دهد تا بسته به نوع کاربری، نرخ نوسازی نمایشگر را از 120 هرتز به 1 هرتز کاهش دهد. این مشخصه مدت شارژدهی باتری هندست را به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد داد. نتایج بررسی‌های کارشناسان نشان می‌دهد که باتری وان‌پلاس 9 پرو در صورت استفاده مداوم برای مدت 1 روز کامل شارژدهی داشته و در تست پخش ممتد ویدیوهای اچ‌دی نیز تا 16 ساعت دوام خواهد آورد. میزان تاثیرگذاری نمایشگر LTPO بر افزایش مدت شارژدهی باتری هنوز رسما موردتائید قرار نگرفته است. اما بایستی خاطرنشان کرد که نمایشگر وان‌پلاس 9 پرو در مقایسه با پنل فول اچ‌دی پلاس شایعه شده در اسمارت‌فون وان‌پلاس 9T از رزولوشن بالاتری برخوردار است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی وان‌پلاس امسال نیز همانند پارسال از عرضه گوشی وان‌پلاس 9T پرو صرفنظر خواهد کرد. کمپانی چینی در گذشته مدل‌های وان‌پلاس 7T و وان‌پلاس 7T پرو را به بازار عرضه کرده بود. در حال حاضر کمپانی پیرامون وان‌پلاس 9T هیچ‌گونه اطلاعات خاصی را به اشتراک نگذاشته است.

2 در مورد “وان‌پلاس 9T با نمایشگر 120 هرتزی LTPO OLED ساخت سامسونگ عرضه می‌شود”

  1. خیلی خوبن گوشیای وان پلاس
    فرم و طراحیشون مث اچ تی سی
    و حس دوام و کیفیت رو میده برعکس گوشیای چینی دیگه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH