تصویر زنده اسمارت‌فون آنر X20 با تراشه Dimensity 1200 منتشر شد

فشار دولت آمریکا علیه شرکت هواوی در سال گذشته به نقطه اوج رسید و غول چینی را وادار به فروش برند فرعی خود موسوم به آنر کرد. اکنون آنر یک شرکت مستقل به‌شمار رفته و تلاش می‌کند تا بار دیگر به میدان رقابت با سایر برندها بازگردد. در همین راستا کمپانی طی روز 16 ژوئن (26 خرداد ماه) از سری آنر 50 رونمایی خواهد کرد. این هندست نقطه آغاز مجدد همکاری با شرکت‌های گوگل و کوالکام محسوب می‌شود. طبیعتا عرضه سری آنر 50 به‌معنای پایان راه نخواهد بود؛ چرا که کمپانی در تدارک معرفی اسمارت‌فون جدید دیگری موسوم به آنر X20 است.

با این‌حال معرفی این مدل به‌صورت همزمان با سری آنر 50 امری دور از انتظار به‌نظر می‌رسد. بنابراین کمپانی در تدارک تعیین زمان دیگری جهت عرضه این هندست است. با توجه به نزدیک شدن زمان عرضه آنر X20 تصویر این اسمارت‌فون در فضای وب منتشر شده است. منبع منتشرکننده این تصویر یک شخص خبرچین با شناسه Digital Chat Station است.

بر این اساس یک اسمارت‌فون با رنگ‌آمیزی سایه‌دار بنفش و خاکستری پیش روی ما قرار دارد. ماژول دوربین اصلی در قسمت پشتی گوشی دارای طراحی بیضی‌شکل بوده و از 3 سنسور دوربین میزبانی می‌کند. دوربین اصلی احتمالا از رزولوشن 64 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

بر اساس شایعات آنر X20 مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی IPS با نرخ نوسازی 120 هرتزی و باتری 4200 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی خواهد بود. به‌کارگیری تراشه Dimensity 1200 در آنر X20 یکی از مزایای احتمالی این هندست به‌شمار می‌رود. کارآیی این نیمه‌هادی با تراشه اسنپ‌دراگون 870 قابل مقایسه است.

آنر شایعات مربوط به عدم مجوز استفاده از سیستم‌عامل اندروید گوگل را تکذیب کرد 

آنر نسبت به شایعات اخیر مبنی بر عدم مجوز استفاده از سیستم‌عامل اندروید گوگل در محصولات خود بلافاصله واکنش نشان داد. گزارش‌گران بر این اساس استدلال کردند که آنر قادر به فروش محصولات خود در خارج از خاک چین نبوده و در نتیجه میزان فروش اسمارت‌فون‌های این شرکت از پیش‌بینی‌ها کمتر خواهد بود.

آنر پیش‌تر با انتشار یک بیانیه ادعا کرد که شایعات مطرح شده در خصوص عدم مجوز این شرکت برای استفاده از سیستم‌عامل اندروید گوگل اساسا نادرست هستند. بعلاوه بر اساس اعلام آنر این کمپانی در روز 28 مه (7 خرداد ماه) با موفقیت به انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار (GSMA) ملحق شد. این انجمن اپراتورهای موبایلی و تولیدکنندگان تجهیزات الکترونیکی در سراسر جهان را گرد هم جمع می‌کند.

آنر از زمان استقلال خود از هواوی دارای 8 هزار کارمند شامل توسعه‌دهندگان، افراد شاغل در حوزه خرید و فروش، بازاریابی و تولید است. ژائو مینگ؛ مدیرعامل آنر پیش‌تر اعلام کرد که این کمپانی زنجیره تامین تراشه‌های موردنیاز خود را از ماه ژوئن به‌طور کامل احیاء خواهد کرد.

آنر از زمان اعلام استقلال رسمی از هواوی به‌تدریج مشغول برقراری ارتباط با شرکاء و تامین‌کنندگانی از جمله AMD، کوالکام، سامسونگ، مایکروسافت، اینتل و مدیاتک است. حتی آنر تصمیم گرفته تا در 6 ماهه دوم سال جاری اسمارت‌فون‌هایی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 888 و اسنپ‌دراگون 888 پرو را عرضه نماید. همچنین فروش اسمارت‌فون آنر 50 مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 778G احتمالا در ماه ژوئن آغاز خواهد شد. بر اساس اعلام مقامات کمپانی این محصول جدید به‌صورت پیش‌فرض از سرویس‌های گوگل بهره‌مند خواهد شد.

2 در مورد “تصویر زنده اسمارت‌فون آنر X20 با تراشه Dimensity 1200 منتشر شد”

  1. گوشی خدایی زدن
    تراشه شارژر باتری و از همه مهمتر با این مشخصات قیمت مناسب
    ارزش خرید داره خیلی

  2. شارژر 120 واتی خیلی خفنه
    و اینکه هنوز گوگل تحریمش نکرده باعث پیشرفتش میشه
    منتظر ورودش به بازارم. قطعا یکی از گزینه های خوب واسه خریدمه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH