فهرست مشخصات اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی M32 منتشر شد

طی سال 2019 شرکت سامسونگ تحولی انقلابی را در سری اسمارت‌فون‌های تولیدی خود ایجاد نمود و از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی M و گلکسی A رونمایی کرد. امروزه غول کره‌ای جایگاه خود را در بازار محصولات اقتصادی و میان‌رده تثبیت نموده است. با این‌حال سامسونگ خواهان دستیابی به جایگاهی برتر است و در همین راستا با افزودن امکاناتی نظیر اتصال 5G به اسمارت‌فو‌ن‌های ارزان‌قیمت خود موجب جذابیت هرچه بیش‌تر آن‌ها می‌شود. این برند کره‌ای طی سال جاری از چندین اسمارت‌فون 5G میان‌رده رونمایی کرده و مشتاق است تا مدل‌های جدیدی را نیز معرفی نماید. با این‌حال شایان به ذکر است که سامسونگ به عرضه اسمارت‌فون‌های 4G با قیمت‌گذاری معقول برای کاربرانی که هنوز نیازمند اتصال 5G نیستند؛ کماکان ادامه می‌دهد. یکی از این هندست‌ها گلکسی M32 نام دارد. اکنون پیش از عرضه رسمی این اسمارت‌فون اقتصادی شاهد لو رفتن برخی مشخصات آن هستیم.

مشخصات سامسونگ گلکسی M32

توان پردازشی سامسونگ گلکسی M32 از طریق تراشه هلیو G85 ساخت شرکت مدیاتک تامین می‌شود. این تراشه ورژن ارتقایافته هلیو G80 به‌شمار رفته و از سازگاری بهتری با برخی بازی‌ها برخوردار است. تراشه هلیو G85 با استفاده از فرآیند 12 نانومتری تولید شده و در حال حاضر کاملا قدیمی و منسوخ به‌نظر می‌رسد. صرفنظر از به‌کارگیری این تراشه 8 هسته‌ای انتظار می‌رود که گلکسی M32 در 2 مدل مجزا روانه بازار شود. مدل نخست مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی بوده و مدل دوم از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی بهره خواهد برد. با توجه به ماهیت میان‌رده این هندست پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ از درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز استفاده نماید؛ قابلیتی که امکان ارتقاء فضای ذخیره‌سازی گوشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گلکسی M32 مجهز به یک نمایشگر 6.4 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (2400 در 1080 پیکسل) خواهد بود. این اسمارت‌فون از زبان طراحی با ناچ قطره‌ای شکل استفاده خواهد کرد. سامسونگ از این نمایشگر ناچ‌دار تحت‌عنوان Infinity-U یاد می‌کند. این دستگاه احتمالا مجهز به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 خواهد بود.

پنل پشتی گلکسی M32 نیز از پیکره‌بندی دوربین چهارگانه میزبانی خواهد کرد. این پیکره‌بندی درون یک ماژول مربعی‌شکل تعبیه می‌شود؛ الگویی که پیش‌تر در گجت‌های دیگری نظیر گلکسی F62 نیز رویت شده است. ماژول دوربین اصلی دارای یک سنسور 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 است. لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2، لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 سایر مولفه‌های دوربین پشتی را تشکیل می‌دهند.

سایر جزئیات لو رفته نشان می‌دهند که ضخامت این دستگاه احتمالا با احتساب برجستگی ماژول دوربین برابر با 9 میلی‌متر خواهد بود. بعلاوه وزن گلکسی M32 نیز برابر با 196 گرم بوده و این هندست با سیستم‌عامل اندروید 11 و احتمالا رابط کاربری One UI 3.1 در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. انرژی موردنیاز گوشی از طریق یک باتری غول‌پیکر 6000 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. متاسفانه پیرامون مشخصات شارژر ارائه شده به‌همراه گلکسی M32 هیچ‌گونه جزئیات خاصی در دست نیست؛ اما کارشناسان امیدوارند که این‌بار سامسونگ کمی سخاوت‌مندانه‌تر رفتار کرده و شارژری با توان بیش از 15 وات را در اختیار کاربران قرار دهد.

2 در مورد “فهرست مشخصات اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی M32 منتشر شد”

  1. بجز باتریش که خیلی قویه بقیه مشخصاتش متوسط رو به پایینه …..
    وان پلاس .شیائومی توی این رنج قیمتی گوشیای بهتری زدن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH