مشخصات نمایشگر اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S22 سامسونگ اعلام شد

شرکت سامسونگ در ماه ژانویه اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 خود را به بازار عرضه کرد. از زمان رونمایی این هندست‌ها تقریبا 5 ماه گذشته است؛ با این‌حال اکنون مدتی است که شاهد انتشار جزئیات پیرامون هندست‌های سری گلکسی S22 در فضای اینترنت هستیم.

بر اساس اعلام چندین منبع خبری مختلف، اسمارت‌فون‌های نسل آینده سری گلکسی S از نمایشگرهایی با اندازه کوچک‌تر نسبت به مدل‌های کنونی بهره خواهند برد. کارشناسان معتقدند که اندازه نمایشگرهای مورد استفاده در مدل‌های سه‌گانه سری گلکسی S22 به شرح زیر است:

  • گلکسی S22: مجهز به نمایشگر با اندازه 6.06 تا 6.1 اینچی
  • گلکسی S22 پلاس: مجهز به نمایشگر با اندازه 6.55 تا 6.66 اینچی
  • گلکسی S22 اولترا: مجهز به نمایشگر با اندازه 6.80 تا 6.81 اینچی

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید؛ هندست‌های سری گلکسی S22 در مقایسه با مدل‌های نسل قبلی خود مجهز به نمایشگرهایی با اندازه کمی کوچک‌تر هستند. برای مقایسه جالب است بدانید که اسمارت‌فون‌های گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس به‌ترتیب با پنل‌های 6.2 و 6.7 اینچی روانه بازار شدند.

با این‌حال گزارشات نشان می‌دهند که گلکسی S22 اولترا همانند مدل نسل قبلی گلکسی S21 اولترا مجهز به یک نمایشگر 6.8 اینچی مشابه خواهد بود. همچنین هندست جدید دقیقا همانند مدل اولترا نسل گذشته تنها عضو خانواده گلکسی S22 مجهز به پنل LTPO به‌شمار خواهد رفت. در حال حاضر رزولوشن نمایشگر این هندست‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما انتظار می‌رود که نمایشگرهای مدل‌های جدید از رزولوشن مشابه با مدل‌های کنونی برخوردار باشند. از این‌رو پیش‌بینی می‌شود که گلکسی S22 اولترا از نمایشگری با رزولوشن +WQHD بهره‌برداری نماید؛ در حالی‌که مدل‌های معمولی و پلاس احتمالا مجهز به پنل‌هایی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهند بود.

متاسفانه در حال حاضر هیچ‌گونه جزئیات دیگری پیرامون هندست‌های سری گلکسی S22 منتشر نشده است؛ با این‌حال بی‌تردید طی ماه‌های آتی و پیش از عرضه رسمی این گجت‌ها در اوایل سال آینده شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری در رابطه با پرچم‌داران آینده سری گلکسی S خواهیم بود.

2 در مورد “مشخصات نمایشگر اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S22 سامسونگ اعلام شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH