احتمالا امسال سری Mate 50 هواوی معرفی نخواهد شد

در این برهه از سال، هواوی می‌بایست خانواده گوشی‌های پرچمدار P50 را معرفی می‌نمود، اما مشکلات بسیارمتعدد این شرکت ناشی از ممنوعیت‌های مختلف مصوب شده توسط دولت ایالات متحده، تبعاتی نیز در تاریخ عرضه این محصول داشته است. مطابق همین شایعات عرضه خانواده P50 به تأخیر افتاده است.

این اتفاق احتمالا امسال نیز رخ دهد و احتمالا با بیشتر شدن مشکلات عنوان شده، معرفی و عرضه خانواده Mate 50 به تاخیر خواهد افتاد. نیمه دوم هرسال، هواوی از پرچمداران جدید Mate رونمایی می‌کند و سری P را به عنوان مکمل در لیست خود قرار می‌دهد. اما طبق گزارشی که جدیدا در خارج از چین منتشر شده است، در سال 2021 این اتفاق نخواهد افتاد.

هواوی مجبور خواهد شد از سری Mate 50 بگذرد، تا بتواند تمام منابع محدود خود را روی خانواده P50 متمرکز کند. از زمان رسمی شدن اولین گوشی هوشمند Mate در سال 2013، این اتفاق هرگز رخ نداده است. اما این قضیه، با توجه به فشار‌های وارد شده بر هواوی که زنجیره تأمین منابع این شرکت را به دلیل اعمال ممنوعیت‌ها، به سختی فلج کرده، قابل درک است.

با تمام این اوصاف، این اتفاق ناراحت کننده خواهد بود. زیرا در چند سال گذشته، پرچمداران Mate همیشه دستگاه‌های برجسته‌ای بوده‌اند. بنابراین تنها هوآوی نیست که بخاطر تمام ممنوعیت‌ها متضرر خواهد شد، بلکه به طور کلی دنیای موبایل و به ویژه مصرف کنندگان، یک گزینه کمتر برای انتخاب گوشی‌های هوشمند فوق العاده خواهند داشت.

2 در مورد “احتمالا امسال سری Mate 50 هواوی معرفی نخواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH