سیف مون چیست و آیا بایستی آن را بخریم؟

رمزارز سیف مون (SafeMoon) در ماه مارس میلادی ۲۰۲۱ توسط تیمی با همین عنوان و ابتدا در صرافی پنکیک سواپ معرفی شد. در چند ماه اخیر، سیف مون چند هزار درصد رشد کرده است و به همین خاطر توانسته نگاه‌های بسیاری را به سمت خودش جلب کند. سیف مون یک توکن است و در حال حاضر در بین ۱۰۰ ارزدیجیتال برتر بازار جای دارد.

مقدار کل سیف مون بسیار زیاد است و معادل یک کوادریلیون یعنی عدد ۱۰ با ۱۵ تا صفر در جلویش خواهد بود که همگی هم به بازار ارایه شده است. البته تا الان، نزدیک به ۴۲ درصد از توکن‌های سیف مون توسط این تیم سوازنده شده است و همین روش می‌تواند به مرور قیمتش را افزایش دهد.

چرا سیف مون تا این حد جذاب است؟

شما به محض اینکه سیف مون می‌خرید، انگار سهام این شرکت را تهیه کرده‌اید، اگر آن را سریع بفروشید، طبق پروتکل جالبی که توسط این تیم تهیه شده است، ۱۰ درصد جریمه خواهید شد! در واقع با این کار سیف مون شما را تشویق می‌کند که توکن‌های خود را هولد کنید.

حال شاید بپرسید که این ۱۰ درصد چه می‌شود؟ این مقدار جریمه دو قسمت خواهد شد، نصف آن بین کسانی که سیف‌مون را نگاه داشته‌اند، تقسیم شده و به نسبت دارایی‌شان، از این جریمه بهره مند می‌شوند. نصف دیگر هم باز به دو قسمت دیگر تقسیم شده و ۵۰ درصد آن طبق قراردادی به بایننس فروخته شده و ۵۰ درصد باقی‌مانده به‌صورت خودکار با BNB جفت و به‌عنوان جفت نقدینگی به پنکیک سواپ افزوده می‌شود.

چرا انقدر سیف مون معروف شد؟

تبلیغات زیادی پشت سیف مون قرار دارد و به همین دلیل آن را بسیار معروف کرده است. این توکن دارای میلیون‌ها فالوئر است و افراد زیادی به آن اعتقاد دارند. جان کارونی، مدیر عامل و خالق اصلی سیف مون محسوب می‌شود. وایت پیپر ارز سیف مون می‌گوید یکی از مشکلات بزرگ حوزه دیفای، وجود APY (بازده درصدی سالیانه) در استخرهای نقدینگی به حساب می‌آید که دسترسی ساده‌ای برای تازه‌ واردان این صنعت نخواهد داشت. هدف پروژه سیف‌مون این است که با استفاده از ایده پاداش ایستا، فشاری را که به هنگام فروش این توکن‌ها ایحاد می‌شود، از بین ببرد.

آیا سیف‌مون ارزش خرید دارد؟

این سوال را برای بسیاری از رمزارزهای جدید همچون شیبا اینو، فگ، کیشو اینو و… هم می‌پرسند. در واقع ریسک خرید این مدل از توکن‌ها بالاست اما اگر همانند یک رمزارز مانند دوج کوین عمل کنند، سود بسیار زیادی را نصیب خریداران خود خواهند کرد. در حال حاضر سیف‌مون حرکت قدرتمند با ایده‌هایی جذاب را از خود نشان داده که همین امر می‌تواند بسیاری را به آینده این توکن جدید در بازار امیدوار سازد.

از کجا سیف مون بخریم؟

شما می‌توانید از طریق صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ اقدام به خرید سیف مون بکنید که البته برای کاربران مبتدی چندان راحت نخواهد بود، برای همین شاید بهترین کار، خرید از طریق ریال و صرافی‌های داخل کشور باشد.

در داخل کشورمان برخی پلتفرم‌ها اقدام به خرید و فروش سیف مون می‌کنند که البته تعدادشان زیاد نیست. به این نکته هم توجه داشته باشید که فقط در صرافی‌های P2P یا همتا به همتا، به کاربران، کیف پول جهت حفظ دارایی و امکان تبادل داده می‌شود، به همین خاطر انتخاب یک صرافی مثل ارزیف برای این کار منطقی است (عضویت در ارزیف)، ضمن اینکه سیف‌مون در این پلتفرم بر روی شبکه بایننس ارایه شده و برای همین هزینه انتقال بسیار کمی دارد. شما می‌توانید از طریق این لینک در ارزیف عضو شوید و البته امکانات بهتری را با استفاده از اپلیکیشن اندرویدی‌اش تجربه کنید.

2 در مورد “سیف مون چیست و آیا بایستی آن را بخریم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH