ال‌جی احتمالا به‌زودی فروش گوشی‌های آی‌فون در فروشگاه‌های خود را آغاز می‌کند!

شرکت ال‌جی از کسب‌وکار موبایلی در جهان کناره‌گیری نموده است؛ اما ظاهرا فروشگاه‌های LG Best Shop در کره‌جنوبی در آینده‌ای نزدیک پذیرای مشتریانی خواهند بود که به‌دنبال خریداری یک گوشی جدید؛ نه از برند ال‌جی بلکه آی‌فون‌های شرکت اپل هستند. چنین اقدامی منطقی به‌نظر می‌رسد؛ چرا که فروشگاه‌های ال‌جی به‌زودی با فضای خالی و بلا استفاده مواجه شده و ابزارهای کمکی فروش که پیش‌تر به‌صورت اختصاصی برای گوشی‌های ال‌جی به‌کار گرفته می‌شدند نیز در این مراکز قابل دسترس خواهند بود.

بر اساس اعلام وبسایت Business Korea شرکت‌های اپل و ال‌جی هنوز مشغول مذاکره پیرامون برخی بخش‌های کلیدی این همکاری 2 جانبه هستند. مورد نخست اینکه فروش هندست‌های اپل در غرفه‌های فروشگاه‌های ال‌جی توسط کارمندان غول کوپرتینویی انجام شده یا کارمندان شاغل در ال‌جی چنین مسئولیتی را عهده‌دار خواهند شد.

بعلاوه اکنون این پرسش مطرح می‌شود که فروشگاه‌های ال‌جی به فروش کدامیک از محصولات اپلی خواهند پرداخت؟ بی‌تردید این محصولات شامل آی‌فون‌ها، آی‌پدها و اپل واچ‌ها است؛ اما وضعیت در خصوص لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای دسکتاپی به چه ترتیب است؟

یکی از بیش از 400 فروشگاه LG Best Shop در کره‌جنوبی

ظاهرا آخرین مقوله مورد اشاره موجب ایجاد بحث و مشاجره میان 2 طرف شده است. شرکت ال‌جی لپ‌تاپ‌های اختصاصی خود را در فروشگاه‌های Best Shop عرضه می‌کند و این محصولات رقیب مک‌بوک‌های اپل به‌شمار می‌روند. بنابراین ال‌جی مایل به عرضه لپ‌تاپ‌های اپل در فروشگاه‌های خود نیست. این پدیده بدان معناست که غرفه‌های اپل در فروشگاه‌های LG Best Shop اقدام به ارائه خدمات نگهداری لپ‌تاپ‌های مک‌بوک نخواهند کرد. طبیعتا اپل با این موضوع مخالف است.

بر اساس اعلام یکی از مقامات رسمی ال‌جی الکترونیکس، تصمیم نهایی در این‌باره هنوز اتخاذ نشده است. با این‌حال ال‌جی احتمالا مایل است که تا پایان ماه جولای و توقف رسمی فروش هندست‌های خود به توافقی مطلوب با شرکت اپل دست پیدا کند. در حال حاضر بیش از 400 فروشگاه LG Best Shop در سراسر کشور کره مشغول فعالیت هستند. بنابراین انعقاد قرارداد فوق می‌تواند به گسترش هرچه بیش‌تر فضای خرده فروشی اپل در کره‌جنوبی کمک قابل‌توجهی نماید.

2 در مورد “ال‌جی احتمالا به‌زودی فروش گوشی‌های آی‌فون در فروشگاه‌های خود را آغاز می‌کند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH