سامسونگ گلکسی F42 5G نسخه‌ای بازسازی شده از گلکسی A22 5G خواهد بود

گلکسی F42 5G سامسونگ، ماه گذشته و پس از دریافت گواهینامه وایفای، برای اولین بار رخ نمود و امروز مجددا و این بار پس از کسب گواهینامه بلوتوث دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است. تمام شواهد حاکی از آن است که به زودی شاهد معرفی این گوشی هوشمند خواهیم بود.

نکته‌ عجیب در مورد این دستگاه این است که گواهینامه‌های گلکسی F42 5G با گواهینامه‌های گلکسی A22 5G، که اخیراً رونمایی شده، مشترک هستند و این قضیه به این واقعیت اشاره دارد که F42 5G ممکن است چیزی جز نسخه‌ بازسازی شده گلکسی A22 5G نباشد. این اولین باری نیست که سامسونگ دست به چنین کاری زده و محصولات سری F خود را از بازسازی محصولات سری A تولید می‌کند و این اتفاق بار‌ها افتاده است.

مواردی حتی عجیب‌تر نیز دیده شده است. در برخی مارکت‌ها نام‌های گلکسی Buddy و گلکسی Wide5 نیز مشاهده شده است که این محصولات از تمام جوانب یک دستگاه هستند. می‌توان بیان داشت، گذاشتن چهار نام مختلف برای یک دستگاه باید نوعی رکورد محسوب شده و باید از سامسونگ بابت این موفقیت بزرگ تمجید گردد!

امید است این گمان‌ها تبدیل به واقعیت نگردد. اما اگر چنین شود، باید انتظار داشت که Galaxy F42 5G (Galaxy Buddy و Galaxy Wide5) دارای صفحه نمایش لمسی 6.6 اینچی فول اچ‌دی، چیپست مدیاتک Dimensity 700، چهار تا 8 گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا، دوربین عقب سه‌گانه (دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی)، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و یک باتری 5000 میلی آمپری با نرخ شارژ 15 وات باشد. سیستم عامل اندروید 11 نیز در بستر رابط کاربری سامسونگ موسوم به One UI Core 3.1 اجرا می‌گردد.

2 در مورد “سامسونگ گلکسی F42 5G نسخه‌ای بازسازی شده از گلکسی A22 5G خواهد بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH