اپراتور مجازی شبکه تلفن‌همراه با نام یاهو موبایل به فعالیت خود پایان داد

Yahoo Mobile یک اپراتور مجازی شبکه موبایلی (MNVO) است که با پشتیبانی شرکت مخابراتی ورایزن به ارائه خدمات موبایلی می‌پردازد. اپراتور ورایزن در ماه گذشته از تصمیم خود برای فروش گروه رسانه‌ای این شرکت خبر داد. این گروه شامل خصوصیات و برندهای AOL و وبسایت یاهو است. در نتیجه این اقدام، شبکه یاهو موبایل نیز به فعالیت خود پایان خواهد داد.

این شبکه از محبوبیت چندان زیادی برخوردار نبود و تعداد دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از آن نیز بسیار محدود بود. یک صفحه جدید در وبسایت یاهو موبایل توضیح می‌دهد: “ورایزن تصمیم گرفته تا برند یاهو را به‌صورت مجزا به فروش برساند و در نتیجه فعالیت‌های یاهو موبایل متوقف خواهند شد.”

مشترکینی که هم‌اکنون از خدمات یاهو موبایل استفاده می‌کنند؛ تا روز 31 آگوست (9 شهریور ماه 1400) فرصت دارند تا شماره‌ تلفن خود را به شرکت مخابراتی دیگری منتقل نمایند. اما در برخی موارد خطوط شخصی بسته به چرخه سرویس ماهیانه کاربران زودتر از تاریخ فوق به حالت تعلیق در خواهند آمد. مشتریان پس از تاریخ 16 ژوئن (26 خرداد ماه) قادر به تمدید اشتراک خود برای مدت 1 ماه دیگر خواهند بود. پس از این تاریخ با به پایان رسیدن ماه، ارائه سرویس نیز متوقف خواهد شد. حساب‌های کاربری با قابلیت پرداخت خودکار نیز تنها تا روز 26 خرداد ماه شارژ می‌شوند.

Visible یک شبکه MNVO دیگر از شرکت مخابراتی ورایزن با زیرساختی مشابه محسوب می‌شود. این پدیده بدان معناست که دستگاه‌های خریداری شده از طریق یاهو موبایل احتمالا بایستی در شبکه‌های موبایلی Visible یا ورایزن نیز قابل استفاده باشند.

بر اساس اعلام صفحه راه‌اندازی شده در وبسایت یاهو موبایل این دستگاه‌ها احتمالا با سایر شرکت‌های مخابراتی نیز سازگاری خواهند داشت؛ اما به منظور اطمینان از این موضوع بایستی با آن‌ها تماس گرفت. یاهو موبایل اعلام کرده که کاربران 60 روز پس از مسدود شدن حساب‌کاربری برای انتقال شماره تلفن خود فرصت خواهند داشت؛ اما آن‌ها بایستی هرچه زودتر در این خصوص اقدام نمایند. مشترکین به منظور اطلاع از دستورالعمل انتقال شماره تلفن خود می‌توانند به صفحه Goodbye در وبسایت یاهو موبایل مراجعه کنند.

2 در مورد “اپراتور مجازی شبکه تلفن‌همراه با نام یاهو موبایل به فعالیت خود پایان داد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH