مایکروسافت سرویس گیمینگ ابری ایکس‌باکس روی دستگاه‌های iOS را راه‌اندازی کرد

کمپانی مایکروسافت اخیرا دست به کاری غیرممکن زده و کارآیی سرویس Xbox Game Pass را بیش از پیش ارتقاء داده است. سرویس گیمینگ ابری ایکس‌باکس از امروز در 22 کشور جهان از طریق مرورگر اینترنت روی کامپیوترهای شخصی و دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS قابل دسترس است.

موضوع جالب‌توجه اینکه سرویس گیمینگ ابری ایکس‌باکس در قالب اشتراک Xbox Game Pass Ultimate گنجانده شده است. هزینه خریداری این اشتراک، ماهیانه معادل 15 دلار است (در ماه اول تنها برابر با 1 دلار). چنان‌چه شما هم‌اکنون یکی از مشترکین Xbox Game Pass Ultimate هستید و در یکی از 22 کشور تحت پشتیبانی سرویس گیمینگ ابری ایکس‌باکس زندگی می‌کنید؛ اکنون به‌صورت کاملا رایگان می‌توانید بازی‌های موردنظر را روی دستگاه‌ iOS خود اجرا کنید.

کاربران به منظور لذت بردن از صدها عنوان بازی موجود در کتابخانه Xbox Game Pass صرفا بایستی مرورگر سافاری را اجرا نموده و به آدرس xbox.com/play مراجعه کنند. شایان به ذکر است که توانایی سرویس گیمینگ ابری ایکس‌باکس از طریق سخت‌افزار سفارشی ایکس‌باکس سری ایکس تامین می‌شود. این پدیده بدان معناست که هنگام اجرای بازی‌ روی دستگاه iOS شما این بازی در واقع روی یک کنسول ایکس‌باکس سری ایکس در دیتاسنترهای شرکت مایکروسافت اجرا می‌شود.

در حال حاضر این سرویس به منظور اطمینان از بروز کمترین میزان تاخیر و خلق بالاترین تجربه کیفی در گسترده‌ترین طیف از دستگاه‌ها قادر به پخش بازی‌ها با رزولوشن 1080p و حداکثر سرعت 60 فریم برثانیه است. از آن‌جا که بسیاری از بازی‌های موجود در کتابخانه Xbox Game Pass دارای فرامین کنترلی لمسی سفارشی هستند؛ لذا کاربران بدون استفاده از یک کنترلر سازگار می‌توانند از انجام این بازی‌ها روی دستگاه‌های آی‌فون و آی‌پد خود لذت ببرند.

2 در مورد “مایکروسافت سرویس گیمینگ ابری ایکس‌باکس روی دستگاه‌های iOS را راه‌اندازی کرد”

  1. واو چه خوبه این کم کم دیگه لازم نیست کنسول یا سیستم گیمینگ بخریم
    سرعت نت بالا بره همه چی حل میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH