تصاویر جدید وان‌پلاس نورد 2 از شباهت فراوان این هندست با وان‌پلاس 9 حکایت دارند

با عرضه اسمارت‌فون وان‌پلاس نورد 2 در سال گذشته، کسب‌وکار کمپانی سمت‌ وسوی جدیدی پیدا کرد. این سری جدید از هندست‌ها سرآغاز ورود مجدد کمپانی چینی به بخش محصولات پایین‌رده و میان‌رده هستند. اکنون پس از گذشت بیش از یک سال کمپانی در صدد عرضه اسمارت‌فون وان‌پلاس نورد 2 است. آخرین گزارش منتشر شده کلیه جوانب شکوه‌مند این اسمارت‌فون را تشریح می‌کند. جدیدترین تصاویر وان‌پلاس نورد 2 توسط وبسایت 91Mobiles و یک شخص خبرچین با شناسه OnLeaks@ منتشر شده است.

این تصاویر نشان‌دهنده الگوی طراحی هندست هستند. بر این اساس وان‌پلاس نورد 2 با وجود پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه مستطیلی شکل در قسمت پشتی اساسا تا حدود زیادی مشابه با وان‌پلاس 9 به‌نظر می‌رسد. در این میان چندین تفاوت جزئی نظیر محل استقرار دوربین سوم و فلاش LED به چشم می‌خورد؛ مواردی که به آسانی قابل چشم‌پوشی هستند. پنل جلویی گوشی دارای حفره کروی‌شکل مخصوص استقرار دوربین سلفی در گوشه فوقانی سمت چپ است. بر اساس پیش‌بینی‌ها اسکنر اثرانگشت نیز در بخش زیرین نمایشگر مستقر خواهد شد.

اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان دادند که وان‌پلاس نورد 2 (این نام به‌صورت غیرمستقیم تائید شده است) احتمالا از تراشه ساخت شرکت مدیاتک بهره‌برداری خواهد کرد. امتیازات بنچمارک کسب شده توسط تراشه Dimensity 1200 در حد فاصل چیپست‌های اسنپ‌دراگون 865 و اسنپ‌دراگون 870 قرار می‌گیرد. بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست بنچمارک این هندست مجهز به حافظه رم 8 گیگابایتی است.

شایان به ذکر است که این تصاویر دارای ماهیت CAD بوده و توسط ابزارهای کامپیوتری طراحی شده‌اند. طراحی مدل اولیه دستگاه در تصاویر فوق به نمایش گذاشته شده است. بنابراین طراحی نهایی محصول احتمالا تا حدودی متفاوت خواهد بود.

بر اساس گمانه‌زنی‌ها وان‌پلاس نورد 2 احتمالا تا پیش از پایان ماه سپتامبر معرفی خواهد شد. اما برخب گزارشات دیگر از عرضه احتمالی این اسمارت‌فون در اوایل ماه جولای حکایت دارند. بر اساس پیش‌بینی‌ها این گجت با پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی (احتمالا از نوع فوق‌عریض) و یک سنسور 2 مگاپیکسلی (احتمالا جهت سنجش عمق صحنه) روانه بازار خواهد شد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی سایر مشخصات اسمارت‌فون وان‌پلاس را تشکیل می‌دهند.

2 در مورد “تصاویر جدید وان‌پلاس نورد 2 از شباهت فراوان این هندست با وان‌پلاس 9 حکایت دارند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH