fifa22

تمام چیزی که در رابطه با بازی فیفا 22 و قابلیت‌های جالب آن باید بدانید

در این مقاله به هر آنچه که درباره FIFA ۲۲ تا به این لحظه منتشرشده است خواهیم پرداخت با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

تاریخ انتشار فیفا 22

فیفا 22 در تاریخ 1 اکتبر ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. کسانی که نسخه Ultimate Edition را خریداری می‌کنند، می‌توانند چهار روز زودتر (از ۲۷ سپتامبر) آن را بازی کنند. نسخه آزمایشی، دسترسی زودرس و محدود به زمان، برای اعضای EA Play در دسترس خواهد بود.
کسانی که نسخه Xbox One یا PS4 این بازی را خریداری می‌کنند، از طریق (Dual Entitlement (EA نسخه Xbox S / PS یا PS5 را به‌صورت رایگان می‌توانند دریافت کنند.

 

کاور فیفا 22

fifa-22-cover

یک بار دیگر، PSG و Kylian Mbappé (کیلیان امباپه) فرانسوی ستاره اصلی کاور این عنوان هستند، که قبل‌تر روی کاور FIFA ۲۱ بوده و اکنون در FIFA ۲۲ نیز استفاده‌ شده‌ است.
کیلیان امباپه در این باره می‌گوید:
حضور من در پشت جلد FIFA شگفت‌آور است. من رابطه بسیار ویژه‌ای با این بازی دارم و مشتاقانه منتظر لذت بردن از FIFA ۲۲ در کنار همه شما هستم.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی این بازی را مشاهده کنید:

ویژگی‌های تأیید شده فیفا 22

چند ویژگی جدید به بازی FIFA ۲۲ اضافه‌ شده است که به‌طور رسمی تأیید شده‌اند.
در اینجا نگاهی به این ویژگی‌ها می‌اندازیم.

HyperMotion

اولین ویژگی تأییدشده برای عرضه امسال HyperMotion است. همان‌طور که در اولین تریلر رسمی دیده می‌شود، حرکت بازیکنان را در موقعیت‌های مسابقه ۱۱v۱۱ ضبط کرده‌اند(Motion Capture).
این ویژگی از یک الگوریتم اختصاصی یادگیری ماشین (Machine Learning) استفاده می‌کند، از این فناوری برای ارزیابی بیش از ۸.۷ میلیون فریم از حرکت بازیکن برای ایجاد انیمیشن در لحظه و نزدیک به واقعیت استفاده‌ شده است. این امر باعث شده، تعاملات و پاسخ‌ها با دقت بیشتری ارائه شود و احساس ارگانیک‌تری به بازی می‌دهد.
این به ویژگی به نفع حرکت بازیکن در زمانی است که توپ را در دست دارد و یا حتی زمانی که توپ را ندارد. HyperMotion منحصر به نسخه‌های PS5، Xbox Series X / S و Stadia این بازی است.

این ویژگی سعی کرده است که انیمیشن‌های خاصی را برای بازیکنان ایجاد کند تا هرچه بیشتر شبیه به واقعیت باشند، البته در تریلر بازی هیچ‌چیز متفاوت و خاصی احساس نمی‌شود.

Goalkeepers

همچنین بهبود عملکرد دروازه‌بان تأییدشده است. پس در این نسخه شما با یک سیستم بازسازی‌شده مجدد برای دروازه‌بان روبرو هستید.

Create a Club

حالت شغلی امسال با توانایی ایجاد باشگاه فوتبال خود و هدایت آن به شکوه گسترش می‌یابد. این ویژگی در اصل حالت شغلی بازی است که شما می‌توانید یک باشگاه فوتبال تأسیس کنید و آن را به سمت پیشرفت هدایت نمایید.

 

Volta Football

هنوز هیچ اطلاعاتی از این ویژگی درز نکرده و فقط از آن نام‌برده شده و گفته‌ شده است: ولتا گیم‌پلی بازی را دوباره تفسیر می‌کند.

FIFA Ultimate Team Heroes

FIFA Ultimate Team Heroes یک مورد کاملاً جدید است که بیانگر داستان و شکوه بازیکنان تیم و علاقه‌مندان به هواداران است.

سایر ویژگی‌های لو رفته از فیفا ۲۲

علاوه بر مجموعه مشخص‌شده و تأییدشده بالا، تعدادی از ویژگی‌ها توسط کسانی که نسخه بتا را بازی می‌کردند، فاش شده است. این ویژگی‌ها تأیید نمی‌شوند و هیچ تضمینی وجود ندارد که در بازی نهایی ارائه شوند. توییتر FIFAKingLangpard موفق شد قبل از برداشتن نسخه بتا، بهترین موارد آن‌ها را به اشتراک بگذارد. می‌توانید به صفحه توییتر نگاهی بی اندازید و این از این اطلاعات مطلع شوید.

هیت‌مپ به‌روز شده است

به‌جای یک جمع از نقطه‌ها، هیت‌‌مپ‌های موجود در فیفا 22 بتا بیشتر شبیه پوشش واقعی فوتبال هستند. اهداف مورد انتظار نیز وارد بازی شده‌اند. این اهداف را می‌توان یک ماموریت در نظر گرفت که می‌توانید تلاش کنید تا آن‌ها را انجام دهید.
اما جالب اینجاست که بدانید سیستم بازی برای این اهداف بین ضربات دروازه و آن‌هایی که در واقع شانس گلزنی دارند، تفاوت قائل می‌شود.

همچنین اگر نیاز و علاقه به اطلاعات بیشتری درباره این بازی محبوب دارید می‌توانید هشتگ FIFA22# و هشتگ #LangpardLeaks  را در توییتر دنبال کنید.

2 در مورد “تمام چیزی که در رابطه با بازی فیفا 22 و قابلیت‌های جالب آن باید بدانید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH