بینامون (Binamon) چیست و چگونه آن را بخریم؟!

توکن بینامون (Binamon) با نماد اختصاری بی‌مون (BMON) که به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده است، طرفداران زیادی پیدا کرده و معاملات زیادی هم بر روی آن می‌شود. این توکن با رشد چند برابری در طی روزهای اخیر توانسته تا روزانه چندین میلیون دلار هم حجم معامله داشته باشد.

بینامون در شبکه بایننس اسمارت چین یا همان BEP20 فعال بوده و به افراد این امکان را می‌دهد که با روشی سرگرم کننده و آسان، وارد دنیای بازی‌های مبتنی بر فناوری بلاک چین و البته NFTها شوند! بر روی شبکه اسمارت بایننس به تازگی توکن‌های مشهوری چون بیبی دوج کوین، فگ، شیبا اینو، سیف‌مون و… هم قرار گرفته و طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند.

توکن بینامون در دسته بازی‌های بلاک چین و NFTها قرار گرفته و به نظر می‌رسد با اتصال و پیوند بین بازی‌خورها یا همان گیمرها، باعث رشد قیمتی این پروژه شود.

آینده بینامون

طبیعتا برای ورود به دنیای توکن‌ها باید حتما جانب احتیاط را رعایت کنید. وب‌سایت دیجیتال کوین پرایس قیمت این توکن را در پایان سال 2022 میلادی را در حدود 0.50 دلار پیش‌بینی کرده است، رقمی که در همین چند روز اخیر تا مرز رسیدن بدان هم پیش رفت و به‌نظر می‌رسد با عبور از این مرز قیمتی، بتوان مبالغ بالاتری را برایش متصور بود. این پیش‌بینی‌ها قیمت را برای بی‌مون در سال‌های آتی بالاتر از یک دلار عنوان می‌کنند.

تعداد کل واحدهای Binamon بر اساس اعلام توسعه دهندگان آن، حدود 300 میلیون واحد است که تعداد زیادی نبوده و برای همین می‌توان به رشد قیمتی آن امید داشت. لازم به ذکر است این توکن تازه متولد شده، طی 14 روز گذشته نزدیک به 5300 درصد رشد داشته و با توجه به شروع مسیر، به نظر می‌رسد که آینده روشنی داشته باشد.

از کجا بینامون بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری بینامون کار بسیار سختی است اما صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید بینامون را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به بی‌مون هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

2 در مورد “بینامون (Binamon) چیست و چگونه آن را بخریم؟!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH