کیس‌های جدید شرکت Moment با قابلیت MagSafe برای سری گلکسی S21 عرضه شد

MagSafe فناوری شارژ بی‌سیم اختصاصی شرکت اپل است که به منظور اتصال پد مخصوص شارژ به پنل پشتی گوشی‌های آی‌فون از یک آهنربا استفاده می‌کند. این ایده به نوعی مشابه همان فناوری مورد استفاده جهت شارژ باتری اپل واچ و پیش از آن مک‌بوک‌های شرکت اپل است. چنان‌چه به وجود این فناوری در دستگاه‌های اپلی غبطه می‌خوردید؛ در این‌صورت اکنون خوشحال خواهید شد که بدانید تکنولوژی مذکور برای دستگاه‌های سامسونگی نیز قابل دسترس است.

نکته جالب‌توجه اینکه قابلیت مذکور نتیجه همکاری دوجانبه شرکت‌های اپل و سامسونگ در زمینه اشتراک‌گذاری فناوری MagSafe نیست؛ بلکه مدیون تلاش‌های کمپانی تولیدکننده لنز دوربین و انواع لوازم جانبی موسوم به Moment است. این شرکت اخیرا از سری جدید کیس‌های خود برای سری سامسونگ گلکسی S21 رونمایی کرده است و سازگاری با فناوری MagSafe یکی از قابلیت‌های کیس جدید به‌شمار می‌رود.

با این‌حال منظور از سازگار بودن این است که کیس جدید با اکسسوری‌های طراحی شده مبتنی بر MagSafe هماهنگی بی‌نظیری خواهد داشت. این ابزارهای جانبی شامل سیستم پایه و سه‌پایه‌های کاملا اختصاصی شرکت Moment هستند. این ابزارها از MagSafe به‌عنوان روشی جهت نصب گوشی روی دریچه تهویه اتومبیل، ماژول‌های Cold Shoes و دیوار استفاده می‌کنند. در خصوص پشتیبانی کیس جدید از شارژ MagSafe نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد. اما چنان‌چه ایده استفاده از ابزارهای جانبی مبتنی بر آهنربا برای شما جذاب به‌نظر می‌‌رسد؛ در این‌صورت کیس جدید حداقل برای شما جذاب خواهد بود.

کیس جدید شرکت Moment مطابق پیش‌بینی‌ها همراه با اتصالاتی جهت نصب سری لنزهای دوربین اسمارت‌فونی کمپانی عرضه می‌شود. بنابراین کاربران بسته به مدل هندست خود احتمالا قادر به استفاده از اشکال مختلف لنزها خواهند بود.

3 در مورد “کیس‌های جدید شرکت Moment با قابلیت MagSafe برای سری گلکسی S21 عرضه شد”

    1. امیرکیوان گوهری

      سلام دوست عزیز. اگر متن خبر رو یکبار دیگه مطالعه بفرمایید؛ متوجه موضوع خواهید شد. منظور از سازگار بودن کیس جدید با Magsafe این است که کیس جدید با اکسسوری‌های طراحی شده مبتنی بر MagSafe هماهنگی بی‌نظیری خواهد داشت. این ابزارهای جانبی شامل سیستم پایه و سه‌پایه‌های کاملا اختصاصی شرکت Moment هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH