ادمین اینستاگرام و نکات مربوط به نحوه استخدام

این روزها اینستاگرام و پیج‌های مرتبط با آن بخش قابل توجهی از کسب‌وکارهای آنلاین را به خود اختصاص داده‌اند و حتی بسیاری از کسب‌وکارهای باسابقه سنتی نیز به بازار آنلاین وارد شده‌اند و در شبکه‌های اجتماعی مختلفی مانند اینستاگرام فعالیت می‌کنند.
مدیریت پیج اینستاگرام و استخدام ادمین اینستا یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کسب‌وکارهای این حوزه است و بسیاری از آن‌ها فرصت مدیریت و بهینه‌سازی‌های لازم برای پیج اینستاگرام را ندارند و به همین خاطر این موضوع را به‌عنوان یک معظل بزرگ می‌شناسند. برون‌سپاری تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام یکی از هوشمندانه‌ترین کارها برای گرفتن نتیجه مطلوب است.

در حال حاضر شرکت‌ها و موسسات زیادی برای مدیریت پیج اینستاگرام وجود دارند که شما متناسب با نیاز و بودجه‌ای که دارید می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید و مدیریت پیج‌تان را به آن‌ها بسپارید.
شرکت ایران‌مایند یکی از حرفه‌ای‌ترین شرکت‌ها در زمینه خدمات اینستاگرام است که شما می‌توانید پیج کاری تان را به آن‌ها بسپارید تا صفر تا صد تولید محتوا و همچنین مدیریت پیج با کیفیت بالا برای شما انجام شود.

 

ادمین اینستاگرام کیست و چه وظایفی دارد؟

شاید این سوال در ذهن شما هم به وجود آمده باشد که ادمین اینستاگرام کیست و اساسا چه وظایفی را برعهده دارد؟ در حقیقت تعیین وظایف یک ادمین اینستاگرام تا حدی نیز بستگی به شما دارد اما به‌طور کلی وظایف یک ادمین اینستاگرام به‌صورت زیر است:

  • تولید و انتشار پست و استوری با کیفیت
  • پیدا کردن بهترین ساعت برای گذاشتن پست
  • ارتباط با واحد گرافیک برای طرح‌های پست و استوری
  • تعیین استراتژی کوتاه مدت و بلند مدت
  • مشخص کردن تم کلی پیج
  • تعیین قالب برای پست‌ها
  • برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی

باید به این موضوع توجه داشته باشید که خدمات قابل ارائه اینستاگرام بسیار متنوع است و شما متناسب با نیاز و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید باید یک ادمین اینستاگرام استخدام کنید؛ برای استخدام ادمین باید سعی کنید شخصی را استخدام کنید که مهارت‌های مورد نیاز شما را داشته باشد. افراد فعال در این حوزه مهارت‌های کاملا مختلفی دارند اما نکته مهم این است که شما یک لیست کامل از برنامه‌های اینستاگرام‌تان تهیه کنید و به شخصی که می‌خواهد ادمین پیج شما شود، آن‌ها را ارائه دهید.

مشخص کردن این لیست کمک زیادی می‌کند تا در سریع‌ترین زمان، بهترین شخص را برای پیج اینستاگرام‌تان استخدام کنید. البته راه دیگری نیز برای برون‌سپاری پیج اینستاگرام وجود دارد و آن هم سپردن پیج به شرکت‌ها و تیم‌های باتجربه در این حوزه است؛ گروه  ایران‌مایند یکی از باسابقه‌ترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت‌های فعال در این زمینه است که با به هم پیوستن مدیران فعال و جوان در حوزه‌های مدیریت کسب‌‌وکار، بازاریابی و فروش و همچنین دیجیتال مارکتینگ با هدف رشد سیستم‌های کسب‌وکار و تاسیس شده است.

شما با برون‌سپاری مدیریت پیج اینستاگرام‌تان به یک شرکت می‌توانید مطمئن باشید که تمامی کارها زیر نظر متخصصین صورت می‌گیرد و از طرفی هر قسمت از کار توسط کارشناس مربوط انجام می‌شود. در حقیقت شما زمانی‌که یک ادمین اینستاگرام استخدام می‌کنید تمامی قسمت‌های پروژه توسط یک نفر صورت می‌گیرد اما با سپردن مدیریت پیج اینستاگرام‌تان به یک تیم حرفه‌ای می‌توانید هر قسمت از کار (شامل طراحی گرافیکی، ایده‌پردازی پست‌ها، تعیین استراتژی اینستاگرام و…) را به یک کارشناس بسپارید که این کار باعث خروجی بهتر می‌شود.

 

خدمات اینستاگرام شامل چه مواردی است؟

برای پیج اینستاگرام‌تان می‌توانید خدمات کاملا مختلفی دریافت کنید و این خدمات بستگی به نظر شما دارد. برای مثال شما می‌توانید صرفا محتوای پیج‌تان شامل طراحی پست و استوری و همچنین ایده‌پردازی پست‌ها را برون‌سپاری کنید یا حتی برگزاری کمپین‌ها و همچنین بازاریابی‌های مربوط به پیج را نیز به یک شرکت بسپارید.

 

به‌صورت کلی شما با برون‌سپاری‌های این چنینی یک بار سنگین را از دوش خودتان برمی‌دارید و می‌توانید با خیال جمع به سایر کارهای‌تان برسید. معمولا توصیه می‌شود در روز های ابتدایی شروع فعالیت پیج از تبلیغات و برگزاری‌های کمپین‌های پرهزینه و صرفه‌نظر کنید و صرفا روی محتوای پیج تمرکز کنید تا بتوانید یک پیج باکیفیت داشته باشید، به همین صورت در گام‌های بعدی می‌توانید به سراغ کمپین‌ها و دیگر روش‌های تبلیغاتی هم بروید.

در ادامه به برخی خدمات اینستاگرام اشاره کرده‌ایم:

  • ساخت و راه‌اندازی پیج و پشتیبانی واتس اپی
  • ادمین اختصاصی
  • طراحی قالب‌های گرافیکی و واترمارک اختصاصی
  • ایجاد هایلایت‌های کاربردی و متناسب با نیازهای شما
  • پاسخ‌گویی به کامنت‌ها و دایرکت‌ها
  • طراحی تقویم محتوا
  • استفاده از هشتگ‌های پربازدید
  • جذب فالور هدف‌مند
  • طراحی بنرهای تبلیغاتی
  • و….

 

نکات مهم در استخدام ادمین اینستاگرام

نکات مهمی در استخدام ادمین پیج اینستاگرام وجود دارد و شما قبل از این که به سراغ استخدام بروید باید توجه‌ زیادی به آن‌ها داشته باشید. یکی از نکات مهم برای یک ادمین اینستا، تعهد و نظم کاری او است چرا که بی‌نظمی در مدیریت پیج اینستاگرام می‌تواند شما را دچار مشکلات زیادی کند. بجز تعهد کاری ادمین اینستا، داشتن تخصص کافی در قسمت‌های مختلف مدیریت پیج، اهمیت بسیار زیادی دارد.

اگر شخصی که شما به‌عنوان ادمین استخدام می‌کنید قرار است طراحی پست‌ها و استوری‌ها را نیز انجام دهد باید به طراحی‌های بصری و گرافیکی هم تسلط داشته باشد. از طرفی چنین شخصی باید به الگوریتم‌های موجود در اینستاگرام و همچنین استراتژی‌های اینستاگرام نیز مسلط باشد. تسلط کافی به این موارد می‌تواند تضمین‌کننده موفقیت پیج شما باشد اما این موارد نیز تنها موارد لازم برای موفقیت در پیج اینستاگرام نیست و موارد دیگری نیز وجود دارد که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید.

در نظر داشته باشید که استخدام ادمین پیج اینستاگرام غیرحضوری، می‌تواند ریسک‌هایی به‌همراه داشته باشد اما در هرصورت بیش‌تر کسب‌وکارها برای کمتر شدن هزینه‌های‌شان سعی می‌کنند از ادمین‌های غیرحضوری استفاده کنند تا هزینه‌های‌شان کاهش پیدا کند.

نکات مهم در استخدام پیج اینستاگرام:

  • تعهد کاری شخص
  • تخصص داشتن
  • سابقه کاری مناسب
  • آشنایی با الگوریتم‌های اینستاگرام
  • آشنایی با اصول طراحی و هویت برند در اینستاگرام
  • آشنایی به برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی

آیا تبلیغات و بازاریابی اینستاگرام هم وظیفه ادمین است؟

یکی از اصلی‌ترین چالش‌های صاحبان پیج‌های اینستاگرام این است که آیا تبلیغات پیج را نیز می‌توان به ادمین اینستا واگذار کرد یا برای این موضوع نیاز به کمک گرفتن از شخص دیگری است؟!

در حقیقت این موضوع کاملا به شما و مهارت‌های ادمین بستگی دارد؛ ممکن است ادمین پیج شما توانایی تبلیغات و مدیریت بودجه تبلیغات را به خوبی داشته باشد و از طرفی نیز ممکن است این توانایی را نداشته باشد و شما مجبور باشید سراغ افراد دیگری بروید. یکی از دلایلی که در قسمت‌های قبل هم توصیه کردیم که برای مدیریت پیج‌تان به سراغ شرکت‌ها بروید دقیقا همین موضوع است.
در حقیقت زمانی‌که شما مدیریت پیج‌تان را به یک شرکت می‌سپارید، وظیفه تبلیغات نیز با آن‌ها خواهد بود و از متخصص تبلیغات استفاده می‌شود تا بهترین بازدهی برای تبلیغات‌تان صورت گیرد.

 

آیا ادمین اینستاگرام باید تمام وقت استخدام شود؟

بسیاری از افراد برای استخدام تمام وقت یک ادمین اینستاگرام شک دارند و مطمئن نیستند که آیا استخدام یک ادمین به‌صورت تمام وقت کار درستی است یا با استخدام پاره‌وقت نیز می‌توان مدیریت پیج را به شکل درست و اصولی انجام داد!

پاسخ این سوال دقیقا به نیازهای شما و حجم کار شما بستگی دارد، اگر شما روزانه بیش‌تر از دو پست و سه استوری می‌خواهید منتشر کنید بهتر است یک شخص را به‌صورت تمام وقت و حضوری استخدام کنید اما اگر حجم کارتان کمتر از این مقدار است، می‌توانید سراغ استخدام پاره وقت بروید.
در استخدام پاره وقت معمولا شما حقوق کمتری پرداخت می‌کنید اما از طرفی شخص نیز به‌صورت تمام وقت در دسترس شما نیست و این موضوع می‌تواند برای بعضی افراد دردسر ساز باشد.

قیمت ادمین اینستاگرام

با این تفاسیر احتمالا این سوال برای شما نیز به وجود آمده است که قیمت یک ادمین اینستاگرام با این ویژگی‌های ذکر شده چقدر است و آیا گرفتن یک شخص با این مهارت‌ها واقعا به‌صرفه است یا خیر؟!

توصیه ما این است که در ابتدا قیمت را نادیده بگیرید و سعی کنید شخصی با مهارت‌های مورد نظرتان پیدا کنید و سپس بر سر قیمت به توافق برسید. اگر بتوانید شخصی با این مهارت‌ها پیدا کنید احتمالا حقوق وی برای با ۸ ساعت کار در روز کمتر از ۴-۵ میلیون تومان نیست و این در صورتی است که این شخص ممکن است همه توانایی‌های مورد نظرتان را هم نداشته باشد. با یک بررسی ساده قیمتی، بین استخدام ادمین اینستاگرام و همچنین برون‌سپاری مدیریت پیج اینستاگرام به یک شرکت حرفه‌ای احتمالا شما هم برون‌سپاری را به‌صرفه‌تر و هوشمندانه‌تر خواهید دانست.
شرکت ایران‌مایند به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه مدیریت پیج اینستاگرام می‌تواند راهکار بسیاری مناسبی برای موفقیت پیج شما باشد.
برای مشاهده تعرفه های استخدام ادمین اینستاگرام میتوانید وارد صفحه زیر شوید:

https://iranmind.net/managment-instagram

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

67 در مورد “ادمین اینستاگرام و نکات مربوط به نحوه استخدام”

  1. همه افراد فکر می کنند که انسان های موفق همینجوری موفق شدن شانسی! ولی در حقیقت فکر به روز و هوشمند این ثروت رو براشون به دنبال داره.

  2. در حقیقت راز پیشرفت و دیده شدن شما در فضای اینستا شدیدا با میزان حرفه ای بودن ادمین شما رابطه ی متقابل داره.

  3. باید اضافه کنم اگر در اینستاگرام حرفه ای نباشیم می تونیم یک شبه یک پیج خفن رو بکشونیم پایین که حتی دیگه نشه در اون پست گذاشت. پس برای ادمین پول بدید.

  4. ادمین باید محتوایی که ارزش داشته باشه مخاطب پای پیج شما بشینه و دائما رفرش کنه که پست جدید خوب ببینه رو تولید کنه.

  5. فاطمه علی نژاد

    کاملا درسته، حتی باید گفت برقراری تعامل با مشتری ها و پیج های همکار از اصلی ترین روش های ایجاد فالور وفادار هست.

  6. حتما واجب و مهم هست که من برای پیجم ادمین بگیرم؟ این کارهارو خودم هم می توانم انجام دهم.

  7. احمد صبوری

    بنده از طریق این مقاله با ایران مایند آشنا شدم و همکاری خوبی داشتم. گروهی خلاق و حرفه ای

  8. سمانه سجادی

    من تجربه همکاری با ایران مایند رو برای یک پیج فروشگاهی لباس داشتم و می تونم بگم بسیار وظیفه شناس بودن.

  9. الان دیگه ادمینی فایده نداره . دو سه سالی رو بورس بود و داشت پیشرفت میکرد که الان باز رکود داره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH