کمپانی HMD Global از اسمارت‌فون 5G مقاوم خود موسوم به نوکیا XR20 رونمایی کرد

چند سال قبل قابلیت اتصال 5G عمدتا مشخصه اختصاصی اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار پیشرفته به‌شمار می‌رفت؛ اما با افزایش دسترسی مردم به این فناوری اکنون می‌بینیم که قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ 5G به تدریج در حال اضافه شدن به دستگاه‌های پایین‌رده‌تر است. در واقع کمپانی HMDGlobal اخیرا از یک اسمارت‌فون 5G جدید با نام نوکیا XR20 رونمایی کرد.

بی‌تردید نوکیا XR20 چشمگیرترین اسمارت‌فون رویت شده تا به امروز محسوب نمی‌شود؛ اما مقاومت بالای این دستگاه یکی از نقاط قوت کلیدی برای فروش آن به‌شمار می‌رود. بنابراین چنان‌چه غالبا در موقعیت‌های سخت فعالیت می‌کنید و به هندستی با قابلیت پشتیبانی از اتصال سریع و مقاومت بالا در برابر ضربات احتیاج دارید؛ در این‌صورت نوکیا XR20 دقیقا همان گجتی است که شما به آن احتیاج دارید.

این هندست از قابلیت‌های ویژه‌ای نظیر گواهی حفاظتی IP68 برخوردار است. این پدیده بدان معناست که نوکیا XR20 می‌تواند برای مدت حداکثر 1 ساعت در عمق 4.9 فوتی زیر آب غوطه‌ور بماند. بعلاوه این اسمارت‌فون دارای گواهی‌نامه نظامی MIL-STD 810H بوده و در برابر سقوط از ارتفاع حداکثر 5.9 فوتی مقاومت خواهد کرد.

بعلاوه این هندست حتی در شرایط دمایی شدید نیز کماکان قابل استفاده خواهد بود. کمپانی در ساخت نوکیا XR20 از پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس Victus بهره گرفته و ادعا می‌کند که نمایشگر به‌کارگیری شده در این هندست، مستحکم‌ترین نمونه مورد استفاده در اسمارت‌فون‌های نوکیا تا به امروز محسوب می‌شود.

نوکیا XR20 مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی با رزولوشن 1080p بوده و توان پردازشی آن از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 480 ساخت کوالکام به‌همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی تامین خواهد شد. همچنین این هندست از پیکره‌بندی دوربین پشتی دوگانه بهره‌برداری می‌کند.

این ماژول دارای یک سنسور 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.79 و حسگر 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است. انرژی موردنیاز گوشی از طریق یک باتری 4620 میلی‌آمپرساعتی تامین شده و دستگاه از فناوری شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها نوکیا XR20 در اواخر ماه آگوست با برچسب قیمتی 549 دلاری روانه بازار خواهد شد.

2 در مورد “کمپانی HMD Global از اسمارت‌فون 5G مقاوم خود موسوم به نوکیا XR20 رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH