اپل ادعا می‌کند که افشای اطلاعات موجب تهدید منابع مصرف‌کنندگان می‌شود!

افشای اطلاعات مربوط به محصولات برخی شرکت‌ها از جمله اپل پدیده‌ای معمول به‌شمار می‌رود. با توجه به گستردگی زنجیره تامین، اطلاعات محرمانه بعضا توسط برخی افراد در اختیار سایرین قرار می‌گیرد. بدیهی است که اپل به منظور جلوگیری از افشای این اطلاعات با تمام قوا تلاش می‌کند؛ اما این پدیده نهایتا عملی می‌شود.

بی‌تردید این موضوع برای کمپانی مایه خرسندی نیست؛ اما آیا چنین وضعیتی در خصوص مصرف‌کنندگان نیز صادق خواهد بود؟ اپل ادعا می‌کند که افشای اطلاعات به منافع مشتریان نیز آسیب وارد خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد که اپل به‌دنبال افشای اطلاعات خود در چین چنین اظهاراتی را مطرح نموده است. در واقع اپل طی نامه یکی از وکلای خود خطاب به برخی کاربران اعلام کرده که لو رفتن اطلاعات برای مصرف‌کنندگان نیز زیان‌بار خواهد بود.

به گفته اپل چنین شرایطی بر منافع مصرف‌کنندگان و شرکت تاثیر منفی می‌گذارد. بنابراین بدیهی است که با حفظ ماهیت محرمانه اطلاعات مربوط به طراحی و عملکرد محصولات اپل، ارزش تجاری واقعی و بالقوه آن‌ها نیز حفظ خواهد شد. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ درز این اطلاعات برای اپل ناخوشایند است. با این‌حال در خصوص زیان‌بار بودن این پدیده برای مصرف‌کنندگان نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد.

از این گذشته نشت برخی اطلاعات موجب جذب مردم و تشدید هیجان آن‌ها برای خریداری محصولات آینده خواهد شد. بی‌تردید برخی افراد نشت چنین اخباری را به نوعی خرابکارانه قلمداد می‌کنند. شما در این زمینه چه‌طور فکر می‌کنید؟ آیا شما نیز بر این باورید که افشای اطلاعات به همان اندازه که برای اپل مضر است؛ برای کاربران نیز زیان‌بار خواهد بود؟

3 در مورد “اپل ادعا می‌کند که افشای اطلاعات موجب تهدید منابع مصرف‌کنندگان می‌شود!”

  1. از این گذشته نشت برخی اطلاعات موجب جذب مردم و تشدید هیجان آن‌ها برای خریداری محصولات آینده خواهد شد
    فکر کنم باید ترجمه شود موجب عدم جذب مردم

  2. اپل تنها شرکتی هست که حریم خصوصی مشتریاش براش اهمیت داره، همیشه آیفون داشتم و گوشی اندرویدی نمیخرم اصلا.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH