پچ امنیتی جدید اندروید برای سری گلکسی S21 سامسونگ منتشر شد

چند روز پیش شرکت سامسونگ پچ امنیتی آگوست 2021 اندروید را برای اسمارت‌فون گلکسی A52 منتشر کرد. در ادامه این به‌روزرسانی برای گوشی‌های گلکسی A72 و گلکسی A8 2018 نیز منتشر شد.

اکنون کمپانی کره‌ای آخرین ورژن از پچ امنیتی سیستم‌عامل اندروید را برای 3 اسمارت‌فون دیگر با اسامی گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا عرضه نموده است.

به‌روزرسانی جدید شامل پچ امنیتی آگوست 2021 اندروید بوده و دارای فیرم‌ور با شناسه G99x0ZCU2AUGE است. آپدیت منتشر شده برای گلکسی S21 اولترا تقریبا 300 مگابایت حجم دارد. این به‌روزرسانی هم‌اکنون در بازار چین منتشر شده و عرضه آن در هنگ‌کنگ و تایوان نیز احتمالا طی چند روز آینده آغاز خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها طی هفته‌های آینده احتمالا شاهد انتشار آپدیت جدید در کشورهای بیش‌تری خواهیم بود.

کاربران ساکن کشور چین که هنوز اعلان مربوط به آپدیت فوق را روی هندست‌های گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا خود دریافت نکرده‌اند؛ برای بررسی انتشار به‌روزرسانی به‌صورت دستی می‌توانند به منوی Settings > Software Update مراجعه نمایند.

سامسونگ گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا

3 در مورد “پچ امنیتی جدید اندروید برای سری گلکسی S21 سامسونگ منتشر شد”

  1. ویژگی های خوبی داشت این سری گوشیای سامسونگ.
    اما بخاطر قیافه افتضاحش قیدشو زدم آیفون 12 پرو خریدم

    1. امیرکیوان گوهری

      سلام دوست عزیز. این به‌روزرسانی OTA به‌صورت گام‌به‌گام در مناطق مختلف منتشر میشه. به همین خاطر برای دریافت آن شاید لازم باشه چند هفته بیش‌‌تر منتظر باشید. برای اطمینان از انتشار آپدیت، موضوع رو به صورت دستی بررسی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH