تصاویر جدید و واقعی گوشی هوشمند آنر X20 فاش شد

ماه گذشته شرکت آنر از اسمارت‌فون X20 SE رونمایی نمود. بر اساس اخباری که امروز منتشر شده، گوشی هوشمند جدید این شرکت با نام X20 در حال برداشتن آخرین گام‌های ورود به بازار است. دو تصویر واقعی از این گوشی هوشمند از سوی یکی از معتبر‌ترین خبر‌گزاری‌های کشور چین منتشر شده است. بر اساس ادعای این منبع معتبر، کاربران چینی هنوز به صفحه‌نمایش تخت تمایل بیشتری نشان داده‌اند و به همین علت شرکت آنر تصمیم گرفته که از ایده استفاده از شیشه‌ خمیده‌ 2.5D صرف نظر کند.

تصاویر مذکور یک دوربین سلفی دوگانه را درون حفره‌ای به شکل قرص و در سمت چپ نمایش‌گر به نمایش گذاشته است. دکمه پاور دستگاه قابل مشاهده نبوده و این بدان معنی است که این دکمه دقیقاً زیر دکمه‌های تنظیم صدا تعبیه شده و به عنوان حسگر اثر انگشت نیز عمل خواهد کرد.

آنر X20 دارای سه دوربین و یک فلاش LED در پنل پشت بوده که با ترکیبی مربعی در یک ماژول دایره‌ای قرار گرفته است. طراحی ماژول دوربین این دستگاه شباهت زیادی به ماژول گوشی هوشمند هواوی میت ۳۰ و حتی دیگر گوشی هوشمند هواوی با نام نوا 8i که به تازگی از آن رونمایی شده است، دارد.

با نگاهی دقیق به ماژول دوربین این اسمارت‌فون، به نظر می‌رسد که آنر یک دیافراگم بزرگ و دو دیافراگم کوچک را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. بنابراین می‌توان حدس زد که این دستگاه از یک دوربین اصلی، یک سنسور عمق‌سنج و همچنین یک لنز جهت عکس‌برداری در حالت پرتره بهره خواهد برد. گوشی آنر X20 احتمالاً تمام ویژگی‌های سری X را به همراه خود خواهد داشت. سری X آنر، همواره تلفن‌های هوشمندی مقرون به صرفه با صفحه‌نمایش بزرگ و همچنین مجهز به یک باتری بزرگ برای کاربری‌هایی نظیر وب‌گردی و مشاهده ویدئو‌ها بوده‌اند.

6 در مورد “تصاویر جدید و واقعی گوشی هوشمند آنر X20 فاش شد”

  1. من چندساله آنر دارم بعضی وقتا میخوام گوشی ازسامسونگ یا شیائومی بگیرم دوباره پشیمان میشم وانر میگیرم وقتی میرم صفحه اون گوشی‌ها نظرکاربران درمورد اون گوشی میخونم جرات نمیکنم به جزانریاهواوی نزدیک مارک دیگه ای برم به شما پیشنهاد میکنم یه بار امتحان کنید

    1. امیرمحمد خاکپور

      با سلام
      احتمال ورود این اسمارت فون به بازار ایران وجود داره. اما با این حال هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH