HMD Global روی توسعه 4 دستگاه جدید شامل گوشی‌های 5G ارزان‌قیمت کار می‌کند

مدل‌های به‌روزرسانی شده سری اسمارت‌فون‌های نوکیا در ماه آوریل معرفی شدند. اکنون اطلاعات جدید نشان می‌دهند که کمپانی HMD Global در صدد گسترش سبد محصولات خود با معرفی چند دستگاه جدید است.

نوکیا به‌دنبال عرضه یک تبلت و یک گوشی 5G ارزان‌قیمت است

یک خبرچین قابل اعتماد با نام ایوان بلاس اعلام کرد که HMD Global مشغول توسعه 4 دستگاه جدید از جمله اسمارت‌فون نوکیا G50 و تبلت نوکیا T20 است. بر اساس پیش‌بینی‌ها نوکیا G50 یک اسمارت‌فون میان‌رده به‌شمار رفته و با قیمت‌‌گذاری خرده فروشی 250 یورویی در سراسر اروپا عرضه خواهد شد. این هندست به‌صورت استاندارد احتمالا مجهز به تراشه مدیاتک با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G، حافظه رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی خواهد بود.

از سوی دیگر تبلت نوکیا T20 با قیمت‌گذاری 185 پوندی در بریتانیا عرضه خواهد شد. این گجت مجهز به یک نمایشگر 10.36 اینچی بوده و با پیکره‌بندی حافظه شامل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

همچنین اتصال 4G LTE نیز به‌عنوان یک افزونه آپشنال قابل دسترس خواهد بود. با این‌حال پیش از هرگونه نتیجه‌گیری بایستی کماکان منتظر بمانیم. با این‌حال نوکیا T20 کماکان می‌تواند در فهرست برترین تبلت‌های سال 2021 قرار گیرد. به‌طور مشابه اسمارت‌فون نوکیا G50 نیز می‌تواند جزو برترین گوشی‌های 5G ارزان‌قیمت بازار طبقه‌بندی شود.

آیا اسمارت‌فون‌های نوکیا X100 و نوکیا G300 بازار محصولات فوق میان‌رده را هدف قرار می‌دهند؟

اما وضعیت در خصوص 2 محصول دیگر نوکیا به چه ترتیب است؟ به گفته ایوان بلاس این گجت‌ها از اسامی رمز Aoki و Deadmau5 استفاده نموده و با اسامی رسمی نوکیا G300 و نوکیا X100 عرضه خواهند شد. در خصوص امکانات احتمالی این اسمارت‌فون‌ها هیچ‌گونه جزئیاتی در دست نیست؛ اگرچه اسامی آن‌ها نشان می‌دهد که HMD Global احتمالا در تدارک ورود به بخش محصولات فوق میان‌رده و رقابت مستقیم‌تر با اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس نورد 2، موتو G100 و حتی هندست آینده گلکسی S21 FE است.

2 در مورد “HMD Global روی توسعه 4 دستگاه جدید شامل گوشی‌های 5G ارزان‌قیمت کار می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH