تیزر رسمی تبلت شیائومی می‌پد 5 همراه با یک صفحه کلید منتشر شد

شیائومی تیزری جدید برای می‌پد 5 منتشر نموده است. این تبلت در تاریخ 10 آگوست سال جاری (دو روز دیگر) عرضه خواهد شد. پوستر جدیدی که از می‌پد 5 منتشر شده، بدنه‌ این تبلت را با گوشه‌هایی گرد به تصویر می‌کشد. از سویی دیگر، شیائومی صفحه کلیدی را با بافت چرمی در این پوستر در کنار این تبلت قرار داده است.

در حال حاضر جزئیات اندکی درباره می‌پد 5 منتشر شده است، اما با مشاهده پوستری که شیائومی دیروز به اشتراک گذاشته، می‌توان دریافت که این تبلت از قلم لمسی پشتیبانی می‌نماید. در این پوستر، حاشیه‌های تبلت صاف و صیقلی به نمایش گذاشته شده و لاین آنتن نیز روی آن قابل رویت است. وجود لاین آنتن نشان می‌دهد که جنس بدنه می‌پد 5 از نوع فلزی و روش اتصال آن از طریق فناوری LTE/5G است.

در‌حالی‌که انتظار می‎‌رود تا پیش از مراسم رونمایی رسمی شیائومی از محصولات خود، خصوصیات و ویژگی‌های دیگری از تبلت می‌پد 5 گزارش شود، شایعات منتشر شده حاکی از آن است که این غول چینی سه تبلت از خانواده می‌پد 5 و با اسامی می‌پد 5، می‌پد 5 لایت و می‌پد 5 پرو را روانه بازار خواهد کرد.

براساس اخبار و شایعات منتشر شده، هر سه تبلت عضو خانواده می‌پد 5، مجهز به صفحه‌نمایش 10.9 اینچی از نوع IPS LCD و با نرخ نوسازی 120 هرتز و نرخ نمونه‌گیری لمسی 240 هرتز خواهند بود. گفته می‌شود که قدرت تبلت‌های می‌پد 5 و می‌پد 5 پرو از تراشه‌ اسنپدراگون 870 و قدرت نسخه لایت می‌پد 5 نیز توسط چیپست اسنپدراگون 860 تامین خواهد شد.

1 در مورد “تیزر رسمی تبلت شیائومی می‌پد 5 همراه با یک صفحه کلید منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH