10 تا از متفاوت‌ترین بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ | هیجان منتظر شماست!

اگر شما هم یک کنسول نینتندو سوییچ خریده‌اید و حال می‌خواهید یکی از بازی‌های آن را برای بازی کردن انتخاب کنید اما هنوز نمی‌دانید کدام بازی؟ و یا اگر می‌خواهید ببینید که بازی‌های این کنسول ارزش خرید آن را دارد یا خیر با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا پاسخ سؤال‌های خود را بیابید. در این مقاله ما به معرفی ۱۰ تا از بهترین بازی‌های این کنسول می‌پردازیم که واقعاً ارزش بازی کردن را دارد.

 

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

سری بازی‌های افسانه زلدا سال‌هاست که در دستان نینتندو است و این شرکت درحال‌ توسعه این عنوان است. این بازی یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های جهان باز (Open World) موجود است که با جهان فوق‌العاده بزرگ خود شما را به ماجراجویی دعوت می‌کند.

شما در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild به‌عنوان شخصیتی به اسم لینک (link)، قهرمان یک دنیای تخیلی به نام هایرول (Hyrule) بازی می‌کنید. لینک با حافظه ازدست‌رفته خود از یک خواب صدساله بیدار می‌شود و با سرزمین هایرولی که حالا تبدیل به یک خرابه عظیم شده است روبرو می‌شود.

بازی نینتندو سوییچ

در ابتدای بازی شما با روح پادشاه درگذشته هایرول یعنی پادشاه روهام روبرو می‌شوید که به شما درباره اتفاقاتی که در این صدسال رخ‌داده است، توضیح می‌دهد. روح پادشاه روهام توضیح می‌دهد که گانون (Ganon) شیطان خبیث و قدرتمندی که می‌خواهد هایرول را نابود کند و توسط جادوی پرنسس، زلدا در قصر هایرول مهروموم و زندانی‌شده، در این صدسال قدرت بیشتری پیدا کرده است و حال شما باید قبل از اینکه او قدرت کافی برای خارج شدن از آن زندان و نابودی هایرول را به دست آورد، او را نابود کنید. این وظیفه شما به‌عنوان قهرمان بزرگ هایرول است.

این بازی به‌تنهایی می‌تواند دلیل خرید کنسول نینتندو سوییچ باشد!

Hades

یک بازی بی‌نظیر دیگر برای کنسول نینتندو سوییچ، بازی Hades ساخته شرکت سوپر جاینت گیمز، یک بازی فوق‌العاده که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. شرکت سوپر جاینت گیمز بازی Hades را در سال ۲۰۱۸ به‌صورت دسترسی زودرس منتشر کرد در آن زمان بازی مشکلات زیادی داشت که برای این سبک از بازی‌ها عادی است اما پس از دو سال این استودیو تمام مشکلات این بازی را برطرف کرد و یک بازی بی‌نقص را تحویل داد. بازی Hades داستان Zagreus پسر Hades فرمانروای مردگان را روایت می‌کند که می‌خواهد آندربورد را ترک کرده و به کوه اولد برود.

Hades

بازی Hades یک روایت متفاوت از دنیای اساطیری یونان است که شما در آن با مبارزات فوق‌العاده‌ای روبرو هستید و شخصیت‌هایی همچون Zeus را ملاقات خواهید کرد که می‌توانند نیرویی بی‌پایان را به هرکسی بدهند. یک نکته فوق‌العاده درباره این بازی این است که شما برای دیدن پایان واقعی بازی باید آن را ۱۰ بار تمام کنید. زیرا در بازی هر بار که کشته می‌شوید دیالوگ‌های جدید را باز می‌کنید و باعث پیشرفت داستانی متفاوتی خواهید شد و برای دیدن پایان اصلی بازی باید بسیار تلاش کنید.

این بازی هم می‌تواند شما را برای خرید این کنسول راضی کند. البته Hades برای کامپیوترها نیز منتشر شده است ولی یکی از بهترین کنسول‌هایی که می‌توانید با آن این بازی را تمام کنید، کنسول نینتندو سوییچ است.

Hollow Knight

بازی Hollow Knight یکی از زیباترین بازی‌های دوبعدی و کلاسیک است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است. این بازی نسخه دومی به نام Hollow Knight: Silksong هم دارد که در سال ۲۰۱۹ به بازار آمد.

بازی نینتندو سوییچ

در بازی Hollow Knight شما با یک ماجراجویی حماسی روبرو هستید که در آن شما با پادشاهی‌های ویران‌شده، کاوش در غارهای پیچ و تاب‌خورده و نبرد با موجودات عجیب و رازآلود روبرو خواهید بود. این بازی می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند و شما برای کشف افسانه پشت این بازی ساعت‌ها تلاش کنید.

بازی Hollow Knight بر اساس یک افسانه بسیار مرموز ساخته‌شده و کشف آن کاری بسیار سخت است. شما در این بازی با دشمنان فوق‌العاده بزرگ با ویژگی‌ها و قدرت‌های خاص و متفاوتی روبرو می‌شوید که گرافیک دوبعدی و بسیار فنی آن باعث می‌شود که شما ساعت‌ها به این بازی خیره شوید تا بتوانید راز آن را کشف کنید!

 

Splatoon 2

شاید از نظر خیلی از افراد بهترین بازی‌ها آن‌هایی هستند که بهترین کیفیت گرافیکی را دارند. اما واقعیت این است که بهترین بازی‌ها همواره بیشترین کیفیت را ندارند، بلکه این داستان خوب است که آن‌ها را ماندگار می‌کند. ازآنجاکه این مقاله فهرستی از متفاوت‌ترین بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ است، به شما متفاوت‌ترین بازی شوتر آنلاین را معرفی می‌کنم. بازی Splatoon2 یک بازی کاملاً متفاوت است که شما در آن باید در چند حالت مختلف به مبارزه با حریفان بپردازید. در این بازی شما به‌جای گلوله باید با استفاده از جوهرهای رنگی مبارزه کنید!

splatoon-2

در حالت آنلاین چندنفره این بازی شما باید در گروه‌های چهارنفره با گروه‌های حریف بر سر اینکه چه کسی می‌تواند بیشتر زمین را جوهری کند و به رنگ گروه خود در بیاورد، مبارزه کنید و در این میان می‌توانید دشمنان خود را هم از بین ببرید. این بازی یکی از متفاوت‌ترین بازی‌هایی است که می‌توانید در عمر خود تجربه کنید!

 

Donkey Kong Country: Tropical Freeze

داستان پنجمین نسخه از سری Donkey Kong Country، ادامه‌ بازی Donkey Kong Country Returns از همین سری است که در سال ۲۰۱۰ برای کنسول نینتندو Wii عرضه شد. زمانی که تمام شخصیت‌های مثبت این بازی داخل کلبه دانکی کونگ جمع شده‌اند تا تولد او را جشن بگیرند؛ Pointy Tuck که مدت‌هاست منتظر یک فرصت مناسب است تا دانکی کونگ را نابود کند، این موقعیت را یک فرصت مناسب می‌داند و اژدها و بادهای شدید را به سمت کلبه دانکی کونگ می‌فرستد.

donkey-kong-freeze

در جریان این اتفاق دانکی کونگ و دوستانش به ۶ محیط متفاوت سفر خواهند کرد تا گروه Snowmads را از بین ببرند. حال شما می‌توانید یا با کمک دوستان‌تان و یا با کمک آیتم‌هایی که در بازی به دست آورده‌اید، این کار را انجام دهید. این بازی به خاطر ماهیت قدیمی بودن خود و وجود آن از سال‌ها قبل در کنسول‌های قدیمی، یک نوستالژی نو محسوب می‌شود. یک تجربه جدید از یک دنیای قدیمی؛ قطعاً این بازی با داستان جذاب و گیم‌پلی خوب و فنی خود می‌تواند ساعت‌ها شما و دوستان‌تان را سرگرم کند.

شاید این بازی نسبت به بازی‌های قبلی که در این مقاله معرفی کردیم، خاص و بی‌نظیر نباشید اما یکی از سرگرم‌کننده‌ترین‌های آن‌هاست.

Super Smash Bros. Ultimate

بازی‌های انحصاری تولید شده برای نینتندو همواره توانسته طرفداران این کنسول را راضی نگه دارد. یکی از این بازی‌ها که انحصاری نینتندو سوییچ است و طرفداران زیادی در بین بازیکنان دارد، بازی Super Smash Bros است.

Super Smash Bros. Ultimate

سری بازی‌های Super Smash Bros یک مجموعه‌ جذاب بازی در سبک اکشن و مبارزه‌ای است. ۱۹ سال از انتشار اولین نسخه این بازی گذشته و Masahiro Sakurai کارگردان این سری از بازی‌ها همواره تلاش کرده تا بتواند این بازی را گسترش دهد تا طرفداران آن را راضی نگه ‌دارد. جالب اینجاست که او در طول این ۱۹ سال همواره توانسته بازیکنان این سری عناوین را به دنبال خود بکشاند. آخرین نسخه از این بازی Super Smash Bros Ultimate است که در تاریخ ۷ دسامبر ۲۰۱۸ منتشر شده و بهترین نسخه آن در حال حاضر است. بازی Super Smash Bros کاراکتر خاصی ندارد و از مجموعه کاراکترهای مختلف تشکیل‌ شده است که از بازی‌ها یا انیمیشن‌های دیگر به این بازی آمده‌اند. از کاراکتر معروفی مانند قارچ خور یا Super Mario گرفته تا کاراکترهای دیگری مانند Zelda، در این نسخه تمام ۷۰ کاراکتر این بازی وجود دارند. در اوایل تمام کاراکتر‌ها قابل‌ استفاده نیستند و به‌مرور هر کاراکتر باز می‌شود. هر کاراکتر در این بازی یک نیرو و ویژگی خاص خود را دارد.

 

Untitled Goose Game

بازی Untitled Goose Game یک بازی مخفی‌کاری معمایی ساخته‌ شده توسط استودیوی House House است که شما در آن کنترل یک غاز را بر عهده‌ دارید که باید با آن به آزار ساکنین یک دهکده‌ انگلیسی پردازدید. این بازی محبوب و معروف این روز‌ها هم در نینتندو سوییچ قابل بازی کردن است.

untitled-goose-game

اگر نمی‌دانید این بازی چیست، باید بگویم که شما در این بازی شخصیت یک غاز را کنترل می‌کنید که باید در یک روستای انگلیسی زیبا گردش کنید و افراد این روستا را آزار دهید! این بازی ترکیبی از معما و پازل‌هایی است که برای حل کردن آن‌ها باید روستاییان را آزار دهید. این بازی در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و این اواخر بسیار محبوب و معروف گشت. یکی از جذابیت‌ها بی‌نظیر بازی، این است که می‌توانید آن را به‌صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید. می‌توانید به دوست خود متصل شوید و حالا شما با کاراکتر دو غاز باید مراحل و پازل‌های این بازی را حل کنید. بازی Untitled Goose Game یکی جذاب‌ترین و مفرح‌ترین بازی‌های موجود است.

 

Monster Hunter Rise

اگر شما یکی از طرفداران سری بازی‌های Monster Hunter باشید، احتمالاً اسم آخرین محصول استودیو کپ کام در این سری بازی یعنی Monster Hunter Rise را شنیده‌اید.

شاید با نگاه اول، فکر کنید که این بازی فقط برای خالی نبودن جای Monster Hunter world روی نینتندو سوییچ ساخته‌ شده است؛ اما این بازی یک عنوان متفاوت از Monster Hunter world بوده و حتی باعث پیشرفت این مجموعه شده است. شما باید به‌عنوان یک شکارچی تازه‌کار در دهکده‌ای به اسم کامورا مشغول به کشتن هیولاها شوید. در میان این مبارزات، شما متوجه رویدادی به اسم رمپیج می‌شوید که هر ۵۰ سال یک بار اتفاق می‌افتد و در این رویداد، هیولاها به‌صورت گروهی به دهکده کامورا حمله می‌کنند که شما باید با کشتن هیولاها از این اتفاق جلوگیری کنید و اطلاعاتی در مورد این رویداد به دست آورید.

در این نسخه از بازی سلاح جدیدی به نام wirebugs به این مجموعه اضافه‌ شده است که ویژگی‌های متفاوتی دارد و نوع عملکرد آن نسبت به سلاحی که در دستان شماست، تغییر خواهد کرد. گاهی wirebugs تهاجمی است و گاهی تدافعی، که این ویژگی به سلاح در دستان شما برمی‌گردد. همچنین با استفاده از این سلاح جدید، زمانی که هیولاها در حال گیجی هستند می‌توانید بر پشت آن‌ها سوار شوید!

این بازی هم واقعاً ارزش تجربه کردن را دارد. اگر یک کنسول نینتندو سوییچ دارید و هنوز این بازی امتحان نکرده‌اید؛ می‌تواند بازی بعدی شما باشد.

Dead Cells

دوست دارید خودتان را به چالش بکشید؟ آیا شما توانایی به اتمام رساندن این بازی را دارید؟ اگر احساس می‌کنید که یک گیمر همه‌فن‌حریف هستید و می‌توانید بدون حتی یک‌بار مرگ، یک بازی را تمام کنید، ما بازی Dead Cells را به شما معرفی می‌کنیم!

بازی نینتندو سوییچ

بازی Dead Cells یک بازی در سبک اکشن است که در آن شما با یک گرافیک دوبعدی روبرو خواهید شد که شما را به یاد بازی‌های کنسول‌های قدیمی می‌اندازد. بازی یک داستان واحد ندارد و به‌نوعی داستان بازی مخفی است و داستان از زبان موجودات فضایی که در گوشه و کنار محیط بازی هستند، روایت می‌شود؛ پس باید همیشه مراقب اطرافتان باشید تا از داستان عقب نمانید. اما نکته‌ای که باعث می‌شود این بازی بسیار سخت باشد، این است که شما هرگز نباید تا آخر بازی بمیرید!

پس از هر مرگ در بازی Dead Cells شما دوباره به مرحله اول بازی برمی‌گردید! اگر دنبال یک بازی سخت و چالش‌برانگیز هستید، Dead Cells برای شماست.

 

Oxenfree

Oxenfree یک بازی متفاوت با داستانی بسیار خوب برای کنسول نینتندو سوییچ است. البته این بازی در بسیاری از پلتفرم‌ها قابل‌اجراست.

بازی نینتندو سوییچ

داستان بازی Oxenfree در مورد الکس شخصیت اصلی این بازی است. الکس یک‌شب همراه با دوستانش به یک جزیره سفر می‌کنند تا در مهمانی دوستانه‌ای شرکت کنند. خیلی زود پس از گذشت مدت کمی عوامل فرازمینی نیز وارد این مهمانی می‌شوند، از اینجاست که شخصیت بازی یعنی الکس درگیر یک داستان جذاب می‌شود. رازی اسرارآمیز در پشت این ماجراست. بازی گرافیکی دو و نیم بعدی دارد که باعث می‌شود بازیکن حال و هوای متفاوتی را در بازی داشته باشد. در این بازی شما باید مراقب حرف‌های خود با دیگر افراد باشید؛ زیرا در میان هر دیالوگ، می‌شود راز این جزیره را جستجو کرد!

اگر به دنبال یک رمز و راز عجیب‌وغریب هستید، می‌توانید با الکس در این جزیره با کنسول نینتندو سوییچ خود همراه باشید.

شما تاکنون کدام‌یک از این بازی‌ها را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خودتان را با ما و دوستان‌تان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

3 در مورد “10 تا از متفاوت‌ترین بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ | هیجان منتظر شماست!”

  1. من Hollow Knight و Oxenfree رو بازی کردم.

    Hollow Knight بازی با کیفیتی هست و گرافیک و گیم پلی زیبایی داره. اما بعد از 50 ساعت بازی هنوز تموم نشده بود :/ دیگه خسته شدم پاکش کردم. ولی حتما ارزش بازی کردن رو داره.

    اما Oxenfree…، در یک کلام شاهکاره. یکی از بهترین بازی هایی که تجربه کردم. سه بار تمومش کردم. واقعا لذت بردم. اما این بازی رو هر کسی نمی پسنده. چون اولا گفتگو محور هست. شما باید زبان بلد باشید و بجای الکس با دوستاتون گفتگو کنید. دوما داستان محوره، یعنی اگه نخواید داستان بازی رو دنبال کنید بازی چیز خاصی نداره و حوصله تون سر می ره. ولی اگه زبانتون خوب باشه و حوصله دنبال کردن داستان رو داشته باشید از بازی خیلی لذت می برید.

    1. محمد حمزه محمدیان

      اگه از بازی Hollow Knight و Oxenfree خوشتون اومده توصیه میکنم حتما بازی Hades رو بازی کنید. داستان خیلی خوبی داره که البته این بازی هم برای کشف داستان و رازهای کوه آندربورد باید یکم زبان انگلیسی خوبی داشته باشید ولی بازی بی نظیریه :))

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH