رندر‌های جدید آیپد مینی 6 در رنگ‌های مختلف منتشر شد

مدتی است شایعه شده که کمپانی اپل در‌صدد عرضه‌ی عضو جدیدی از خانواده آیپد مینی با طراحی کاملا متفاوت است. اعتقاد بر این است که نسل ششم تبلت‌های سری مینی شرکت اپل، در اواخر سال جاری و احتمالاً هم‌زمان با رونمایی از گوشی هوشمند آیفون 13 معرفی می‌شود.

جدیدترین رندر‌های دستگاه آیپد مینی 6 که طراحی آن توسط شخصی به نام مایکل ما صورت گرفته است، شمای کلی این تبلت کوچک را همراه با مشخصات کلیدی آن ارائه کرده است.

گفتنی است که آیپد مینی آینده اساساً نسخه‌ی فشرده‌ای از نسل چهارم آیپد ایر خواهد بود. تبلت مذکور از یک صفحه‌نمایش 8.4 اینچی از نوع Liquid Retina با نرخ نو‌سازی 60 هرتز برخوردار بوده و حاشیه‌های این تبلت ابعادی یکسان و یکنواخت خواهد داشت.

در گزارشات متعددی که اخیرا منتشر شده است، ابعاد نسل ششم آیپد مینی 206 در 138 در 6.1 میلی‌متر ذکر شده است. گفته می‌شود که این دستگاه در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای ، رزگلد، سبز و آبی آسمانی روانه بازار خواهد شد.

انتظار می‌رود که قلب تپنده‌ی این تبلت هوشمند، تراشه‌ی 5 نانو‌متری A14 Bionic ساخت کمپانی اپل باشد. گفته می‌شود که آیپد مینی 6 در سه نسخه و همراه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی 64، 128 و یا 256 گیگابایت عرضه خواهد شد. بر اساس شایعات منتشر شده، آیپد مینی جدید از قلم استایلوس نسل سوم اپل پشتیبانی نموده و در دو نسخه‌ وای‌فای و 5G در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. همچنین این تبلت دارای یک حسگر Touch ID است که در دکمه‌ی پاور این دستگاه تعبیه شده است.

1 در مورد “رندر‌های جدید آیپد مینی 6 در رنگ‌های مختلف منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH