اسمارت‌فون جدید کمپانی وان‌پلاس تائیدیه BIS را دریافت کرد

گوشی هوشمند جدید کمپانی وان‌پلاس با شماره مدل MT2111، تائیدیه مرکز استاندارد هندوستان (BIS) را دریافت کرده است. گفتنی است که در فهرست مستخرج از تائیدیه BIS، هیچ‌گونه اطلاعاتی در خصوص مشخصات کلیدی اسمارت‌فون جدید وان‌پلاس ذکر نشده است.

براساس شایعات منتشر شده، اسمارت‌فون و پرچمدار جدید این شرکت با نام وان‌پلاس 9RT در ماه اکتبر در کشور هندوستان رونمایی خواهد شد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که به احتمال فراوان گوشی هوشمند مذکور که موفق به اخذ تائیدیه رسمی BIS شده است، همان تلفن هوشمند وان‌پلاس 9RT بوده است.

همچنین گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد کمپانی وان‌پلاس در صدد عرضه‌ چند گوشی هوشمند میان رده با مارک نورد است. بنابراین باید منتظر انتشار گزارشات بیشتری در خصوص گوشی هوشمند جدید وان‌پلاس باشیم تا مشخص شود که گوشی هوشمند فوق‌الذکر همان اسمارت‌فون وان‌پلاس 9RT است و یا اینکه وان‌پلاس از عضو جدید خانواده نورد رونمایی می‌کند.

مشخصات کلیدی وان‌پلاس 9RT

گزارشات اخیر نشان می‌دهند که گوشی هوشمند وان‌پلاس 9RT، نسخه‌ به‌روز‌شده‌ گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس 9R خواهد بود که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شد. انتظار می‌رود که اسمارت‌فون وان‌پلاس 9RT از یک صفحه‌نمایش امولد 6.55 اینچی برخوردار باشد که رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نو‌سازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد. گفته می‌شود که صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند با یک حسگر اثر انگشت یکپارچه همراه خواهد بود.

قلب تپنده‌ گوشی هوشمند وان‌پلاس 9RT، تراشه‌ اسنپدراگون 870 خواهد بود. این گوشی هوشمند از 8 و یا 12 گیگابایت حافظه‌ رم از نوع LPDDR4x و حداکثر 256 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی UFS 3.1 بهره خواهد برد. لازم به ذکر است که این دستگاه میزبان یک باتری 4500 میلی‌آمپر‌ساعتی خواهد بود که از فناوری شارژ سریع 65 وات پشتیبانی می‌کند.

اسمارت‌فون وان‌پلاس 9RT از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برخوردار بوده و در پنل پشت این دستگاه نیز یک ماژول دوربین تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766، یک لنز ثانویه 16 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

گزارشات ضد و نقیض منتشر شده حاکی از آن است که این گوشی هوشمند ممکن است حتی به یک ماژول دوربین چهار‌گانه مجهز باشد. گزارشات متعدد منتشر شده نشان می‌دهند که گوشی هوشمند جدید شرکت وان‌پلاس، از رابط کاربری OxygenOS 12 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 11 بهره‌مند خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH