پچ امنیتی جدید اندروید برای سامسونگ گلکسی S20 FE 5G منتشر شد

کمپانی سامسونگ بار دیگر اولین شرکتی لقب گرفته است که پیش از آغاز ماه جدید میلادی، جدید‌ترین پچ امنیتی اندروید را برای تلفن‌های هوشمند خود عرضه می‌کند. گفتنی است که از روز گذشته، کمپانی سامسونگ پچ امنیتی ماه سپتامبر 2021 سیستم عامل اندروید را برای گوشی هوشمند گلکسی S20 FE منتشر نمود.

امروز و در حالی که به‌روز‌رسانی مذکور هنوز به طور کامل برای این دستگاه‌ها منتشر نشده، کمپانی سامسونگ پچ امنیتی جدید اندروید را برای گوشی هوشمند گلکسی S20 FE 5G نیز منتشر کرده است.

شایان ذکر است که این به‌روز‌رسانی دارای شماره نسخه G781BXXU4CUH5 بوده و حجمی در حدود 790 مگابایت دارد. اگر‌چه تغییرات موجود نشان می‌دهند که این وصله‌ی امنیتی، پایداری و ثبات دستگاه را بهبود می‌بخشد، اما به‌روز‌رسانی مذکور عملا هیچ ویژگی جدیدی را برای اسمارت‌فون گلکسی S20 FE 5G به ارمغان نخواهد آورد.

در حال حاضر پچ امنیتی جدید گلکسی S20 FE 5G درکشور‌های اتریش، ایتالیا، لوکزامبورگ، سوئیس، اسلوونی، کشور‌های شمال اروپا، جمهوری چک، لهستان و منطقه بالتیک در دسترس کاربران قرار گرفته است. انتظار می‌رود که به زودی شاهد انتشار این به‌روز‌رسانی در دیگر مناطق و بازار‌ها باشیم.

لازم به ذکر است که کاربران این گوشی هوشمند در کشور‌های فوق‌الذکر قادر خواهند بود با مراجعه به منوی تنظیمات و سپس لمس گزینه‌ی به روزرسانی نرم‌افزاری، نسبت به دریافت دستی وصله‌یامنیت جدید اندروید اقدام نمایند.

1 در مورد “پچ امنیتی جدید اندروید برای سامسونگ گلکسی S20 FE 5G منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH