10 تا از عجیب‌ترین مرگ‌های تاریخ که تاکنون در موردشان نشنیده بودید!

همه ما روزی خواهیم مرد. بعضی از ما بسیار نجیب و آرام به استقبال مرگ می‌رویم و بعضی دیگر قرار است سرگذشت متفاوتی داشته باشیم. در این مقاله از آی‌تی‌رسان با ۱۰ تا از عجیب‌ترین مرگ‌های تاریخ آشنا می‌شوید.

مرگ عجیب مرد برزیلی

هیولای زیر تخت را فراموش کنید و فکری به حال گاو روی پشت بام بکنید، چون خطرناک‌تر است. سال 2013 در برزیل یک گاو از مزرعه خود فرار کرد و بعد از این که از تپه غلتید، بر روی پشت بام خانه‌ی آقای دسوزا افتاد. سپس این گاو پشت بام خانه را ویران کرد و بر روی آقای دسوزا که روی تخت خوابیده بود افتاد و او را کشت!

کرایسپوس، فیلسوف یونانی

به نظر می‌رسد واقعا ممکن است یک نفر به دلیل خندیدن زیاد بمیرد. سه قرن قبل از میلاد مسیح یک فیلسوف یونانی به نام کرایسپوس بعد از این که خدمتکار خود را مجبور کرد به یک الاغ شراب بنوشاند، از خنده مرد. احتمالا این یکی از شادترین و عجیب‌ترین مرگ‌های تاریخ است.

مرگ‌های عجیب
مرگ‌های عجیب

مرگ‌های عجیب، گری هوی

یکی از عجیب‌ترین مرگ‌های تاریخ مربوط به یک وکیل به نام گری هوی است. او قصد داشت به همکاران خود اطمینان دهد که شیشه‌های دفتر او که در طبقه بیست و چهارم قرار دارد نشکن هستند. با وجود مخالفت همکارانش او خود را محکم به پنجره کوبید و همان طور که پیش‌بینی کرده بود، شیشه نشکست. اما متاسفانه پنجره از جا ‌کنده شد و اقای هوی به پایین پرتاب شد.

 

کشیش هندی و میمون‌ها

در سال 2015 در یکی از شهر‌های هندوستان، یک کشیش مورد حمله میمون‌ها قرار گرفت. زمانی که او در حال تمیز کردن حیاط بود، گروهی از میمون‌ها از روی سقف به سمت او آجر پرتاب کردند. یکی از آجر‌ها به سر این کشیش هندی برخورد کرد و باعث مرگ او شد. این احتمالا یکی از عجیب‌ترین مرگ‌های تاریخ است که به دست حیوانات اتفاق افتاده.

 در سال 2015 در یکی از شهر‌های هندوستان، یک کشیش مورد حمله میمون‌ها قرار گرفت. زمانی که او در حال تمیز کردن حیاط بود، گروهی از میمون‌ها از روی سقف به سمت او آجر پرتاب کردن . یکی از آجر‌ها به سر این کشیش هندی برخورد کرد و باعث مرگ او شد. این احتمالا یکی از عجیب‌ترین مرگ‌های تاریخ است که به دست حیوانات اتفاق افتاده.

 

عجیب‌ترین مرگ‌های تاریخ، فرانس ریشلت

در سال 1912 مردی به نام فرانس ریشلت نگهبانان برج ایفل را راضی کرد تا برای امتحان‌ کردن اختراع جدیدش به نام کت پرنده، از برج بالا برود. او قول داده بود یک مانکن را از برج ایفل با این کت به پایین پرتاب کند. با این حال زمانی که به او این اجازه داده شد، ریشلت به جای استفاده از مانکن به شخصه کت را پوشید. او از برج پرید ولی اختراعش به خوبی عمل نکرد و جان خود را از دست داد.

 

ماجرای مرگ تیموتی تردول

تیموتی تردول یک فعال محیط زیست، فیلمساز و از دوستداران خرس‌های گریزلی بود. او برای مدت طولانی در یک منطقه محافظت شده در مورد خرس‌های گریزلی تحقیق می‌کرد. تحقیقات او تا روزی که توسط یکی از همین خرس‌ها کشته و خورده شد ادامه داشت. فیلم‌هایی که او ضبط کرد در ساخت یک مستند ترسناک از زندگی او استفاده شدند.

 

مرگ عجیب بابی لیچ

مرگ اجتناب‌ناپذیر است و نمی‌توان از آن گریخت. بابی لیچ اولین انسانی بود که توانست با یک بشکه از آبشار نیاگارا سقوط کند و زنده بماند. شاید او فکر می‌کرد بعد از این مرگ را شکست داده و قرار است عمر طولانی داشته باشد. با این حال او خیلی سرگذشت حماسی نداشت و بعد از این که روی پوست یک پرتقال لیز خورد، فوت کرد.

مرگ‌های عجیب، بابی لیچ

 

کارل مک‌کوئین و دشت‌های آلاسکا

در سال 1982 کارل مک‌کوئین یک خلبان را استخدام کرد تا او را به مناطق دورافتاده و بکر آلاسکا برساند. او در آنجا مشغول عکاسی از حیات وحش شد و همه چیز به خوبی پیش‌ می‌رفت. سرانجام زمانی که تابستان به پایان رسید و وقت بازگشت به خانه شد، مک‌کوئین به یاد آورد با هیچ خلبانی برای برگشتن قرارداد نبسته. او مجبور شد برای رهایی از گرسنگی به خود شلیک کند و جان باخت. این چنین بود که یکی از عجیب‌ترین مرگ‌های تاریخ اتفاق افتاد.

 

کورت گودل، ریاضیدان بدغذا

در سال ۱۹۷۸ همسر یک ریاضیدان آمریکایی به نام کورت گودل بیمار شد و مدتی در بیمارستان بستری بود. در تمام طول این مدت گودل هیچ غذایی نخورد چون فقط دست‌پخت همسرش را می‌پسندید. او سرانجام از گرسنگی مرد.

مرگ‌های عجیب
مرگ‌های عجیب، کورت گودل

چتر نجات را فراموش نکنید!

در سال 1988 ایوان لستر مگوایر قصد داشت هنگام چتربازی از لحظه سقوطش فیلم‌برداری کند. او آنقدر هیجان زده بود که دوربین خود را برداشت و از هواپیما بیرون پرید، اما در میانه راه به یاد آورد چتر نجات را برنداشته است. این دوربین فیلم‌های یکی از عجیب‌ترین مرگ‌های تاریخ را ثبت کرده‌ است.

3 در مورد “10 تا از عجیب‌ترین مرگ‌های تاریخ که تاکنون در موردشان نشنیده بودید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH