18 نکته از جزئیات جالب و کوچک در بازی Red Dead Redemption 2

جزئیات زیادی در جهان بازی Red Dead Redemption ۲ وجود دارد که سرعت کند بازی، فقط به برجسته‌سازی آن کمک می‌کند.

وقتی برای تمیز کردن اسلحه خود متوقف می‌شوید، متوجه زیر ناخن‌های آرتور می‌شوید. وقتی از میان گل‌وبرف عبور می‌کنید، اسب شما از خود ردپا به‌جا می‌گذارد که با راه رفتن آن مطابقت دارد. آب‌ و هوای این بازی بسیار پویاست؛ شما یک روز طوفان و باد دارید و یک روز دیگر رعدوبرق خواهید داشت.

ما ساعت‌ها این بازی را انجام دادیم و در اینترنت جستجو کردیم تا ۱۸ مورد از مهم‌ترین و جزئی‌ترین جزئیات این بازی را بیابیم. جزئیات بسیار زیادی در این بازی وجود دارد. حتی چیزهایی هستند که ما حتی نمی‌دانستیم به آن‌ها نیاز داریم تا زمانی که آن‌ها را در عمل دیدیم.

آیا این‌گونه جزئیات به استاندارد صنعت بازی‌های سبک Sandbox تبدیل می‌شود؟ در هرصورت برای این بازی زمان و زحمت زیادی گذاشته‌ شده است. با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا با ۱۸ مورد از جزئیات بی‌نظیر این بازی آشنا شوید.

1. حیوانات یکدیگر را شکار می‌کنند

در این بازی یک اکوسیستم بسیار جالب وجود دارد. آرتور ممکن است یک شکارچی خیلی خوب باشد و همه طعمه‌ها را ردیابی و شکار کند، اما اگر لحظه‌ای به‌جای شکار طبیعت به تماشای آن بنشینید، ممکن است یک کومار را ببینید که یک گوزن را می‌کشد. یا تمساح، گراز را می‌کشد.

Red Dead Redemption

حتی ممکن است یک خرس گریزلی را ببینید که از خود در برابر یک دسته گرگ دفاع می‌کند و برنده می‌شود. این طبیعت فوق‌العاده جهان Red Dead Redemption ۲ است.

2. خانه‌ها و ریل‌های قطار باگذشت زمان ساخته می‌شوند

در نزدیکی شروع بازی، ممکن است داربست خانه‌ها یا مسیرهای قطار نیمه‌تمام را مشاهده کنید. هرازگاهی دوباره آن مکان‌ها را بررسی کنید؛ سازندگان ساخت این چیزها را ذره‌ذره تا کامل شدن آن ادامه خواهند داد. این سیر پیشرفت خودکار جهان بازی Red Dead Redemption ۲ بسیار فوق‌العاده است.

3. ممکن است صاعقه با شما برخورد کند

رعدوبرق در بازی بسیار بزرگ و خطرناک است. ممکن است بازیکن براثر برخورد صاعقه دچار برق‌گرفتگی شود و یک مرگ فوری را تجربه کند. شاید به نظر شما این ویژگی اشتباه بیاید، پس بدانید که اگر بدون سرپناه و با یک اسب وارد یک دشت بزرگ شدید امکان برخورد صاعقه با شما وجود دارد.

4. نیم میلیون خط دیالوگ در بازی وجود دارد

صحبت‌های زیادی در بازی Red Dead Redemption ۲ وجود دارد و اکثر بازیکنان هرگز همه آن را نخواهند شنید. به‌عنوان‌ مثال، یک مکالمه آتشین شبانه بین چندین Lemoyne Raiders وجود دارد، که آن‌ها درباره جایگاه خود در غرب و تجاوز به دوران مدرن بحث می‌کنند. به نظر می‌رسد شما مشترکات بیشتری با دشمنان خود دارید و این تنها یک نمونه از رویدادهای تصادفی متعددی است که ممکن است با آن‌ها برخورد کنید.

همچنین چندین خط خوانده‌شده از یک دیالوگ یکسان وجود دارد که موتور بازی بسته به زمینه آن‌ها را ترکیب و مطابقت می‌دهد.

۵- مجله آرتور جنبه هنری شخصیت او را نشان می‌دهد

آرتور مجله‌ای را نزد خود نگه می‌دارد و هر زمان که اتفاق جدید می‌افتد یا او به مکانی جدید می‌رسد، آن را در مجله می‌نویسد.

Red Dead Redemption 2

در طول بازی، کارهای غیرقانونی آرتور اجتناب‌ناپذیر است. این باند، تنها چیزی است که او می‌شناسد. سرقت و کشتن تنها چیزی است که او تابه‌حال شناخته است. اما مجله آرتور، با نوشته‌های زیبا، خط شکسته و طرح‌های دقیق، جنبه نرم‌تر و هنری‌تر شخصیت او را نشان می‌دهد. شما نوعی از آرتور را می‌بینید که می‌توانست متفاوت از شخصیت خشن او باشد.

6. در بازی نامه‌ای به یک شخصیت محبوب وجود دارد

در جنوب ایستگاه فلاتنک جنازه‌ای وجود دارد که نامه‌ای در کنار آن خطاب به بانی مک فارلن است. در بخشی از آن آمده است: «من برای کسب ثروت عازم می‌شوم و وقتی به‌عنوان یک مرد ثروتمند برگردم، خواهید دید که من چه شوهر خوبی برای شما و یک پدر برای فرزندانمان می‌سازم.»

بانی مک فارلن دامداری است که جان، مارستون را در فیلم Red Dead Redemption اصلی نجات می‌دهد. این به ما توضیحات بیشتری می‌دهد که چرا او به‌تنهایی دامداری را اداره می‌کند.

7. سی صد هزار انیمیشن جداگانه وجود دارد

این آمار برای هرکسی که به مدت طولانی بازی کرده کاملاً قابل‌باور است. به‌عنوان‌مثال، آرتور راه‌های مختلفی برای سوارشدن بر اسب دارد، بسته به این‌که از چه زاویه‌ای به آن نزدیک می‌شود و با چه سرعتی حرکت می‌کند. او حتی برای سوارشدن به اسب هنگامی‌که روی شیب تند ایستاده است، انیمیشن‌های خاصی دارد.

8. کاتالوگ‌های فروشگاه دارای متن منحصربه‌فرد هستند

فهرست‌های خرید در هر فروشگاه عمومی و مغازه اسلحه‌سازی فراتر از لیست مواردی است که می‌توانید خریداری کنید. آن‌ها همچنین دارای آگهی‌های متنی برای مواردی هستند که جزئیات طرز کار و پاسخ را به مشتری ارائه می‌دهند. خریدها در بازی Red Dead Redemption ۲ می‌توانست به‌راحتی یک رابط ساده خریدوفروش باشد، اما با ارائه این خدمات به بازیکن به‌عنوان مصرف‌کننده کالاهای مجازی، راک استار قدرت بازی‌سازی خود را به نمایش می‌گذارد.

9. خون‌ روی شما می‌ماند

اگر یک حیوان خونین را روی شانه خود حمل کنید، شانه شما بعدازآن خونی خواهد بود. اگر آن را روی اسب خود بگذارید، پشت اسب شما نیز آن خون را خواهد داشت. اگر در هنگام دعوا روی شما خون پاشیده شود، خشک می‌شود و روی شما می‌ماند. سریع‌ترین راه برای از بین بردن آن حمام کردن یا رفتن در رودخانه است. در غیر این صورت، مردم شهر اظهارنظرهای تندوتیز را درباره شما شروع خواهند کرد.

10. پوزوم‌ها مرده‌بازی می‌کنند

یک اتفاق زیبا و ظریف؛ اگر شما در حال شکار Possum هستید، ممکن است غلت بزند و خود را به مردن بزند. حتی به شما این امکان را می‌دهند که آن‌ها را بردارید یا آن‌ها را پوست بگیرید. اما اگر تلاش دیگری کنید، پوزوم‌ها بلند می‌شوند و دوباره فرار می‌کنند.

۱۱. اتفاقات درون شهر

در بازی Red Dead Redemption ۲ اتفاقات و داستان‌های زیادی در شهر جریان دارد و شما می‌توانید به آن‌ها بپردازید. برای مثال گدای نابینایی که در حال تلاش برای ایجاد تغییر است و بعداً معلوم خواهد شد او کاملاً بیناست. دریکی از مأموریت‌ها شما یک مرد را با بازو آسیب‌دیده پیش دکتر سنت دیس می‌برید، او تصمیم می‌گیرد بازو را قطع کند. دکتر از شما می‌خواهد که اتاق را ترک کنید، اما شما می‌توانید در اتاق بمانید و بعد آن اتفاقات متفاوتی می‌افتد!

12. صدمات مردم حفظ می‌شود

اگر با مغازه‌داران شهرهای محلی، بی‌رحمانه رفتار کنید، آن‌ها آن را فراموش نخواهند کرد. اگر بعداً در بازی وارد فروشگاه شوید، آن‌ها عصبانی می‌شوند و سعی می‌کنند باعجله شما را بیرون کنند (نگران نباشید، آن‌ها همچنان با شما تجارت خواهند کرد).

Red Dead Redemption 2

آن‌ها همچنین اگر از برخورد قبلی خود با شما آسیب فیزیکی دیده باشند، ممکن است یک پانسمان دور سرخود پیچیده یا یک‌چشم سیاه متورم داشته باشند.

13. اگر در اطراف شهر بدوید، مردم شهر نظرشان درباره شما تغییر می‌کند

منظور از دویدن، دویدن عادی نیست. منظور از دویدن زمانی است که شما اسلحه در دست‌تان دارید و در حال دویدن برای رسیدن به هر هدفی هستید. این کار می‌تواند برخورد بعدی شما با مردم را تغییر دهد. اما مبادا فکر کنید این کمی زیاده‌روی در بازی است، خود را در موقعیت مردم شهر قرار دهید. اگر دیدید شخصی در شهر می‌دود، با مردم برخورد می‌کند و اسلحه خود را تکان می‌دهد، آیا نگران نمی‌شوید؟ به همین دلیل، بهتر است در مناطق شهری کارهای خود را کند پیش ببرید.

اگر با سرعت تمام به یک شهر بروید، گاهی اوقات، صدای فحش مردم شهر را می‌شنوید؛ آن را امتحان کنید. این بی‌احترامی به آن‌هاست، اما آن‌قدر کافی نیست که قانون را به دنبال شما بی‌اندازد.

14. آرتور وقتی به آینه نگاه می‌کند درباره خود نظر می‌دهد

اگر در یک مسافرخانه محلی اقامت داشته باشید، اتاق شخصی به شما داده می‌شود که شب در آن بخوابید. آن اتاق یک آینه دارد و اگر به آن نگاه کنید، آرتور درباره ظاهر خود اظهارنظر می‌کند. البته به‌طور خفیف، او درباره ظاهر و لباس خود نظر می‌دهد.

15. آرتور می‌تواند توسط باند خود کشته شود

اغلب اوقات، هنگامی‌که به اردو می‌روید، با اعضای گروه خود خوش‌رفتارید و سعی می‌کنید خوب رفتار کنید. بالاخره این‌ها افرادی هستند که برای محافظت از خودروی آن‌ها حساب می‌کنید. اما لازم نیست؛ شما می‌توانید «خصومت» را انتخاب کنید.

Red Dead Redemption 2

با انتخاب خصومت معمولاً دیگر اعضای باند طعمه نمی‌گیرند. آن‌ها راه خواهند رفت اما گاهی اوقات، شروع به بدرفتاری می‌کنند. ممکن است کسی به شما ضربه بزند و بقیه اردوگاه نزاع شما را قطع می‌کند. این درگیری‌ها می‌تواند سرانجام باعث مرگ شما شود.

16. اجساد حیوانات تجزیه می‌شوند

در بازی‌های دیگر، اجساد مرده برای مدتی ناپدید می‌شوند، به‌خصوص اگر مسافتی را از کنار آن‌ها بگذرید. در Red Dead Redemption ۲ این‌طور نیست. قانون اجساد انسان‌ها را برمی‌دارد و اجساد حیوانات با پیشرفت بازی پوسیده می‌شوند تا زمانی که از آن‌ها چیزی بیش از استخوان نماند.

17. شخصیت‌ها مکالمات را قطع و از سر می‌گیرند

سواری‌های طولانی در بیابان جایی است که راک استار قسمت‌های طولانی و گفت‌وگوی تفصیلی را در بازی قرار داده، به‌طوری‌که هنگام سفر از نقطه A به نقطه B، اگر چیزی حواس شما را پرت کند، یا به هر دلیلی (شاید با درخت برخورد کنید و از اسب خود بیفتید) گفتگو متوقف می‌شود. وقتی دوباره سوارکاری را شروع می‌کنید، شخصیت صحبتش را از سر می‌گیرد: «خوب، همان‌طور که گفتم…» به‌این‌ترتیب، بازیکن به دلیل بدشانسی و اتفاقات پیرامون جزئیات مهم بازی Red Dead Redemption ۲ را از دست نمی‌دهد.

18. می‌توانید زندانیان را بکشید یا آزاد کنید!

در سفرهای خود، ممکن است با یک زندانی روبرو شوید، که از شما می‌خواهد زنجیر پای او را از پای درآورید. اگر این کار را بکنید، او مکان یک‌خانه را که می‌توانید آن را سرقت کنید به شما می‌گوید. یا می‌توانید از او بگذرید و او را به حال خود رها کنید. یا اگر احساس می‌کنید قانون درست اتفاق نیفتاده است، می‌توانید او را بکشید و به نزدیک‌ترین کلانتری بروید و پاداش دریافت کنید.

شما در این بازی با چه جزئیاتی برخورد کرده‌اید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH