راه‌اندازی صفحه پشتیبانی گلکسی S21 FE 5G از عرضه قریب‌الوقوع آن حکایت دارد

راه‌اندازی صفحه پشتیبانی اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S21 FE 5G نشان می‌دهد که تا موعد عرضه این محصول احتمالا مدت چندان زیادی باقی نمانده است. انتشار شایعات پیرامون اسمارت‌فون گلکسی S21 FE با قابلیت اتصال 5G از مدت‌ها قبل آغاز شده است.

از این گذشته، اطلاعات لو رفته پیش از رونمایی از این هندست دربردارنده جزئیات کلیدی پیرامون آن هستند. با این وجود اکثر اطلاعات موجود در فضای آنلاین بر پایه حدس و گمان مطرح شده‌اند.

در حال حاضر غول فناوری کره‌ای با راه‌اندازی صفحه پشتیبانی سامسونگ گلکسی S21 FE 5G عرضه قریب‌الوقوع این اسمارت‌فون را به‌صورت غیرمستقیم مورد تائید قرار داده است. سامسونگ جزئیات کلیدی مربوط به هندست آینده خود را پنهان نگه داشته است. با این‌حال اوایل سال جاری میلادی شاهد انتشار رندرهایی با کیفیت بالا از گلکسی S21 FE در فضای وب بودیم. رندرهای لو رفته شامل نمایی از اسمارت‌فون با مدل‌های رنگی مختلف و جعبه خرده فروشی آن بودند.

گلکسی S21 FE 5G به‌زودی در قفسه فروشگاه‌های کشور آلمان قابل دسترس خواهد بود. صفحه پشتیبانی رسمی این هندست در وبسایت کمپانی طی روز 15 سپتامبر (24 شهریور ماه) راه‌اندازی شد. در این صفحه به دستگاهی با شماره مدل SM-G990B اشاره شده است. بر اساس شواهد مندرج در صفحه پشتیبانی، گلکسی S21 FE از اتصال 5G پشتیبانی خواهد کرد.

با این‌حال در فهرست موجود به استفاده از تراشه اگزینوس 2100 یا اسنپ‌دراگون 888 هیچ اشاره‌ای نشده است. سامسونگ احتمالا برای اسمارت‌فون گلکسی S21 FE خود بسته به منطقه عرضه دستگاه از تراشه‌های مختلفی استفاده خواهد کرد. رولاند کوانت؛ ویراستار وبسایت Winfuture پیش‌تر در ماه جولای تائید کرد که فرآیند تولید گلکسی S21 FE مجددا آغاز شده و اکنون به‌نظر می‌رسد که این هندست برای رونمایی رسمی آماده‌سازی شده است.

گمانه‌زنی‌ها و شایعات پیرامون سامسونگ گلکسی S21 FE

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ گلکسی S21 FE 5G تاکنون بارها در کانون طرح شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلف قرار گرفته است. بنابراین اکنون کاربران در رابطه با مشخصات و امکانات این اسمارت‌فون تصویر مبهمی را در اختیار دارند.

به‌عنوان مثال این اسمارت‌فون از یک نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی استفاده خواهد کرد. همچنین انرژی مورد نیاز گوشی احتمالا توسط یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد. حافظه رم 8 گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید 11 سایر ویژگی‌های احتمالی گلکسی S21 FE 5G را تشکیل می‌دهند.

از جنبه مشخصه‌های اپتیکی نیز بایستی خاطرنشان کرد که این هندست احتمالا از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری در قسمت پشتی میزبانی خواهد کرد. از جنبه امکانات ارتباطی نیز گلکسی S21 FE از اتصال بلوتوث 5.0، WLAN 6 و شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. بعلاوه این هندست دارای گواهی حفاظتی IP68 در برابر آب‌خوردگی خواهد بود.

بر اساس اظهارات یک شخص خبرچین با نام ایوان بلاس، این اسمارت‌فون همانند مدل نسل قبلی خود در چندین مدل رنگی مختلف قابل دسترس خواهد بود. یک کاربر یوتیوبی با نام Jon Prosser نیز ادعا می‌کند که این هندست در روز 29 اکتبر سال جاری (7 آبان ماه) عرضه خواهد شد.

2 در مورد “راه‌اندازی صفحه پشتیبانی گلکسی S21 FE 5G از عرضه قریب‌الوقوع آن حکایت دارد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH