گوشی‌های هوشمند سری میت 50 هواوی اواخر مهرماه عرضه خواهند شد

چند ماه پیش گزارشاتی منتشر شد که نشان می‌داد، کمپانی هواوی در سال جاری و پس از عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند سری P50، برنامه‌ای برای عرضه‌ی اسمارت‌فون پرچم‌دار دیگری ندارد. شایعات و گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بوده است که این شرکت از عرضه‌ی جدیدترین گوشی‌های هوشمند سری میت منصرف شده است. علت این امر نیز تحریم‌ها و ممنوعیت‌های اعمال شده از سوی ایالات متحده آمریکا علیه شرکت هواوی و همینطور محدودیت‌های زنجیره تامین این شرکت عنوان شده است.

اما با تمام این اوصاف، خبری جدید که از سوی یک کارشناس ارشد زنجیره تامین هواوی منتشر شده است نشان می‌دهد که پرچم‌دار جدید سری میت کمپانی هواوی مطابق برنامه و در سه ماهه چهارم سال جاری روانه بازار خواهد شد. به گفته این کارشناس که داوین نارنجو نام دارد، کمپانی هواوی در ماه اکتبر سال جاری از گوشی‌های هوشمند سری میت 50 خود رونمایی خواهد کرد.

بر اساس اعلام هواوی، این شرکت در تاریخ 21 اکتبر و از ساعت 15، آخرین رویداد جهانی رونمایی از محصولات جدید خود در سال جاری را در شهر وین اتریش در 21 اکتبر برگزار خواهد کرد.

اگرچه این شرکت چینی اطلاعاتی در مورد اینکه از چه دستگاه‌هایی در ماه اکتبر رونمایی خواهد کرد منتشر ننموده، اما گمانه‌زنی‌ها از این امر حکایت دارند که هواوی در رویداد مذکور نسخه‌ی گلوبال گوشی‌های هوشمند سری P50 خود را برای بازار‌های جهانی معرفی خواهد نمود.

گفتنی است تیزر تبلیغاتی این شرکت که هفته‌ی گذشته منتشر شد دستگاهی را نشان می‌داد که به نظر می‌رسد دستگاه مذکور همان اسمارت‌فون P50 پرو باشد. اما در گزارشات دیگری این شاعبه مطرح شده است که گوشی به تصویر کشیده شده احتمالا گوشی آینده‌ی این کمپانی از سری میت است.

هواوی میت 40 پرو

با بررسی دقیق‌تر تیزر فوق‌الذکر، این نکته مشخص است که پایین‌ترین وجه ماژول دوربین گوشی مذکور بالاتر از دکمه‌ی تنظیم صدا تعبیه شده است. این ویژگی با خصوصیات گوشی‌های هوشمند سری P50 هواوی مطابقت نداشته و این تردید را به وجود آورده است که احتمالا این گوشی، محصول جدیدی از این کمپانی چینی خواهد بود.

عرضه محدود سری جدید میت

در هر حال باید در نظر داشت که صرف نظر از اینکه جدیدترین گوشی‌های هوشمند سری میت عرضه شود یا خیر، احتمالا میزان عرضه و دسترسی آن‌ها برای کاربران بسیار محدود خواهد بود.

در حال حاضر گزارش و اطلاعات قابل استنادی در مورد برنامه‌ی هواوی در رویداد جهانی رونمایی از محصولات جدید این کمپانی وجود ندارد. علاقه‌مندان و هواداران این غول دنیای فناوری تنها باید تا تاریخ 21 اکتبر (29 مهرماه) منتظر بمانند تا برنامه‌های امسال هواوی در بازار‌های جهانی مشخص گردد.

شایان ذکر است که اطلاعات زیادی درخصوص زبان طراحی گوشی‌های هوشمند جدید سری میت نیز منتشر نشده است. اما شایعات حاکی از آن است که احتمالا در سری جدید میت، شاهد تنظیمات دوربین مشابه و یا حتی دوربین بهتری نسبت به اسمارت‌فون‌های سری P50 خواهیم بود. گفته می‌شود که هواوی در سری جدید میت نیز از تراشه‌های شرکت کوالکام بهره خواهد گرفت. پیش‌تر نیز این شرکت، گوشی هوشمند P50 را همراه با تراشه‌ی اسنپدراگون 888 روانه بازار نموده بود.

3 در مورد “گوشی‌های هوشمند سری میت 50 هواوی اواخر مهرماه عرضه خواهند شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH