شیائومی در صدد عرضه اسمارت‌فون‌های جدید بلک شارک 4S و 4S پرو است

امروزه اسمارت‌فون‌های گیمینگ محصولاتی شاخص در بازار به‌شمار رفته و روند رشد آ‌ن‌ها به‌طور مداوم ادامه دارد. اما این گجت‌ها کماکان در کانون توجه مشتریان قرار ندارند. از میان شرکت‌هایی که مشغول تبلیغ برای اسمارت‌فون‌های گیمنگ در جامعه هستند؛ شیائومی با عرضه برند فرعی بلک شارک خود مشخصا بر این حوزه تمرکز نموده است. امسال شاهد معرفی چهارمین نسل از دستگاه‌های بلک شارک برای گیمرها بودیم و اکنون ظاهرا برند چینی در تدارک عرضه مدل‌های ارتقایافته این هندست‌ها است.

بر اساس گزارشات اخیر گوشی‌های بلک شارک 4S و بلک شارک 4S پرو تا پایان سال جاری میلادی عرضه خواهند شد. خبر عرضه این اسمارت‌فون‌ها توسط یک بازی آنلاین چندنفره موسوم به MOBA (این بازی تحت‌عنوان King of Glory نیز شناخته می‌شود) که عنوان محبوبی در کشور چین محسوب می‌شود؛ اعلام شده است. این بازی برای پلتفرم‌های اندروید و iOS قابل دسترس است.

MOBA همانند اکثر بازی‌های موبایلی محبوب از نرخ نوسازی بالا روی برخی دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند. صفحه پشتیبانی بازی اخیرا به‌روزرسانی شده تا تعداد بیش‌تری از دستگاه‌های سازگار با قابلیت پشتیبانی از نرخ فریم‌‌های بالاتر را تحت پوشش قرار دهد.

اکنون مشخصات دستگاه‌هایی مانند هواوی نوا 9، ریلمی GT Neo 2، بلک شارک 4S و بلک شارک 4S پرو مورد پشتیبانی قرار گرفته‌اند. تفاوت‌های میان مدل‌های جدید بلک شارک و هندست‌های بلک شارک 4 و 4 پرو هنوز مشخص نیست. البته با اطمینان بالا می‌توان اعلام کرد که دستگاه‌های جدید به لطف بهره‌گیری از تراشه اسنپ‌دراگون 888 پلاس از عملکرد مطلوب‌تری برخوردار خواهند بود.

مشخصات احتمالی بلک شارک 4S

در اوایل سال جاری کمپانی شیائومی از گوشی‌های پرچم‌دار گیمینگ قدرتمند خود موسوم به سری بلک شارک 4 با پلتفرم موبایلی اسنپ‌دراگون 888، نمایشگر 144 هرتزی، باتری‌های 4500 میلی‌آمپرساعتی و فناوری شارژ 120 واتی رونمایی کرد. به گفته یک منبع دست‌اندرکار قابل اعتماد، کمپانی شیائومی تا پیش از پایان سال جاری میلادی از نسل جدید اسمارت‌فون گیمینگ خود رونمایی خواهد کرد.

بر اساس اعلام یک منبع چینی آگاه موسوم به Digital Chat Station که به‌دلیل پیش‌بینی‌های صحیح خود به شهرت رسیده است؛ این اطلاعات بیش‌تر مشابه داده‌های لو رفته کنترل شده به‌نظر می‌رسند. به گفته این رسانه، توان پردازشی اسمارت‌فون‌های جدید توسط تراشه اسنپ‌دراگون 888 پلاس تامین خواهد شد. به‌عنوان مثال این پلتفرم در پرچم‌داران جدید می میکس 4 و آنر مجیک 3 پرو نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

به گفته یک منبع دست‌اندرکار این گجت دارای شماره مدل KTUS-A0 خواهد بود. تراشه پرچم‌دار جدید در مقایسه با نمونه استاندارد اسنپ‌دراگون 888 پلاس از فرکانس پردازشی بالاتری برخوردار بوده و با حداکثر فرکانس 3 گیگاهرتز فعالیت خواهد کرد؛ در حالی‌که بیشینه فرکانس در تراشه اسنپ‌دراگون 888 برابر با 2.84 گیگاهرتز است. بعلاوه منبع خبری مطلع خاطرنشان می‌کند که اسمارت‌فون جدید در زمینه هوش مصنوعی تا 20 درصد توانمندتر ظاهر خواهد شد.

Digital Chat Station خاطرنشان می‌کند که مدل جدید بلک شارک از شارژ 100 واتی پشتیبانی خواهد کرد. در واقع این موضوع به‌معنای نوعی عقب‌گرد نسبت به نسل چهارم سری بلک شارک با قابلیت شارژ 120 واتی است. سایر جزئیات مربوط به این محصول جدید کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. کمپانی چینی نیز از هرگونه اظهارنظر رسمی اجتناب نموده و تاکنون هیچ تیزر رسمی منتشر نکرده است. انتظار می‌رود که هندست جدید با پیشرفت‌های حداقلی روانه بازار شود.پرچم‌داران نسل فعلی بلک شارک از قدرتمندترین پیکره‌بندی سخت‌افزاری در سال 2021 استفاده می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH