5 نکته مهم که باید پیش از خرید بیبی دوج بدانید!

چندی پیش بود که ایلان ماسک؛ بیبی دوج، یکی از توکن‌های با مزه و بانمک بازار ارزهای دیجیتال را با رشدی چند صد درصدی روبرو کرد. بله بازار رمز ارزها همینطور است. گاهی توکن‌ها یا حتی آلت کوین‌هایی ناشناس؛ در یک لحظه ممکن است تا 1000 درصد رشد کنند؛ آنهم بدون اینکه اتفاق خاصی افتاده باشد.

توکن‌ها، نسل جدید و تازه وارد بازار بزرگ رمزارزها هستند. محصولاتی که گاهی آنقدر جذاب هستند که ناگهان مورد اقبال عمومی طیف وسیعی از فعالان و تریدرهای بازار قرار گرفته و رشد می‌کنند.

بیبی دوج

همانطور که گفتیم بیبی دوج یکی از توکن‌های بانمک بازار است که با الهام از پدر معنوی خود یعنی دوج کوین تولید و به بازار عرضه شد. نام گذاری این توکن به بیبی دوج خود نشان از هدف تیم توسعه این توکن برای بهره برداری از نام دوج کوین می‌دهد.

ایلان ماسک

اما ورود به بازار رمز ارزها و خرید هر ارزدیجیتالی اصولی دارد که در صورت عدم رعایت آنها ممکن است از ورود به این بازار پیشمان شوید. بیبی دوج نیز به دلیل تازه وارد بودنش، ریسک و البته جذابیت خاص خود را دارد. این ریسک بخصوص برای توکن‌های تازه وارد همچون سیف‌مون، ددی دوج، شیبا فلوکی، بیبی کیک، مینی فوتبال و… بیشتر است.

قبل از ورود به بازار و خرید بیبی دوج به این 5 نکته دقت کنید.

1- بدون تحقیقات درست و حسابی سرمایه گذاری نکنید

قبل از خرید هر ارز رمزنگاری شده، اولین کاری که باید انجام دهید انجام تحقیقاتی دقیق و معتبر است. نمودارهای قیمت رمزارزهای مورد نظر را تجزیه و تحلیل کنید، روندها را دنبال کرده و سعی کنید سرمایه گذاری عاقلانه انجام دهید. Baby Doge یک ارز رمزنگاری شده جدید است و ممکن است در کوتاه مدت دچار نوسانات شدیدی شود؛ سود جذاب همیشه در پشت تحقیقات صحیح نهفته است.

2- یک صرافی معتبر داخلی انتخاب کنید

در حال حاضر، بسیاری از صرافی‌ها هنوز Baby Doge را درج نکرده‌اند. ارزهای رمزنگاری شده متعددی در بازار وجود دارد و شاید نمونه‌های زیادی مانند بیبی دوج آنچنان برای سرمایه گذاری جذاب نباشند. در حال حاضر، شما می‌توانید Baby Doge را صرافی غیرمتمرکز PancakeSwap یا صرافی ایرانی ارزیف خریداری کنید.

3- قوانین معامله و ترید را کاملا بشناسید

به طور مثال اگر قصد دارید از یک صرافی خارجی مثل پنکیک سواپ بیبی دوج بخرید؛ باید بدانید که PancakeSwap یک صرافی غیرمتمرکز ارزهای رمزنگاری شده است که در آن کاربران این توکن را برای معاملات عرضه می‌کنند. خب شاید در ابتدا این موضوع کمی پیچیده به نظر برسد. اما بدیهی است که برخلاف بسیاری از مبادلات رمزنگاری اصلا کار سختی نیست. به طور مثال ابتدا شما بایستی در وب‌سایت PancakeSwap، کیف پول رمزنگاری شده خود را متصل نمایید. تنها در این صورت است که در این صرافی می‌توانید معامله داشته باشید.

هنگامی که به قسمت معاملاتی می‌روید، نمی‌توانید پول نقد واریز کرده و توکن‌ها را خریداری کنید. شما باید این کار را با یک رمز ارز دیگر انجام دهید. مثلا اگر می‌خواهید Baby Doge را خریداری کنید، باید صاحب رمز ارز دیگری شوید تا بتوانید آن را مبادله کنید. چیزی که بیشتر در بین مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد، بایننس کوین است.

اما در صورت استفاده از یک صرافی داخلی معتبر مثل ارزیف، این کار به راحتی و با واریز پول نقد با چند کلیک ساده قابل انجام است و ریسک بسیار کمتری دارد.

4- حواستان به شرایط بازار باشد

بازار رمز ارزها گاهی در یک دقیقه نوسانات زیادی را تجربه می‌کند. رشدهای چند صد درصدی و البته سقوط‌های سنگین، گاهی در یک بازه زمانی کوتاه اتفاق می‌افتد! پس اگر قصد ترید دارید باید با حواس جمع پای بازار بنشینید.

5- درست سرمایه گذاری کنید

بی‌بی دوج توکن ارزان قیمتی است و ممکن است شما با 100 هزار تومان صاحب چند صدهزار یا چند میلیون واحد از آن شوید! اما این بدان معنی نیست که شما تمام سرمایه خود را وارد این توکن کنید. پس باید منطقی و پله پله وارد ارزهای دیجیتال شوید. مثلا به این فکر کنید که می‌خواهید همانند قرعه کشی در Baby Doge سرمایه گذاری کنید. پس در ابتدا با مبالغ کم خرید کرده و سپس پس از پیگیری اخبار و روندها، سرمایه گذاری خود را به آرامی افزایش دهید. همچنین، تنوع بخشیدن به سبد خود را فراموش نکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH