شیبا فلوکی چیست و چگونه آن‌ را بخریم!؟

میم کوین‌ها در حال غوغا کردن هستند و این روزها جامعه کریپتو کارنسی، با پدیده جذاب توکن‌ها و در کنار آن میم کوین‌ها؛ روز به روز گسترده‌تر می‌شود. دوج کوین پدر تمامی این کوین‌ها یا توکن‌های ارزان قیمت ولی جذاب محسوب می‌شود و روزی نیست که توکنی با الهام از نام یا عملکرد دوج‌کوین وارد بازار کریپتو نشود.

ایلان ماسک، پدر معنوی دوج کوین در دنیای کریپتو کارنسی فعال بوده و هر از گاهی با توییت‌های خود در مورد برخی توکن‌ها، باعث می‌شود تا آن توکن ره صد ساله را یک شبه طی کرده و سهامدارانش را ثروتمند کند.

شیبا فلوکی چیست؟

بستر بایننس اسمارت چین، میزبان یک میم کوین یا توکن تازه وارد به نام شیبا فلوکی است. این توکن در تاریخ 4 ژوئیه سال 2021 یعنی همین چند وقت پیش متولد شده است. فلوکی ابتدا در صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ عرضه و سپس در صرافی معتبر ال بانک نیز عرضه شد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این توکن تازه وارد این است که خریداران آن؛ پس از خرید روز به روز شاهد بیشتر شدن دارایی خود خواهند بود. بر اساس اعلام رسمی تیم این توکن، هودلرهای شیبا فلوکی، از هر معامله و تراکنش 5 درصد دریافت می‌کنند که این موضوع می‌تواند برای سرمایه گذاران جذاب و جالب باشد.

تیم توسعه شیبا فلوکی، در ابتدای کار 50 درصد از توکن‌های موجود را برای نشان دادن حسن نیت خود سوزانده‌اند. از هر معامله 10 درصد مالیات اخذ شده که 5 درصد آن بین هودلرها تقسیم شده و 5 درصد دیگر نیز برای اهدای پاداش ها وارد کیف پول مخصوص شیبا فلوکی می‌شود.

کارمزد شیبا فلوکی

چون این توکن تازه وارد بر بستر شبکه هوشمند صرافی بایننس یعنی BSC یا بایننس اسمارت چین و استاندارد معتبر BEP20 طراحی و عرضه شده است؛ هزینه تراکنش‌ها و کارمزد آن بسیار بسیار پایین‌تر از پروژه‌های مبتنی بر شبکه گران قیمت اتریوم است.

ایلان ماسک و شیبا فلوکی

روز گذشته ایلان ماسک در توییتی با نشان دادن سگی از نژاد شیبا اینو؛ عنوان کرد که نام سگ جدیدشان فلوکی است. همین موضوع باعث پامپ عجیب و غریب این توکن شد.

شیبا فلوکی از دسته توکن‌های جامعه محور بوده و بر اساس روند عرضه و تقاضا قیمت آن رشد یا کاهش پیدا می‌کند، یعنی با افزایش تعداد هودلرها و خرید آن قیمتش روز به روز بالاتر خواهد رفت.

معامله در این توکن همانند اکثر توکن‌های تازه وارد و معروف بازار مثل شیبا اینو، فگ، ددی دوج؛ بیبی دوج، کیشو اینو، سیف‌مون و … دارای ریسک و البته جذابیت زیادی است.

قیمت و شرایط شیبا فلوکی

این توکن با نماد FSHIB در بازار کریپتو کارنسی شناخته می‌شود. تعداد کل واحدهای فلوکی شیبا 1,000,000,000,000,000  است که البته 50 درصد آن در روز عرضه توسط تیم توسعه این توکن سوزانده شده است.

پیش بینی قیمتی شیبا فلوکی

وب سایت دیجیتال کوین پرایس، قیمت توکن‌ها و رمزارزهای بازار را بر اساس شرایط بنیادین و تکنیکال آن پیش بینی می‌کند. این وبسایت قیمت شیبا فلوکی را برای انتهای سال آینده 0.0000000018 دلار پیش بینی کرده است.

این پیش بینی برای پایان سال 2026 یعنی 5 سال آینده برابر 0.0000000131 دلار خواهد بود. هرچند شاهد هستیم که گاهی اوقات این میزان رشد تنها با یک توییت یا یک اتفاق ناگهانی در چند روز رخ داده و ثروتی عظیم را به هولدرهایش هدیه می‌کند.

از کجا شیبا فلوکی بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری شیبا فلوکی کار بسیار سختی است اما بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید شیبا فلوکی را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به شیبا فلوکی، ددی دوج، بیبی دوج، وینک، شیبا اینو، کیشو اینو و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

6 در مورد “شیبا فلوکی چیست و چگونه آن‌ را بخریم!؟”

  1. سلام وقت بخیر دوستان من دو روزه فلوکی خرید کردم تراست والت، گزارشات خرید انجام شده ولی موجودی نداده
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  2. میلاد امیری

    سلام وقت همگی به خیر.دو روز هست که قیمت شیبا فلوکی روی یک قیمت ثابت مونده و معاملاتی انجام نمیشه و رتبش در کویین مارکت به حدود ۸۶۵۰ نزول کرده.لطفا اگه کسی دلیلی واسش داره توضیح بده ممنونم

    1. سلام وقت بخیر دوستان من دو روزه فلوکی خرید کردم تراست والت، گزارشات خرید انجام شده ولی موجودی نداده لطفا راهنمایی کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH