تصاویر سامسونگ گلکسی S22 و S22 پلاس با نمایشگر حفره‌دار و دوربین سه‌گانه منتشر شد

روز گذشته رندرهای مربوط به اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S22 اولترا توسط یک شخص خبرچین با شناسه OnLeaks@ منتشر شدند. بدین‌‌ترتیب الگوی طراحی پرچم‌دار ممتاز سال 2022 شرکت سامسونگ به معرض نمایش گذاشته شد. امروز نیز همین منبع تصاویری از اسمارت‌فون‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس را به اشتراک گذاشته است.

هندست‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس برخلاف گلکسی S22 اولترا از ظاهری مشابه با مدل‌های نسل قبلی خود برخوردار هستند. این هندست‌ها با محوریت نمایشگرهای مجهز به حفره کروی‌شکل در قسمت مرکزی، سیستم دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی در قسمت پشتی و ساختار ظاهرا فلزی تولید می‌شوند.

در حال حاضر فهرست مشخصات دقیق هیچ یک از 2 هندست قابل دسترس نیست؛ اما منبع خبری مذکور ادعا می‌کند که گلکسی S22 دارای بدنه‌ای با ضخامت 7.6 میلی‌متر بوده و با محوریت یک نمایشگر 6 اینچی و ماژول دوربین برجسته ارتقایافته در پنل پشتی روانه بازار می‌شود. این ماژول احتمالا از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو میزبانی می‌کند. برای مشاهده نخستین ویدیوی منتشر شده از گلکسی S22 اینجا کلیک کنید.

بدنه گلکسی S22 پلاس نیز 7.6 میلی‌متر ضخامت دارد (این رقم با احتساب برجستگی ماژول دوربین به 9.1 میلی‌متر می‌رسد). بعلاوه این هندست همانند مدل معمولی گلکسی S22 مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی و یک پورت USB-C در قسمت تحتانی است. اگرچه هر 2 هندست فاقد جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون هستند؛ اما این موضوع ابدا مایه تعجب نخواهد بود؛ چرا که اسمارت‌فون‌های نسل قبلی گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس نیز از چنین قابلیتی بی‌بهره بودند.

با این‌حال کماکان توصیه می‌شود تا به صحت و سقم الگوهای طراحی فوق با دیده تردید نگاه کنید؛ چرا که این تصاویر مستقیما توسط سامسونگ منتشر نشده‌اند. بعلاوه منبع منتشرکننده خبر، تصاویر گلکسی S22 پلاس را تحت‌عنوان گلکسی S22 پرو دریافت نموده است. این موضوع بدان معناست که ورژن نهایی مدل پلاس احتمالا از طراحی متفاوتی برخوردار خواهد بود. برای مشاهده نخستین ویدیوی منتشر شده از گلکسی S22 پلاس اینجا کلیک کنید.

4 در مورد “تصاویر سامسونگ گلکسی S22 و S22 پلاس با نمایشگر حفره‌دار و دوربین سه‌گانه منتشر شد”

  1. باتری زیر 5000 برای این دوتا گوشی کمه
    مصرف انرژی صفحه نمایش و تراشه ی اسن دوتا گوشی خیلی بالاست.حداقل باید باتری 7000 داشته باشن

    1. امیرکیوان گوهری

      سلام دوست عزیز. این هندست‌ها احتمالا از پنل‌های LTPO OLED بهینه شده و تراشه 4 نانومتری استفاده خواهند کرد که هر 2 مشخصه فوق به کاهش میزان مصرف شارژ باتری کمک خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH