HTC Butterfly‌2 وارد می‌شود!

حتما این مدل HTC را به خاطر دارید؟ یکی از گران‌ترین مدل‌های این برند تایوانی که توانسته بود این ویژگی را تا مدت‌ها حفاظ کند؛ اما هم‌اکنون خبر می‌رسد که نسخه دوم این گوشی نیز در حال تهیه و تولید است!‌ در اخبار آمده است که باترفلای ۲ در حال اخذ مجوزهای NCC است.

gsmarena_002-(1)

این گوشی بانام اختصاری B810x ارائه و طبق برنامه این کمپانی تایوانی، عرضه آن ابتدا در آسیا و سپس در سایر نقاط انجام خواهد شد. طبق سیاست‌های این شرکت، به نظر می‌رسید که این سری اسمارت فونهای HTC دیگر تولید نخواهند شد و محصولات بعدی همگی مانند HTC One Max در رده فبلت ها باشد؛ اما باعرضه این گوشی، می‌بینم که HTC هنوز هم علاقه‌مند به عرضه این‌چنین گوشی‌هایی است، در این اخبار دیده می‌شود که باترفلای ۲ یک گوشی سطح بالا بوده و با بالاترین ویژگی‌ها به بازار عرضه خواهد شد. یکی از این موارد بازهم رزولوشن 1080p خواهد بود.

اچ تی سی معتقد است که این گوشی قرار نیست تا بازار سایر محصولاتش را تحت تأثیر قرار دهد و فروش آن‌ها را دستخوش تغییراتی کند.  شاید بعد از عرضه نسخه‌های متعدد گلکسی سامسونگ و سری جی کمپانی ال‌جی، HTC هم تصمیم بر چنین کاری گرفته است.

شایعات نشان می‌دهد که butterfly2 همراه با پردازنده SD800 به بازار عرضه خواهد شد و بازهم مهم‌ترین ویژگی‌اش همانند برادر کوچک‌ترش صفحه‌نمایشی با رزولوشن فول اچ‌دی است. سایز در نظر گرفته‌شده برای صفحه‌نمایش این اسمارت فون، 5 اینچ است.

gsmarena_001 (3)

این گوشی در رنگ‌های مختلفی همچون مشکی، قرمز و قهوه‌ای به بازار عرضه می‌شود. این موارد را از پنل های جلویی گوشی که چندی پیش به خبرگزاری‌ها درز کرده بود می‌توان فهمید.

هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت و قابلیت‌هایی این اسمارت فون در دسترس نیست!‌

1 در مورد “HTC Butterfly‌2 وارد می‌شود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH