تصاویر سامسونگ گلکسی A13 5G با جزئیات بالا منتشر شد

بر اساس شنیده‌ها گلکسی A13 5G ارزان‌ترین اسمارت‌فون 5G تولید شده توسط کمپانی سامسونگ به‌شمار خواهد رفت. انتظار می‌رود که این هندست در اوایل سال آینده روانه بازار شود. اکنون به لطف همکاری 2 شخص خبرچین با شناسه‌های OnLeaks@ و Zouton@ رندرهایی باکیفیت از الگوی طراحی این هندست در فضای وب منتشر شده است.

این هندست مجهز به بدنه‌ای از جنس پلاستیک خواهد بود؛ موضوعی که احتمالا چندان تعجب‌آور به‌نظر نمی‌رسد. اما نکته جالب‌توجه اینکه ماژول دوربین پشتی فاقد هرگونه برجستگی است. تمامی سنسورها به‌صورت مجزا در کنار یکدیگر قرار گرفته و ظاهری خاص‌تر را برای هندست ایجاد نموده‌اند. البته با توجه به استفاده از پنل 6.48 اینچی IPS LCD، حسگر اثرانگشت به قسمت جانبی بدنه گوشی منتقل شده است. خبر خوشایند این‌که نمایشگر مذکور از رزولوشن 1080 در 2340 پیکسلی برخوردار است.

تراشه Dimensity 700، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0، دوربین فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی سایر مشخصه‌های گلکسی A13 5G را تشکیل می‌دهند. انرژی مورد نیاز این مجموعه توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ از طریق یک آداپتور 25 واتی تامین می‌شود. این هندست با 2 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه‌داخلی و 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه‌داخلی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

سامسونگ گلکسی A13 5G با رنگ‌آمیزی مشکی

بر اساس پیش‌بینی‌ها این اسمارت‌فون با برچسب قیمتی 290 دلاری در بازارهای ایالات‌متحده و کانادا عرضه خواهد شد. این قیمت‌گذاری با رقم اعلام شده در گزارشات پیشین مطابقت دارد. گلکسی A13 5G تا پایان سال 2021 معرفی شده و فروش آن نیز در اوایل سال 2022 آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون در مدل‌های رنگی مشکی، سفید، قرمز و آبی روانه بازار شود. رندرهای طراحی شده بر پایه شایعات نشان‌دهنده مدل‌های مشکی و سفید این هندست هستند.

سامسونگ گلکسی A13 5G با رنگ‌آمیزی سفید

1 در مورد “تصاویر سامسونگ گلکسی A13 5G با جزئیات بالا منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH