فهرست 3C از سرعت ناامیدکننده شارژ باتری در سری گلکسی S22 سامسونگ حکایت دارد

بر اساس پیش‌‌بینی‌ها اسمارت‌فون‌های سه‌گانه سری گلکسی S22 سامسونگ در ماه ژانویه یا فوریه سال آینده معرفی خواهند شد. با این‌‌حال شایعات و اطلاعات لو رفته پیرامون این اسمارت‌فون در گوشه و کنار اینترنت قابل رویت هستند. وبسایت Android Authority در گزارش اخیر خود به سرعت شارژ باتری در مدل‌های سه‌گانه سری گلکسی S22 اشاره کرد و اکنون گواهی لو رفته از آژانس رگولاتوری 3C چین نیز دربردارنده جزئیاتی در این زمینه است. بر اساس اطلاعات فهرست، هر 3 اسمارت‌فون از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی خواهند کرد.

گواهی‌نامه 3C به سرعت شارژ باتری در اسمارت‌فون‌های گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا اشاره نموده است

تصویر اسکرین‌شات تهیه شده از فهرست شامل 3 هندست مختلف با شماره مدل‌های SM-S9060، SM-S9080 و SM-S9010 است. این شناسه‌ها احتمالا متعلق به اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S22 هستند. همچنین اطلاعات فهرست نشان می‌دهند که این هندست‌ها از فناوری شارژ 25 واتی (با ولتاژ 9 ولت و شدت جریان 2.77 آمپر) پشتیبانی می‌کنند.

این موضوع با اطلاعات پیش‌تر لو رفته پیرامون 3 هندست‌ فوق در تعارض است. اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان دادند که تنها مدل معمولی گلکسی S22 از فناوری شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند؛ در حالی‌که تصور می‌شد مدل‌های گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا با قابلیت شارژ 45 واتی روانه بازار خواهند شد.

بعلاوه اطلاعات فهرست نشان می‌دهند که این 3 هندست احتمالا به‌همراه یک شارژر مسافرتی آپشنال روانه بازار می‌شوند. این شارژر دارای شناسه EP-TA800 بوده و آداپتور مورد علاقه سامسونگ طی مدت چند سال گذشته محسوب می‌شود.

پیش از این یک خبرچین با شناسه Ice Universe اعلام کرد که اسمارت‌فون‌های گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا از شارژ 45 واتی پشتیبانی خواهند کرد

یک خبرچین معتبر با نام Ice Universe پیش‌تر اعلام کرد که 2 هندست بزرگتر از فناوری شارژ سریع‌تر یا به بیان دقیق‌تر 45 واتی پشتیبانی خواهند کرد؛ در حالی‌که مدل کوچکتر گلکسی S22 با قابلیت شارژ 25 واتی عرضه خواهد شد. با این‌حال فهرست فوق با ادعای Ice Universe در تناقض است؛ چرا که به‌نظر می‌رسد هر 3 اسمارت‌فون از شارژ 25 واتی پشتیبانی خواهند کرد. این موضوع احتمالا موجب ناامیدی کاربران از سری گلکسی S22 خواهد شد.

سایر اطلاعات و شایعات لو رفته پیرامون سری گلکسی S22

بر اساس گزارشات، هندست‌های ممتاز آینده سامسونگ در ماه ژانویه معرفی خواهند شد؛ سناریویی که امسال نیز در خصوص اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 عملی شد. اخیرا تصویر منتشر شده از ماکت گلکسی S22 اولترا نشان داد که طراحی پنل پشتی این هندست شاهد تغییراتی خواهد بود. گزارشات نشان می‌دهند که این پدیده موجب افزایش برجستگی ماژول دوربین پشتی خواهد شد. تصاویر ماکت نشان می‌دهند که برجستگی دوربین در مدل اولترا احتمالا از طراحی نامتعارف P شکل استفاده خواهد کرد.

بر اساس شنیده‌ها شرکت سامسونگ برای ماژول دوربین گلکسی S22 اولترا 2 الگوی مختلف طراحی را مورد بررسی قرار داده و ظاهرا یکی از آن‌ها با نمای P شکل در حال حاضر نهایی شده است. الگوی دیگر از ظاهری استانداردتر برخوردار بوده و شامل 2 نوار با طول نابرابر است.

همچنین برخی گزارشات نشان می‌دهند که پرچم‌داران سری گلکسی S22 در عوض ژانویه احتمالا در ماه فوریه معرفی شده و در نخستین ماه سال 2022 احتمالا شاهد معرفی اسمارت‌فون گلکسی S21 FE خواهیم بود. این خبر پس از آن منتشر می‌شود که برخی گزارشات به لغو عرضه اسمارت‌فون گلکسی S21 FE اشاره داشتند؛ بنابراین اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که نهایتا کدام سناریو عملی خواهد شد.

همچنین سایر شایعات و اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که این 3 هندست با حواشی یکنواخت، دوربین سلفی با طراحی استاندارد حفره کروی‌شکل در قسمت جلویی و به احتمال فراوان پشتیبانی از قلم S Pen روانه بازار خواهند شد.

ظرفیت باتری در برخی مدل‌های سری گلکسی S22 نسبت به هندست‌های نسل قبلی خود در سری گلکسی S21 کاهش خواهد یافت. بر اساس گزارشات مدل 6.1 اینچی گلکسی S22 5G مجهز به یک باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود؛ در حالی‌که این رقم برای گلکسی S21 برابر با 4000 میلی‌آمپرساعت است. گلکسی S22 پلاس که برخی شایعات و اطلاعات لو رفته از آن تحت‌عنوان گلکسی S22 پرو یاد می‌کنند؛ احتمالا مجهز به یک نمایشگر 6.55 اینچی و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود (جهت مقایسه بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی S21 پلاس مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی است).

گلکسی S22 اولترا و اطلاعات لو رفته پیرامون آن کمی هیجان‌انگیزتر به‌نظر می‌رسند. انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، حداقل 3 دوربین مختلف 12 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و البته قلم S Pen به بازار عرضه شود. مدل‌های رنگی قابل عرضه و سایر جزئیات مربوط به سری گلکسی S22 سامسونگ کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

1 در مورد “فهرست 3C از سرعت ناامیدکننده شارژ باتری در سری گلکسی S22 سامسونگ حکایت دارد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH