کالبدشکافی شیائومی 11T پرو سیستم خنک‌کننده پیشرفته این هندست را نمایش می‌دهد

شیائومی 11T پرو پرچم‌دار اصلی کمپانی چینی به‌شمار رفته و با وجود نمایشگر فوق‌العاده، عملکرد قدرتمند و قابلیت خیره‌کننده شارژ 120 واتی بازخوردهای مناسبی را در ارزیابی‌های انجام شده دریافت نموده است. اکنون یک منبع معتبر در زمینه کالبدشکافی گجت‌ها با نام PBKreviews در جدیدترین ویدیوی خود به بررسی نمای داخلی اسمارت‌فون شیائومی 11T پرو پرداخته است.

دسترسی به برد اصلی و ماژول‌های دوربین گوشی مستلزم جداسازی پنل شیشه‌ای پشتی دستگاه و بازگشایی پیچ‌های مورد استفاده در این قسمت است. کاور پلاستیکی در قسمت فوقانی دوربین‌ها از ماژول NFC، خطوط آنتن و یک لایه نواری گرافیتی بزرگ در بالای باتری میزبانی می‌کند. شیائومی 11T پرو مجهز به باتری با ساختار دوگانه بوده و هر ماژول دارای کابل اتصال مخصوص به خود است.

مادربرد دارای یک سیستم خنک‌کننده کاملا پیچیده همراه با لایه گرافنی، خمیر حرارتی و نوار مسی است. این سامانه به کنترل دمای تراشه اسنپ‌دراگون 888 کمک می‌کند. در ادامه شخص میزبان با جداسازی چندین براکت و کابل اتصال و بازگشایی زبانه‌های کششی موفق به جدا نمودن باتری‌های دوگانه گوشی می‌شود.

در قسمت زیرین باتری از لایه گرافیتی بیش‌تر و یک محفظه بخار مسی استفاده شده است. چنین اقدامی کاملا منطقی است؛ زیرا پرچم‌دار شیائومی از فناوری شارژ فوق‌سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند.

2 در مورد “کالبدشکافی شیائومی 11T پرو سیستم خنک‌کننده پیشرفته این هندست را نمایش می‌دهد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH