آیا این گوشی می‌تواند سامسونگ Z باشد؟

سامسونگ با انتشار عکس‌هایی از اولین گوشی خود با سیستم‌عامل تایزن، آن‌هم زودتر از موعد مقرر همگان را متعجب ساخته است؛ اما ظاهر این اسمارت فون، به‌هیچ‌وجه سورپرایزتان نمی‌کند! یک طراحی ساده و کاملا شبیه با سایر محصولات این کمپانی.

با نگاهی به این گوشی، می‌توان به یاد به خط تولید سری گلکسی افتاد!‌ البته این کمپانی کره‌ای، درگذشته اعلام کرده بود که تایزن را با مشترکات زیادی همانند سری گلکسی وارد بازار خواهد کرد!

این گوشی درگذشته با عنوان سامسونگ ZeQ در خبرگزاری‌ها مطرح‌شده بود. بااینکه این مدل هیچ‌گاه به‌طور عمده تولید و فروخته نشده است اما تصاویری جدیدی از طرف FCC به دست سایت‌های معتبر خبری رسیده است که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

قرار بوده است تا ZeQ تنها در کشور ژاپن و توسط یک اپراتور بانام اختصاری SC-03F عرضه شود.

این گوشی، تنها کمی از گلکسی اس ۴ و اس ۵ کوچک‌تر است. صفحه‌نمایشی 4.8 اینچی با رزولوشن اچ‌دی، پردازنده این تلفن همراه Snapdragon 800 بوده و یک باتری 2600 میلی‌آمپری نیز بر روی این گوشی قرار داده‌شده است.

باهم به‌عکس های منتشرشده از ZeQ نگاهی می‌اندازیم، با اینکه عرضه  منطقه ای و جهانی این گوشی متوقف‌شده است، آیا می‌توان انتظار داشت که سامسونگ Z نیز ظاهری شبیه به این گوشی داشته باشد؟

Samsung-Zeq-Tizen-FCC-001 Samsung-Zeq-Tizen-FCC-002(1) Samsung-Zeq-Tizen-FCC-003(1) Samsung-Zeq-Tizen-FCC-004(1) Samsung-Zeq-Tizen-FCC-005(1) Samsung-Zeq-Tizen-FCC-006(1)

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH