Galaxy S5 Sport، نسخه دیگری از آخرین پرچمدار سامسونگ

اگر بعد از عرضه آخرین نسخه از اس ۵، یعنی نسخه Active منتظر نسخه دیگری نبوده‌اید، باید بگوییم که سخت در اشتباهید!‌

S5 LTE-A ،S5 mini، S5 Active، S5 prime و هم اکنون S5 Sport !‌ جالب است نه؟‌

پس از معرفی و عرضه چندین ورژن از آخرین پرچم‌دار سامسونگ، این بار نوبت به نسخه‌ای رسیده است که کمی متفاوت‌تر از بقیه به نظر می‌آید. S5 Sport  با ۳ دکمه فیزیکی در جلوی گوشی به جنگ سایر رقبا آمده است. قاب پشتی این دستگاه همانند نسخه اصلی است و طرحی شبیه به آن دارد با این تفاوت که پوششی پلاستیکی برای جای‌گیری بهتر این تلفن همراه بر روی کاور پشتی قرار داده‌شده است. این نسخه فعلا

s5-sport-1

این نسخه اسپرت همانند دیگر برادرانش دارای لیسانس IP67 است یعنی توانایی مقاومت در برابر آب و گرد وغبار را دارد؛ اما این تلفن همراه ویژگی جالب دیگری نیز دارد. این گوشی به همراه یک سال دسترسی رایگان به نرم‌افزار MapMyFitness MVP و دسترسی‌های رایگان دیگری به برنامه‌های ویژه سلامت و بازارهای این‌چنینی ارائه می‌شود که در نوع خود جالب است.

سخت‌افزار اس‌۵ اسپرت کاملا شبیه به نسخه اصلی این گوشی است. پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس 2.5 گیگاهرتز ، 2 گیگابایت رم به همراه صفحه‌نمایش 5.1 اینچی از نوع  Super AMOLED، با رزولوشن 1080p در کنار 16 مگاپیسکل دوربین، حسگر اثرانگشت و سنسور ضربان قلب.

galaxy-s5-sport

این گوشی بارنگ‌هایی همچون قرمز آلبالویی و آبی براق در ۲۵ ماه جولای امسال عرضه خواهد شد. همچنان در صورت خرید همزمان این گوشی با ساعت GearFit، خریداران می‌توانند از 50 درصد تخفیف ویژه‌ بر روی ساعت سامسونگ بهره‌مند شوند.

4 در مورد “Galaxy S5 Sport، نسخه دیگری از آخرین پرچمدار سامسونگ”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH