مشخصات احتمالی مک‌بوک ایر 2022 اپل اعلام شد

مک‌بوک ایر 2022 شرکت اپل از فناوری شارژ MagSafe پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به جزئیات اخیرا لو رفته این دستگاه دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های جالب‌توجه است. شرکت اپل اخیرا مک‌بوک پروهای جدید خود را در بازار هندوستان عرضه کرده است. لپ‌تاپ‌های پیشرفته اپل از تراشه‌های جدید M1 پرو و M1 مکس استفاده می‌کنند. لپ‌تاپ جدید اپل علاوه بر بازنگری سخت‌افزاری شاهد اعمال تغییرات اساسی در بعد طراحی بوده است. غول کوپرتینویی پورت‌های بیش‌تری را به مک‌بوک پروهای جدید خود اضافه نموده و از یک ناچ در قسمت فوقانی نمایشگر بهره گرفته است.

امسال شرکت اپل به احتمال فراوان از یک لپ‌تاپ دیگر نیز رونمایی خواهد کرد. اما این موضوع مانع از طرح شایعات نشده و در حال حاضر گمانه‌زنی‌هایی پیرامون لپ‌تاپ آینده اپل موسوم به مک‌بوک ایر 2022 منتشر شده است. یک تحلیل‌گر مسائل اپل و توسعه‌دهنده برنامه‌های iOS با نام Dylan به منظور اشتراک‌گذاری جزئیات بیش‌تر در خصوص این لپ‌تاپ به شبکه اجتماعی توئیتر مراجعه نموده است. Dylan در زمینه افشای اخبار مرتبط با محصولات اپل از سابقه‌ای درخشان برخوردار است. بنابراین مشخصات و امکانات اعلام شده توسط وی برای مک‌بوک ایر 2022 نهایتا می‌توانند رنگ واقعیت به خود بگیرند.

مشخصات مک‌بوک ایر 2022 شرکت اپل

Dylan در توئیت خود خاطرنشان می‌کند که اپل در تدارک رونمایی از مک‌بوک ایر جدید خود در اواسط سال 2022 است. به‌عبارت دیگر کمپانی آمریکایی احتمالا در جریان برگزاری رویداد WWDC 2022 از لپ‌تاپ جدید خود رونمایی خواهد کرد. بعلاوه شایان به ذکر است که اپل معمولا در ماه ژوئن میزبان رویداد سالیانه توسعه‌دهندگان خود خواهد بود. همچنین معرفی مک‌بوک ایر 2022 در جریان برگزاری یک رویداد اختصاصی قریب‌الوقوع نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود. با این‌حال اپل در جریان رویداد WWDC سال آینده احتمالا تنها از مدل پایین‌رده مک‌بوک رونمایی خواهد کرد.

“مک‌بوک ایر آینده در اواسط سال 2022 عرضه خواهد شد. این دستگاه مجهز به فناوری MagSafe بوده و از دوربین وب‌کم 1080p، پورت‌های USB-C، آداپتور شارژ 30 واتی و طراحی بدون فن بهره خواهد برد. مدل‌های رنگی این محصول مشابه با آی‌مک 24 اینچی اپل خواهد بود. حواشی اطراف نمایشگر و صفحه‌کلید دارای رنگ‌آمیزی سفید بوده و کیبورد از کلیدهای تابعی با اندازه‌ کامل میزبانی خواهد کرد.” – dylandkt@؛ 21 اکتبر 2021

بعلاوه شخص تحلیل‌گر ادعا می‌کند که لپ‌تاپ جدید در عوض به‌کارگیری نام “مک‌بوک ایر” صرفا از نماد تجاری ٬مک‌بوک” استفاده خواهد کرد. همچنین وی خاطرنشان می‌کند که برخی ویژگی‌های مک‌بوک ایر 2022 مشابه مک‌بوک‌ پروهای جدید خواهد بود. به‌عنوان مثال لپ‌تاپ آینده با دوربین وب‌کم 1080p روانه بازار شده و از فناوری شارژ MagSafe و نمایشگر مینی LED میزبانی خواهد کرد. بر اساس گزارش وبسایت NotebookCheck مک‌بوک ایر 2022 همانند مک‌بوک پرو 2021 از یک صفحه‌کلید فول‌سایز به‌همراه کلیدهای تابعی بهره‌برداری خواهد کرد.

سایر ویژگی‌های احتمالی مک‌بوک ایر 2022

یکی از جوانب منفی مک‌بوک ایر آینده این است که لپ‌تاپ مذکور فاقد پورت HDMI و درگاه کارت حافظه SD خواهد بود. بعلاوه این دستگاه فاقد فن داخلی خواهد بود. همچنین شخص خبرچین ادعا می‌کند که اپل فناوری نمایشگر 120 هرتزی پروموشن خود را به‌عنوان مشخصه اختصاصی مدل‌های مک‌بوک پرو حفظ خواهد کرد.

مک‌بوک ایر 2022 مجهز به حواشی مشهود در اطراف نمایشگر خواهد بود. این موضوع با ادعای مطرح شده توسط یک خبرچین دیگر با نام Jon Prosser مطابقت دارد. بعلاوه مک‌بوک ایر 2022 همانند کامپیوتر آی‌مک در چندین مدل رنگی مختلف روانه بازار خواهد شد.

مک‌بوک ایر 2022 احتمالا با رنگ‌‌آمیزی‌های نقره‌ای، بنفش، آبی، نارنجی، زرد و تعداد زیادی گزینه رنگی دیگر در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. این محصول دارای طراحی گوه‌ای شکل بوده و در مقایسه با مدل نسل قبلی خود از طراحی باریک‌تری برخوردار است. بر اساس گزارشات، اپل مک‌بوک ایر آینده خود را به تراشه جدید M2 مجهز خواهد کرد. متاسفانه در رابطه با مشخصات این تراشه جدید جزئیات محدودی منتشر شده است. احتمالا به‌زودی شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون مشخصات مک‌بوک ایر 2022 در فضای اینترنت خواهیم بود.

3 در مورد “مشخصات احتمالی مک‌بوک ایر 2022 اپل اعلام شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH