شیائومی 12 با نسبت نمایشگر به بدنه بالا و حفره کوچک دوربین سلفی معرفی خواهد شد

گزارش جدیدا منتشر شده توسط یک خبرچین مشهور در شبکه اجتماعی Weibo با نام Digital Chat Station دربردارنده جزئیات جالبی پیرامون طراحی ظاهری اسمارت‌فون آینده شیائومی 12 است. کلیدی‌ترین نکته مورد اشاره در گزارش مذکور این است که شیائومی 12 دارای نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه بالایی خواهد بود.

بی‌تردید بر اساس تعریف ارائه شده از گوشی‌های پرچم‌دار طی چند سال گذشته، این گجت‌ها از نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه بالایی برخوردار هستند. با این‌حال چانه تحتانی نمایشگر در مقایسه با سایر حواشی اطراف آن کماکان از ضخامت بیش‌تری برخوردار است.

در این میان تنها تعداد انگشت‌شماری از هندست‌های موجود در بازار دارای حواشی باریک و متقارن در هر 4 طرف نمایشگر هستند. با این‌حال اسمارت‌فون شیائومی 12 احتمالا مجهز به چانه تحتانی باریک‌تری بوده و ضخامت آن با حواشی جانبی نمایشگر همخوانی خواهد داشت. این پدیده موجب می‌شود تا نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه در هندست جدید شیائومی حتی از مدل نسل قبلی آن نیز بیش‌تر باشد.

همچنین شاهد به‌کارگیری یک انحنای جزئی در طرفین نمایشگر خواهیم بود؛ موضوعی که حقیقتا تعجب‌آور به‌نظر نمی‌رسد. با این‌حال پس از ترجمه محتوای گزارش که به زبان چینی نوشته شده است؛ می‌توان استدلال کرد که میزان انحنای لبه‌های نمایشگر نسبت به گذشته کاهش خواهد یافت. بعلاوه حفره تعبیه شده جهت استقرار دوربین سلفی در مقایسه با سری شیائومی Mi 11 به میزان قابل ملاحظه‌ای کوچک‌تر خواهد بود.

در این گزارش اعلام نشده که تغییرات فوق در هر 2 مدل معمولی و پرو شیائومی 12 اعمال شده یا صرفا مربوط به ورژن پیشرفته‌تر این اسمارت‌فون هستند.

2 در مورد “شیائومی 12 با نسبت نمایشگر به بدنه بالا و حفره کوچک دوربین سلفی معرفی خواهد شد”

  1. درسته که کم کردن حاشیه ها باعث ظرافت اسمارتفون می شه اما اسیب پذیری رو خیلی بالا میبره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH