ساعت هوشمند ردمی واچ 2 با برچسب قیمتی 63 دلار رویت شد

کمپانی شیائومی رویدادی را فردا در کشور چین برگزار خواهد کرد که در آن از گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت 11 پرده‌برداری خواهد نمود. این غول چینی در رویداد آینده‌ی خود و در کنار معرفی گوشی‌های جدید مذکور، از جدید‌ترین ساعت هوشمند خود، موسوم به ردمی واچ 2 نیز رونمایی خواهد کرد.

کمپانی شیائومی تا کنون ویژگی‌های متعددی از این ساعت هوشمند را به اشتراک گذاشته است، اما جزئیاتی در خصوص قیمت آن عنوان نکرده بود. جدیدترین خبری که در روز جاری منتشر شده، قیمت ردمی واچ 2 را فاش نموده است.

بر اساس اطلاعاتی که در خبر فوق‌الذکر منعکس شده است، ساعت هوشمند ردمی واچ 2 با برچسب قیمتی 399 یوان که تقریباً معادل 63 دلار خواهد بود، روانه بازار می‌شود. گفتنی است این خبر که از طریق یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین موسوم به JD منتشر شده است، این دستگاه جدید را همراه با قیمت آن به نمایش گذاشته است. شایان ذکر است که با کلیک بر روی ساعت جدید شیائومی در وب‌سایت فوق، صفحه‌ای ظاهر می‌شود که در آن عنوان شده است که این محصول هنوز معرفی نشده است.

ساعت هوشمند ردمی واچ 2 در یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین موسوم به JD

مشخصات و خصوصیات ردمی واچ 2

اخیرا حساب رسمی برند ردمی در رسانه‌ی اجتماعی Weibo تأیید نموده است که ساعت هوشمند ردمی واچ 2 از یک صفحه نمایش امولد 1.6 اینچی با نسبت صفحه نمایش به بدنه بزرگ‌تر از نسل پیشین برخوردار خواهد بود. لازم به ذکر است که ساعت هوشمند ردمی واچ که سال گذشته عرضه شد، دارای یک پنل ال‌سی‌دی 1.4 اینچی بوده است.

گفته می‌شود که برخلاف نام این محصول، این دستگاه مشابه نسل قبل خود تنها یک ساعت هوشمند نبوده و می‌توان آن را یک مچ‌بند هوشمند یا ردیاب تناسب اندام قلمداد نمود. بر اساس اخبار انتشار یافته، سیستم عامل این ساعت هوشمند همانند برخی از همتایان دیگر خود، نسخه‌ی سفارشی سازی شده سیستم عامل RTOS خواهد بود.

از دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند می‌توان به سنسور ضربان قلب، حسگر جی‌پی‌اس، حالت‌های ورزشی متعدد، نظارت بر خواب، مقاومت در برابر آب و موارد دیگر اشاره نمود. انتظار می‌رود که این دستگاه در سه رنگ مشکی، آبی و سفید عرضه شود.

3 در مورد “ساعت هوشمند ردمی واچ 2 با برچسب قیمتی 63 دلار رویت شد”

    1. سعید صانعی

      سلام، این محصول وارد بشه (با احتساب دلار 30 هزار تومن) حدود یک میلیون و 800 تا دو میلیون تومان قیمت خواهد داشت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH