شماره مدل گوشی‌های هوشمند سری 12 شیائومی در فضای مجازی رویت شد

کمپانی شیائومی به عنوان نخستین برندی در جهان شناخته شد که گوشی هوشمند خود را به چیپست کوالکام اسنپدراگون 888 مجهز نمود. این اسمارت‌فون که Mi 11 نام داشت در اواخر ماه دسامبر 2020 معرفی و عرضه شد.

با توجه به این نکته، این احتمال وجود خواهد داشت که گوشی‌های آینده این کمپانی موسوم به سری 12 شیائومی نیز به عنوان نخستین گوشی‌های هوشمند، به نسل جدید تراشه‌های کمپانی کوالکام با نام اسنپدراگون 800 مجهز شوند. گفتنی است که در روز جاری شماره مدل احتمالی دو گوشی هوشمند متعلق به سری 12 شیائومی فاش شد.

گوشی هوشمند شیائومی Mi 11

بر اساس اظهارات یک خبرنگار معتبر با نام کاربری Digital Chat Station در رسانه‌های اجتماعی، کمپانی شیائومی در حال آماده‌سازی جهت معرفی و عرضه‌ی دو گوشی هوشمند جدید، به ترتیب با شماره مدل‌های 2201122C و 2203121C است. این خبرنگار مدعی شده است که این گوشی‌های هوشمند بخشی از سری شیائومی ۱۲ خواهند بود.

وی همچنین اذعان نموده است که این اسمارت‌فون‌ها از تراشه‌ای ساخت کوالکام، با شماره مدل SM8450 استفاده می‌کنند. گفته می‌شود که شماره مدل مذکور متعلق به چیپست جدید شرکت کوالکام موسوم به اسنپدراگون 898 است که به زودی معرفی خواهد شد. به گفته‌ی این خبرنگار، گوشی‌های هوشمند سری شیائومی 12 با نمایشگر‌های جدید، دوربین متحول‌شده، فناوری نوین شارژ سریع و موارد دیگر روانه بازار خواهند شد.

خصوصیات و مشخصات فنی سری 12 شیائومی

شایان ذکر است که تا کنون اخبار متعددی در خصوص سری فوق‌الذکر منتشر شده است. خصوصیات پرچم‌داران آینده‌ی این شرکت، از ماه جولای سال جاری در گزارشات متعددی منعکس شده است.

گفته می‌شود که اسمارت‌فون شیائومی 12 از یک صفحه نمایش امولد انعطاف‌پذیر با حاشیه‌های بسیار باریک، نسبت صفحه نمایش به بدنه بالا و حفره‌ای کوچک در قسمت فوقانی نمایشگر جهت استقرار دوربین سلفی برخوردار است. تاکنون گزارشات زیادی در خصوص دوربین‌های این گوشی‌های هوشمند منتشر شده است.

گزارشات پیشین حاکی از آن بود که تمامی اعضای خانواده شیائومی 12 به یک ماژول دوربین سه‌گانه 200 مگاپیکسلی مجهز هستند. اما گزارش‌های جدیدتر نشان می‌داد که شیائومی برای این گوشی‌ها از یک ماژول دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی بهره خواهد گرفت. از سوی دیگر گفته می‌شود که بدنه‌ی این دستگاه‌ها از نوع سرامیکی بوده و یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این اسمارت‌فون‌ها را تامین خواهد نمود.

در صورتی که معرفی گوشی‌های هوشمند سری شیائومی 12 تا پیش از پایان سال جاری ممکن تلقی شود، انتظار می‌رود که طی روز‌های آینده اطلاعات بیشتری در خصوص آن‌ها منتشر شود.

2 در مورد “شماره مدل گوشی‌های هوشمند سری 12 شیائومی در فضای مجازی رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH