مهمترین ویژگی‌های توکن WIN!

این روزها دیگر همه می‌دانیم که در بازار کریپتو کارنسی، چندهزار توکن و کوین و… وجود دارد. گشت و گذار در بین این توکن‌ها و کوین‌ها ساده است، اما یافتن مواردی که برای سرمایه گذاری منطقی‌تر از بقیه به نظر برسند، کمی سخت است.

اما گاهی با کمی تحقیق و نگاه کردن به حجم معاملات و رتبه توکن‌ها یا کوین‌ها در وبسایت‌های معتبر؛ می‌توان گزینه‌های خوبی پیدا کرده که در دسته میم کوین‌ها نبوده و اتفاقا از بنیاد خوبی نیز برخوردار هستند.

وینک

وینک یک پلتفرم انجام بازی و پیش‌بینی بازی بود که در سال 2019 و با نام TRONBET فعالیت خود را آغاز کرد. این پلتفرم برا پایه بلاکچین فعالیت کرده و کاربران می‌توانستند بازی‌های مختلفی را بر روی این بلاکچین انجام دهند.

پلتفرم وینک بر روی بلاکچین شبکه ترون به عنوان اولین اوراکل غیرمتمرکز ایجاد شد. در واقع وینک در نظر دارد تا به گیمرها کمک کند تا بتوانند برنامه‌های غیرمتمرکز خود را بر روی این شبکه ایجاد کرده و طرح‌های خاص خودشان را عملی کنند.

اما Win توکن شبکه وینک محسوب می‌شود. این توکن‌ها ابتدا بر روی شبکه اختصاصی ترون و با استاندارد TRC-20 عرضه شدند. کاربران می‌توانند با بهره‌گیری از توکن Win معاملات خود را در این پلتفرم انجام داده یا به شرط بندی و بازی و… بپردازند.

بعدها شبکه وینک توکن محبوب خود را بر روی استاندارد خاص صرافی بایننس یعنی BSC و استاندارد BEP2 نیز راه اندازی کرد.

مهمترین ویژگی‌‍‌های توکن وین

همانطور که گفتیم پلتفرم وینک یک شبکه مخصوص بازی و سرگرمی است که با همکاری شبکه ترون، اهداف بلندپروازانه‌ای در سر دارد. اما طی این مدت، به جز بحث بازی و سرگرمی و با بهره‌گیری از خدمات قرادادهای هوشمند، اقدامات جالبی بر روی این شبکه صورت گرفته است.

چند مورد از برنامه‌ها و ویژگی‌های متمایز این شبکه به شرح ذیل است:

برگزاری ایونت‌های زنده توسط این پلفترم

عرضه استیبل کوین‌ها بر روی این بستر

عرضه و ارائه تسهیلات و وام‌های بی‌بهره یا کم بهره

امکان برقراری تعاملات اجتماعی

با توجه به ویژگی‌های خاص و توانایی این شبکه، به نظر می‌رسد که وینک به مرور زمان بتواند یک شبکه تمام عیار برای محصولات مالی غیرمتمرکز باشد.

از کجا وینک بخریم؟

در داخل کشور برخی صرافی‌های آنلاین اقدام به خرید و فروش وینک می‌کنند اما مطمئن‌ترین روش برای خرید توکن وین تهیه آن از پلتفرم‌های P2P یا همتا به همتا است که در آنجا کاربران اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچون وینک به‌صورت مستقیم با یکدیگر می‌کنند و به همین خاطر قیمت کوین چه برای خرید و چه فروش بهتر خواهد بود.

در حال حاضر اپلیکیشن ارزیف همانند برخی پلتفرم‌ها وینک را در ایران عرضه می‌کند، شما به راحتی می‌توانید از طریق دریافت آن از گوگل پلی، ثبت نام کرده و صاحب کیف پول اختصاصی وینک نیز در آنجا بشوید. پس اگر به WIN علاقه‌مند هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

البته خوب است بدانیم که در ارزیف توکن‌های جذاب دیگری نظیر سیف مون، ددی دوج، بیبی دوج، فگ، مینی فوتبال و … به راحتی قابل خرید و فروش است.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف

لینک دانلود مستقیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH