هواوی تست بتای رابط کاربری EMUI 12 را آغاز کرد

شرکت هواوی فرآیند تست بتای رابط کاربری EMUI 12 را آغاز کرده است. این اقدام به منزله سورپرایزی از سوی غول فناوری چینی و یک تصمیم قابل پیش‌بینی برای کاربران اسمارت‌فون‌های هواوی در بازار جهانی است.

در حال حاضر پروژه تست بتای EMUI 12 صرفا به برخی بازارها از جمله شرق آسیا و روسیه محدود شده است. در عین‌حال اکنون مشخص شده که مدل‌های سری P40 و میت 30 هواوی می‌توانند در تست بتای EMUI 12 شرکت کنند.

بر اساس اطلاعات موجود، ثبت‌نام برای پروژه EMUI 12 در حد فاصل روزهای 8 نوامبر (17 آبان ماه) تا اواخر ماه دسامبر انجام می‌شود. کاربران بر اساس این جدول زمانی می‌توانند در فرآیند تست بتا ثبت‌نام کرده و علاقه‌مندی خود جهت مشارکت در این برنامه را اعلام نمایند.

اکنون بایستی خاطرنشان کرد که برنامه تست در مراحل ابتدایی خود قرار داشته و به‌تدریج به مدل‌های مختلف در بازارهای مختلف تعمیم خواهد یافت. در حال حاضر کارشناسان مشتاقانه منتظر هستند تا ببینند که آیا هواوی کانال تست بتا را برای کاربران اروپایی بازگشایی خواهد کرد یا خیر.

چنان‌چه شما نیز مایل به مشارکت در پروژه تست EMUI 12 هستید؛ در این‌صورت بایستی آخرین نسخه از برنامه Huawei Beta را دانلود نمایید. سپس دستورالعمل‌های مربوطه را دنبال کرده و وضعیت دسترسی به پروژه را بررسی کنید.

پیش از ارتقاء هندست خود به آخرین ورژن از رابط کاربری EMUI بایستی نکات زیر را به خاطر بسپارید:

  • از داده‌های مهم خود بکاپ‌گیری کنید.
  • باتری هندست خود را به میزان لازم شارژ کنید.
  • بسته به‌روزرسانی را از طریق اتصال وای‌فای دانلود کنید؛ چرا که در غیر این‌صورت میزان مصرف دیتای موبایلی شما احتمالا به میزان چشمگیری افزایش خواهد یافت.

انتشار EMUI 12

بر اساس اطلاعات موجود، شرکت هواوی اعلام کرده که در 6 ماهه نخست سال 2022 رابط کاربری EMUI 12 را برای دستگاه‌های مختلف خود عرضه خواهد کرد. فهرست دستگاه‌های واجد شرایط برای دریافت EMUI 12 شامل مدل‌های قدیمی است که به EMUI 11 ارتقاء پیدا نکرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به هواوی Y9 پرایم اشاره کرد.

امکانات EMUI 12

EMUI 12 با تعداد زیادی ویژگی جدید منتشر می‌شود؛ اما طراحی رابط کاربری، رویکرد اصلی در این ویرایش به‌شمار رفته و اکنون به‌وضوح به سیستم‌عامل HarmonyOS نزدیک شده است. در این ورژن جدید از EMUI، کارآیی سیستم‌عامل ارتقاء یافته و تجربه کاربری مطابق با نیازمندی‌های کاربران بهبود پیدا کرده است.

 

1 در مورد “هواوی تست بتای رابط کاربری EMUI 12 را آغاز کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH